Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg fikk lyst på et dyr som ikke alle andre har så jeg fant det som dere ser under. Synes han ser kanon kul ut og har aldri på den serveren der sett noen andre som har akkurat det dyret. Morro :p

Eneste problemet er at dyret er lv 28 og jeg 50. Så dyret suger jo maks i kamp...blir vel et helvete å få den opp i level også.

 
Leser på wow forumet at når den nye patchen kommer snart så blir Hunters gimpa.... en bug vistnok som dem ikke kommer til å gjøre noe med.

Har noe med at når vi skyter så blir cool down tiden vesentlig lenger pga den buggen....weeeee morro :(
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Naskul@03.06.2005, 16.17
Kan noen låne meg litt penger til mount?
229368​
Spør en som spiller på serveren din... Faen til whine og mas! Hold kjeft og spør in-game i stedet! Du har vel en guild eller venner du har møtt?
 
For all del, ikke lån penger til mount, det svir på økonomien din opp til level 50.. Med mindre du er veeeldig flink til å skaffe penge.. Men vist du hadde vert det hadde du sluppet å lånt. :pirat:
 
Du vil jo fortsatt ikke bruke mer penger enn ville ha gjort uansett...

Jeg lånte 5g av endel i guilden og flesteparten mente det ikke var nødvendig å gi tilbake, med mindre de trengte og jeg ahdde i en seinere anledning, kommer jo ann på om du har greie guildm8s...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg er ingen snill guildmate =D Vært lutfattig etter at jeg lånte Hakara 35g... Men nå er jo skillsa/spellsa på min lvl(44) forbanna dyre, 2g60s stykk... I tilegg har jeg lært meg artisan leatherworking, polearm skill o.s.v...

Men jeg har jo mount selv så jeg klager ikke :D
Noen andre enn meg som har tatt en instance uten å få en eneste jævla dropp? Min siste Uldaman run kosta meg mer i reperasjoner enn det jeg tjente på å selge :(
 
Jeg lånte 65g når jeg var level 41, betalte tilbake siste 15g når jeg var level 48.. >.<

Merkelig nok er jeg fortsatt like fattig.. =(
 
Jo, den er vell det, jeg har akkurat de delene som Frenzy har, de som jeg mangler går for mange G på AH, det har jeg ikke tatt meg råd til enda.

Oooog der runda Roguen min level 20 :S
 
Opprinnelig skrevet av Ravi@03.06.2005, 20.49
Er ikke chesten ganske så sjelden? I hvert fall fikk en kompis av meg solgt den for 30g på AH..
229451​
Jeg ville kalt den sjelden.

Den dropper bare av en mob, og det er Scarlet Champion.
Og sjansen for å droppe er 0.1% !! :blunk:

det som har høyst sjanse for å droppe er Leggings, som visstnok skal droppe mer enn 10% fra både Herod og Mograine, men sålangt har jeg ikke sett snurten av de!

har bare sett to deler av settet droppe sålangt, og det er beltet.
(det droppa 2 ganger, rett etter hverandre)
 
Guilden vår prøvde å ta Onyxia i dag. Jeg og en del andre hadde aldri prøvd på henne før, så å få henne ned til 38% vil jeg egentlig kalle bra :)

Vi fikk henne inn i fase 3, men der var det slutt. Jeg ble fearet inn i teite lavasøyler hver eneste gang vi kom til fase 3. >_<
 
Triste saker. =( Jeg har spilt litt WoW i kveld, for første gang på snart to uker. Jeg merker at ingen internett hjemme gjør ... vonde ting. Det at WoW ble tatt for meg er ekkelt. Jeg vet Toz forstår.

Jaja. Campe hos kompis med kos trådløst nettverk til Tele 2 slutter å være horer ftw.