Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det har mest sannsynlig ikke skjedd heller...

I såfall er det vel bare å sende mail til blizzard...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Evehr@06.06.2005, 00.01
hmmm  jeg har drept en gnom med rosa hår kalt lillemor på dragonmaw...
kodoen min var sulten^^  er forresten lvl 55 nå! (og har cord of elements^^)
230362​
Jeg fikk dårlig samvittighet i flere timer etter jeg drepte henne :(
Neste gang jeg ser henne så blir det /apologize :D

Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2005, 23.19
FAEN I HELVETE FITTE FAEN!"!!!!!!!!!!

Nå kommer jeg inn MEN tror du ikke at characterene mine er borte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAEN! JÆVLA VÅO!
230320​
Haha, nå passet Cartman avataren din perfekt.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Startet å spille UD sammen med 2 venner på Ragnaros, sinnsykt kult! Alle er på lvl 10.

Jeg er mage lvl 10 herb og alch, kaller meg råtten
vennen min er priest lvl 10 tailor og skinner, og den siste vennen er også mage lvl 10 og kaller seg pulmegiræv ller noe...

Starta egen guild vi kaller skurkene :D
Det som er så tøft er at alle har samme roben og vi ser helt like ut! Ganske god combo av profs også!
Bestemt at vi bare skal spille samtidig så det er kos;D

Faen jeg begynner å bli så jævla lei en UD priest som ALLTID camper menethil harbor på burning legion. Han dreper alle lowbies som prøver å gå på båten...hva faen er vitsen? Om noe er griefing i det spillet her, så er det nettopp dette.

Opprinnelig skrevet av salamando@05.06.2005, 22.07
[Bilde av en død Magmadar]

Yeah baby. Gehennas på tirsdag. Molten Core rocker.
230253​
Et spørsmål, er det ikke veldig vanskelig for horde å ta Magmadar uten fear ward? Hvordan gjør dere det? Har Shamans en totem som gjør alle immune mot fear, slik jeg tror eller...?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Akuma+06.06.2005, 13.53-->
<!--QuoteBegin-salamando
@05.06.2005, 22.07
[Bilde av en død Magmadar]

Yeah baby. Gehennas på tirsdag. Molten Core rocker.
230253​
Et spørsmål, er det ikke veldig vanskelig for horde å ta Magmadar uten fear ward? Hvordan gjør dere det? Har Shamans en totem som gjør alle immune mot fear, slik jeg tror eller...?
230483​
[/b]

Den gjør oss ikke immune mot fear, men den sender ut en "bølge" hver sekund eller 2. sekund (husker ikke frekvensen), er det noen som er feared da så fjernes det. Den er altså som poison cleansing totem, den gjør en ikke immun den prøver bare å fjerne det 1 gang per tidsenhet. Den fungerer også på sleep og charm effekter.

Nerf !

Ok, jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, er lvl 52 og har 3 quest i felwood, ingen av de kan jeg gjøre alene, og de fleste som er der er lite samarbeidsvillige. Jeg har 2 quests i WP og 1 i EP, EP er litt forvanskelig, WP går ikke pga. ganking. Så har jeg noen i Un'goro, men de er visst så kjedelige at man mister lysten til å spille helt.

:(

Opprinnelig skrevet av Hakara@06.06.2005, 02.32
Nerf !

Ok, jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, er lvl 52 og har 3 quest i felwood, ingen av de kan jeg gjøre alene, og de fleste som er der er lite samarbeidsvillige. Jeg har 2 quests i WP og 1 i EP, EP er litt forvanskelig, WP går ikke pga. ganking. Så har jeg noen i Un'goro, men de er visst så kjedelige at man mister lysten til å spille helt.

:(
230495​
Gled deg til de siste levlene du... :tommelned:

Opprinnelig skrevet av Hakara@06.06.2005, 13.14
Faen jeg begynner å bli så jævla lei en UD priest som ALLTID  camper menethil harbor på burning legion. Han dreper alle lowbies som prøver å gå på båten...hva faen er vitsen? Om noe er griefing i det spillet her, så er det nettopp dette.
230474​
Han tok båten til Darkshore i går, så drepte jeg og en annen han :)

Han der grimey / grimer eller hva han heter?

Hater han så sinnsykt =( Men du Toz, kom deg til lvl 52, så kan vi kose oss og queste sammen, jeg vil så gjerne til 60, men det er kjipt alene :flau:

Er halveis til 52 nå :)
Men jeg starta med en Gnome Female Warlock i helga for å spille med noen venner jeg fikk til å kjøpe spillet. er lvl 22 nå...
(jeg må slutte å lage så mange nye chars :svette: )

Hva med noen quester i Un'Goro Crater?

Jeg hater Un'goro crater, makan til drittsted, fullt av gankende alliance, hvertfall på BB...

Det er ikke rart alliance blir oppfattet som supergankere, de er dobbelt så mange som horde...

Det er merkelig det der, på sylvanas så oppfatter alle alliance at horde er flere, samtidig som at horde oppfatter at alliance er flere.

Greia der er vel at alliance har mange chars som er under 20 eller ikke spilles med, så de slår ut i en liten fordel på % , men de burde egentlig ikke telle =(

Noen andre som har merket at alle svensker ganker og corpse camper?
Er en guild på BL som heter TSA (The swedish alliance) som er velkjente for sin ganking, var også en annen guild på Sylvanas som ganka og corpse campa meg i flere dager på rad. "Köttmarknad". Og en svensk kar jeg spilte med på stormscale var helt opphengt i at vi måtte gå ut og drepe og corpse campe alliance... rart det der.