Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

hmm det var en side jeg var på en gang i tida som viste prosenten av aktive spillere og i de fleste tilfeller er det 2.2 alliance per horde, det er også mange med 3,5 alliance osv. så det er bevist...

*lete etter link*

Opprinnelig skrevet av Hakara@06.06.2005, 16.19
Det er merkelig det der, på sylvanas så oppfatter alle alliance at horde er flere, samtidig som at horde oppfatter at alliance er flere.
230557​
på Sylvanaas er det faktisk 30% Alliance. :)

Opprinnelig skrevet av Hakara@06.06.2005, 16.19
Noen andre som har merket at alle svensker ganker og corpse camper?
Er en guild på BL som heter TSA (The swedish alliance) som er velkjente for sin ganking, var også en annen guild på Sylvanas som ganka og corpse campa meg i flere dager på rad. "Köttmarknad".  Og en svensk kar jeg spilte med på stormscale var helt opphengt i at vi måtte gå ut og drepe og corpse campe alliance... rart det der.
230557​
Det samma skjer på Deathwing...

raven er 57% horde.. Da jeg starta var det 51%..

Opprinnelig skrevet av Akuma+06.06.2005, 13.53-->
<!--QuoteBegin-salamando
@05.06.2005, 22.07
[Bilde av en død Magmadar]

Yeah baby. Gehennas på tirsdag. Molten Core rocker.
230253​
Et spørsmål, er det ikke veldig vanskelig for horde å ta Magmadar uten fear ward? Hvordan gjør dere det? Har Shamans en totem som gjør alle immune mot fear, slik jeg tror eller...?
230483​
[/b]

Joa, Dwarf Priest Fear Ward er absolutt å foretrekke i magmadar figthen, samt Paladins mot Lucifron (Paladins = dispell) Vi gjorde det slik av vi hadde en maintank som skifta til berserker stance, og gjorde seg immune mot fear når han feara. Alle de andre melee charactersa ble selvsagt fearet, men det måtte de til nød tåle. Alle andre ranged folk sto så langt unna de kunne, så de ble ikke feara. Var en 10 minutters lang og intensiv kamp. Kjempegøy. =)

Opprinnelig skrevet av Hakara@06.06.2005, 14.32
Nerf !

Ok, jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, er lvl 52 og har 3 quest i felwood, ingen av de kan jeg gjøre alene, og de fleste som er der er lite samarbeidsvillige. Jeg har 2 quests i WP og 1 i EP, EP er litt forvanskelig, WP går ikke pga. ganking. Så har jeg noen i Un'goro, men de er visst så kjedelige at man mister lysten til å spille helt.

:(
230495​
winterspring eller blasted lands :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yay! endelig fått Gulerot og nettopp dinga 47! grinde som faen for å kunne ta mauradon så fort som mulig;D glede seg!

Er litt stolt etter å ha drept en lvl 49 rogue på lvl 46 da han stealtha meg bakfra, det beste av alt var at han var epic =D Før det drepte jeg 2 rogues på 47 og en shaman på 47. Føler at jeg er blitt ganske god i PvP :)

Å drepe monster på monster for xp eller cash eller et spesielt item drop.

"Jeg stikker til Ashara og grinder litt gull der. Trenger penger til epic mount"

"Jeg stikker til badlands og grinder elementals, har bare 10k igjen til level"

Catching my drift here?

Er det bra å grinde i Azshara for cæsh?

Dinga nettopp 53 med roguen min, og feiret med å kjøpe litt Savory Deviate Delight , nå er gnomen min en ganske tøff human, om det er mulig =O

Og hvorfor skulle ikke horde ha akkurat det samme?

Tøz, E P I C er en guild på sylvanas INGEN liker.

Edit: kan noen fortelle meg om dette med dwarf priest og fear ward? Har ikke helt fått det med meg, er det kunn de som har det? Isåfall, hvorfor?

Dwarf priest får fear ward
Night elf priest får starshards
Human priest får sånn instant heal drit
Undead priest får devouring plague

etc etc

Det er en racial sak.

Og med tanke på at WoTF eier shadowmeld og devouring plague BY FAR eier starshards, så er det rimelig lame.

Ang. det andre så virker det som at flere har giddi å lage sine "main chars" på sylvanas som horde enn alliance, hvor det er ganske lamt med folk. Det er det vel så og si på hele serveren generelt =) som suger maks =)

Forklar starshards?

Nja, liker Sylvanas bedre og bedre for tiden nå, gleder meg til å treffe det magiske nummeret (60)

Sylvanas er så low pop at det begynner å bli kjedelig, møter de samme folka om og om igjen, horde og alliance. Grouper ofte med de samme folka, mange av de idioter fra tyrkia som ikke kan engelsk.

Starshards (Rank 7)

505 Mana 30 yd range
Channeled
Rains starshards down on the enemy target's head, causing 798 Arcane damage over 6 sec.

Devouring Plague (Rank 6)

985 Mana 30 yd range
Instant cast 3 min cooldown
Afflicts the target with a disease that causes 904 Shadow damage over 24 sec. Damage caused by the Devouring Plague heals the caster.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Mind flay

205 Mana 20 yd range
Channeled
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 426 Shadow damage over 3 sec and slowing the target to 50% of their movement speed.

Starshards (Rank 7)
505 Mana 30 yd range
Channeled
Rains starshards down on the enemy target's head, causing 798 Arcane damage over 6 sec.

Sammenlign manaeffektiviteten på de to spellene. Mind flay er effektiv selv med bare skaden, i tillegg så får man en bra slow. Forskjellen er rangen riktignok, men still.
Ingen med vettet i behold bruker Starshards, det er en skam at NE priests får den driten, mens UD får devouring plague som faktisk er ganske bra med vampiric embrace i tillegg.