Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Synd at du byttet Eivind, derfor har du blitt KoS!!! :D :D :D

Det som er synd på Sylvanas (og latterligt) er at det ikke er en eneste high level warlock.. var en på level 57 men tror han gikk lei!

Noen som vet om et nice sted å levle som 59 nå?? Blir vel minst et BRD run til!


Drepte forresten Nanthanos Blightcaller i går (Raidboss). Vi var 20stk og klarte det ganske fint, men de fleste døde rett etter hun døde. (pga en million minions). Og quest rewarden er den bua warrior har på test realm :tommelopp:
 
Begge får mind flay hvis de speccer i shadow treet, speccer du langt nok for uansett alle raser også vampiric embrace.
Du får egentlig bare bruk for devouring plague i pvp.
Hakara, jeg spiller på samme server som deg, spiller du horde eller alliance og hvilket navn?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@07.06.2005, 07.35
Begge får mind flay hvis de speccer i shadow treet, speccer du langt nok for uansett alle raser også vampiric embrace.
Du får egentlig bare bruk for devouring plague i pvp.
Hakara, jeg spiller på samme server som deg, spiller du horde eller alliance og hvilket navn?
230779​

Jeg vet det. Jeg ville bare vise hvor overflødig og ubrukelig starshards var. Devouring plague gir priesten 2 DoT`s istedenfor 1, og devouring plague healer i tillegg.
Starshards er helt ubrukelig, ingen priest med vettet i behold bruker den framfor Mind flay med mindre de holy specced. At noen er holy specced før Onyxia/MC er beyond me, så min konklusjon er at starshards ikke engang bør være på hotbaren.
 
Opprinnelig skrevet av Neocon@07.06.2005, 01.15
yeh i dag ble jeg level 36 og fikk whirwind axe =D


230756​
Gratulerer. Den der holder lenge..hvertfall frem til du tar "into scarlet monestary" og får sword of omen, som er en one-hand som tar ca. 30dps.
Kombinerer den med skjoldet du får av bossen i katedralen, er bra saker. men for å bruke skjoldet, må du være level 39, da...
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@07.06.2005, 07.35
Begge får mind flay hvis de speccer i shadow treet, speccer du langt nok for uansett alle raser også vampiric embrace.
Du får egentlig bare bruk for devouring plague i pvp.
Hakara, jeg spiller på samme server som deg, spiller du horde eller alliance og hvilket navn?
230779​
Mann , jeg spiller på 4 servere.


Burning legion: Alliance
Nick: Hakara og Jaggu

Burning Blade : Alliance
Nick: Arakah

Sylvanas: Alliance
Nick: Kabuto og Lillemor <3

Stormscale: Horde
Nick: Saruwatari
 
14 dager og kommet deg til 52 ? damn nice!
 
5 days played, lvl 43.
Startet UD mage på sylvanas, for de som ikke fikk med seg det.

Carl, gi meg en utfordring snart. Hverken Nekked, Order of Elite eller Might har noe å stille opp med, bortsett fra lvl ?? folk som ganker såklart. I går kom to rogues fra might, 45 og 46 tror jeg... Precens of Mind rox, critta 750 på roguen, hadde nok ikke så mye stamina men.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av eivind2k@07.06.2005, 15.10
5 days played, lvl 43.
Startet UD mage på sylvanas, for de som ikke fikk med seg det.

Carl, gi meg en utfordring snart. Hverken Nekked, Order of Elite eller Might har noe å stille opp med, bortsett fra lvl ?? folk som ganker såklart. I går kom to rogues fra might, 45 og 46 tror jeg... Precens of Mind rox, critta 750 på roguen, hadde nok ikke så mye stamina men.
230878​
Nekked har fusa med ett annet guild så nå heter vi Method :D Synd jeg ikke har sett deg enda... Hadde vært gøy å sløye deg =D

Edit: Kjempegøy i Tanaris nå! Jeg er vel den eneste allyen i gadget og en 49 mage, 45 shaman og 50 rogue camper ingangen/corpsecamper meg :D
Joda, vaktene får aggro men det er stort sett det eneste de gjør... De slår i alle fall ikke :tommelopp: Blizz FTW!

Edit: Jeg hater E P I C for en gjeng med idiotiske aper! lyst til å denge samtlige. Tipper jeg kunne tatt 95% av dem 1on1
 
Jeg har drept deg allerede, i STV ...
 
Opprinnelig skrevet av Lord Malak@07.06.2005, 17.38
Jeg har egentlig bare et spørsmål.  Jeg er en hunter å jeg har hørt at de kan få et dyr, hvor er det man får det?
230913​
Du lærer det via en quest, level 10.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+07.06.2005, 15.17-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@07.06.2005, 15.10
5 days played, lvl 43.
Startet UD mage på sylvanas, for de som ikke fikk med seg det.

Carl, gi meg en utfordring snart. Hverken Nekked, Order of Elite eller Might har noe å stille opp med, bortsett fra lvl ?? folk som ganker såklart. I går kom to rogues fra might, 45 og 46 tror jeg... Precens of Mind rox, critta 750 på roguen, hadde nok ikke så mye stamina men.
230878​
Nekked har fusa med ett annet guild så nå heter vi Method :D Synd jeg ikke har sett deg enda... Hadde vært gøy å sløye deg =D


230879​
[/b]
/sigh , Du må jo vite dette mann =( Nekked og Order of elites har merga, og eivind kan takke meg for alle high lvl folka som har ganka han, eller meg og shodaime. Vi har satt deg på "Guildens KoS" liste. :kos:

Og eivind, 1v1 hvor det ikke er tvilsomme omstendigheter og begge har ca lik lvl forekommer sjeldent før man er 60, Hvertfall det jeg har lært av egen erfaring og lesing på både US og EU fora.