Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Faens serverbyttende homoer er dere hele gjengen.

Alliance: Burning blade
Horde: Sylvanas

Ftw? Ja.

Samme sier jeg. Emerald Dream - Horde OG Alliance!
Ftw? AYE!
Bare andre alternativ karakterer på en hel haug andre servere, alle er rundt lvl 5-15 :p

ÅRRRHH Får feilmeldig om at jeg må re-installere spillet for en eller annen fil ikke blir riktig installert eller noe! FAEN!!!!

det tar så laaang tid og! spesielt når jeg må installere de andre updatene i tillegg!

:)

This patch upgrades World of Warcraft from version 1.4.2.4375 to version 1.5.0.4442.

ERROR: unable to apply patch to file 'World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_36_20.adt'

RESULT: Patch failed

Kondolerer.

Laster ned patchen selv, 99% nu, håper ikke jeg får samme feilmeldingen, da jeg ikke har WoW-Cdene her, og det tar vel 1 time med t-banen for å hente dem =D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jippi! fikk installert 26% da det begynner å whine... Reinstall bla, bla, bla, bla, ikke faen! Dumme patchen!

kom til 26% igjen, problemet er at den ikke har tilgang >_<

Edit: virker som om wow-europe er nede...

Frykt ikke, selv om WoW sliter litt med og laste ned patcher og slikt i disse harde tider!
Så ha tro med den lille søte female gnomen med rosa hår!
Da blir det nokk bedre skal du se :D

/train

Opprinnelig skrevet av Hakara@08.06.2005, 10.35
Crazy Ivan? Hva for en stor guild?

Toz skal jo få joine den beste guilden , "Method", sammenslåingen av Nekked og Order of Elites  :)
231159​
Redwing, en helnorsk horde guild, jeg hadde noen planer om å joine EPIC :flau:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Den patchen tok grusom lang tid å laste ned. Kommer opp beskjed om at jeg er bak en firewall, men det er like ille når jeg skrur den av. Noen med det samme problemet?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg hadde ikke noe problem med å laste ned patchen, tok meg vel maks 10 min. eller noe... Problemet er bare installeringen :( kommer ikke lenger ikke lenger enn til 26% hvor den kviner om at det er noe galte med en, *trommevirvel*...

...readme fil : :trollmann:

Noen somhar fått det til å funke eller? Jeg vil spille!

Opprinnelig skrevet av Ronin@08.06.2005, 15.44
Den patchen tok grusom lang tid å laste ned. Kommer opp beskjed om at jeg er bak en firewall, men det er like ille når jeg skrur den av. Noen med det samme problemet?
231252​
Jeg får alltid den meldingen.. Selv om jeg ikke har Brannmur..

Dumme frøset konto =(

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg tror det eneste trikset er rett og slett tolmodighet. Download rate'n min hopper og opp ned hele tiden og er død lenge, for å plutselig begynne på igjen.
Er bare å vente...

tok meg bare 5 min med patchen, vis man ser bort i fra at jeg måtte re-installere spille så installere alle de andre utdatene før jeg kunne installere denne :)