Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Kompis av meg kjøpte WoW, og jeg fikk Guest Passet. Jeg installerer spillet, og når jeg skal skrive inn koden som står på den lille lappen, så.. Koden er visst allerede oppbrukt. Og kompisen min sier han ikke har brukt opp passet, og jeg tror ham.

Hva kan årsaken være?

men den betaler automatisk med mindre du kansellerer accounten. er det det står der iallefall. får ikke sitert nå, for sidene er nede

jo, men da kansellerer du

Account management er nede, men.. "Cancel Subscription", skal du ha.. Pass på at du ikke trykker på "Cancel Account"..

Rett meg vist jeg tar feil.

okei. så om jeg trykker "cancel subscribtion" så beholder jeg alle karakterene mine og kan begynne å spille/betale igjen når som helst?

Ja, tror det.. Ellers ville de jo ikke hatt en "Cancel Account" knapp nederst på Account Management?

Men jeg er ikke sikker, så vent på at noen støtter meg opp på dette svaret, vil ikke være grunnen til at du mistet alle personene dine.

Det er ikke verre enn å ikke betale neste gang da, har du autotrekning så fjerner du det. Har du ikke betalt så blir det fryst fram til du payer igjen. Det er ikke sånn at du får spenna tilbake når du først har paya for en periode, eller ? :confused:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Du vil garantert ikke kunne få igjen noe penger, betalt er betalt! WoW ble i alle fall fryst da jeg ikke hadde penger på kortet når de skulle trekkes, da jeg betalte en uke eller noe sånt for sent hadde jeg selvfølgelig alle karakterene mine!

Der ja, det var responsen jeg ville ha, min konto har blitt frøset 2-3 ganger pga. ikke penger på kontoen. Betalt litt i etterkant, aldri mista så mye som en eneste karakter.

okei da satser jeg på å endre subscribtion method til "cancel". takk takk ;)

Opprinnelig skrevet av Hakara@08.06.2005, 23.55

Hakara teh greatest: Mage (Saruwatari)
Duke: Mage (Dukle)
Lurtz: Warlock (Noe skikkelig goth noe)
Eaglejin: Priest (?) (øglejon?)
Hakara teh greatest does it again!? : Tauren Hunter ( Imapwnu )

231455​
nå har jeg spilt i ca hele dag, og ingen av disse har jeg sett online. (utenom Imapwnu, som jeg spilte litt med) hvor blir det av dere?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Forhåpentligvis er det en 48 priest på Sylvanas som grinder penger for jeg vil ha Hurricane ( Epic bue med frost dmg) =D
En kar i guilden som har fått den... Hvor mye er den verdt i grunn?

Og er det mulig å få artifacts og legendary items enda?

Faen det er et helvete og levle fra 56 til 58, BRD falt ikke i smak nei....
Har lyst til og bli 58 for da kan jeg gjøre scholo og strath da går det fort til 60 :D
Har gjort omtrent alle questene i steder som:

Winterspring
Eastern plaguelands
Western plaguelands
Felwood

Noen som har noen tips ?

Ps. Er ikke så veldig fan av grinding

Opprinnelig skrevet av Revan@09.06.2005, 14.25
Kompis av meg kjøpte WoW, og jeg fikk Guest Passet. Jeg installerer spillet, og når jeg skal skrive inn koden som står på den lille lappen, så.. Koden er visst allerede oppbrukt. Og kompisen min sier han ikke har brukt opp passet, og jeg tror ham.

Hva kan årsaken være?
231557​
Noen som kan hjelpe lille revepusen?

Skulle gjerne gitt deg gpasset mitt men det er oppbrukt, jeg foreslår du prøver å lage en char hos vennen din, faller det i samk, kjøp det, du vil ikke angre :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Lodin+09.06.2005, 20.33-->
<!--QuoteBegin-Revan
@09.06.2005, 14.25

Hva kan årsaken være?
231557​
Noen som kan hjelpe lille revepusen?
231667​
[/b]
Du som spiste emnet mitt, ja.. Grrr. Flott at du postet det her. :)

Crazy Ivan: Takk for detm tanken varmer. :kos: Tror jeg satser på det du sa, hvis ikke en eller annen vet hva som feiler koden min.