Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

HJEEELP MEEG!

Er dete bare lag, eller er det nos om har skjedd?

Fordi horde får bare bajs alternativer, jeg ville være hunter og warlock

Horde hunter = male Orc
Alliance hunter = male Dwarf

Den var eneste som var nesten lik i coolness.

Horde warlock = Female Orc...<-- aldri om jeg vil spille det
Alliance warlock = Male Gnome <--- ftw.

Jeg vil heller ikke spille female Ku druid.

EDIT: Affable, det lagger sikkert, gjorde det på første test serveren også, før blizzard etter mye om og men klarte å lage en test server til.

Phew takk. Du aner ikke hvor lettet jeg ble. :kyss:

De har ikke kommet enda. Burde jeg være bekymret?

Faen, da. Hvis de sliter enda er jeg ikke fornøyd. Jeg vil ha lvl 60 rogueee!!!

Ojoj, dårlige nyheter for alle dere Undead som MÅ ha WotF.
Jeg leste litt i patch notes menst det instalerte seg.
Opprinnelig skrevet av Patch Notes
Will of the Forsaken (undead Racial) - duration of the lasting ummunity effect decreased to 5 seconds
AHAhahahah, synd. XD

i r teh numbr 900 i kø =(

Jeg vil ikke prøve en lvl 60 på test realm jeg... jeg vil bli lvl 60 selv.
Hvor kjekt blir nå det? når du endelig har kava deg opp på lvl 60, så, hmm.. dette har jeg jo vært før... <_<

lvl 30 på Dragonmaw btw :)

Noen som kan roe mge ned? Har _FORTSATT_ ikke kommet inn. Er bekymret. :flau:

Egentlig er ikke, for meg, Test Realm noe annet enn å teste ALTERNATIVE karakterer på level 60 i PvP. Test Realm-karakter er heller ikke en "skikkelig" level 60-karakter. Man har ikke bygget den opp selv, man har ikke samla skikkelig utstyr selv, det er ikke noe vits å instance, man kan gjøre lite av de interessante tinga, og man mister den etter noen uker.

Frenzy pingla tok kvelden han :p Kompissen altså, så SM må vente... :/

Husker forrige testen med 2500kpluss i kø og jeg satt på lan og var drit trøtt.
Dette blir morro >.<

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+29.06.2005, 18.00-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@29.06.2005, 17.44
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@29.06.2005, 17.40
Du kan ærllig talt ikke mene Pala er balansert????

Eneste man trenger å gjøre mot en pala hvis man taper er å løpe... Lol...
237225​

Hammer of justice? Repentance?
237231​
HoJ varer i maks noen sek. Og alle bryter ut av den med trinket eller UD trait..
Repentance skal jeg ikke si noe om siden jeg går retribution nå...

HoJ er ikke verdt en dritt..

Han begynner å løpe, du stunner han, klarer ikke å drepe han på de sekundene, eller så bryter han seg ut, så løper han videre, utrolig festlig...
237245​
[/b]
Hammer of justice stunner i 6 sekunder på level 60, noe som er ganske så lenge. En kamp mot en paladin varer ofte lenge nok til at den cooler ned også. Den har 1 minutt cooldown, trinketen vår har 5 min cooldown. Så kaster du Hammer of justice på han for 2. gang når han stikker av så blir han sittende der. Når det gjelder repentence så kan jeg bare si at jeg har blitt eid av den før....Hater når jeg møter en paladin og en rogue, da er man ferdig.

Opprinnelig skrevet av Lurtz+29.06.2005, 23.00-->
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.06.2005, 18.00
Opprinnelig skrevet av Lurtz@29.06.2005, 17.44
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@29.06.2005, 17.40
Du kan ærllig talt ikke mene Pala er balansert????

Eneste man trenger å gjøre mot en pala hvis man taper er å løpe... Lol...
237225​

Hammer of justice? Repentance?
237231​

HoJ varer i maks noen sek. Og alle bryter ut av den med trinket eller UD trait..
Repentance skal jeg ikke si noe om siden jeg går retribution nå...

HoJ er ikke verdt en dritt..

Han begynner å løpe, du stunner han, klarer ikke å drepe han på de sekundene, eller så bryter han seg ut, så løper han videre, utrolig festlig...
237245​
Hammer of justice stunner i 6 sekunder på level 60, noe som er ganske så lenge. En kamp mot en paladin varer ofte lenge nok til at den cooler ned også. Den har 1 minutt cooldown, trinketen vår har 5 min cooldown. Så kaster du Hammer of justice på han for 2. gang når han stikker av så blir han sittende der. Når det gjelder repentence så kan jeg bare si at jeg har blitt eid av den før....Hater når jeg møter en paladin og en rogue, da er man ferdig.
237373​
[/b]
For min egen del, så teller jeg vekk Repentence, siden den er ikke odds i havet for at jeg får.. Siden jeg har skal ha Blessing of Kings.. Men jeg hadde hatt gearet som gjør at cooldownen er kortere på HoJ så hadde jeg kanskje sagt meg enig at den er ganske kos.. På den måten, men kampene med pallar varer jo i år og dag... Tror jeg brukte 3 min. mot en mage istad... Greit nok jeg vant men 3min?! Lang tid tar det med andre classes? Maks 20 sek. ?

Men de som er paladin og er over lvl 40? Er det bare dritten?