Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Er det konstant noe galt med Test Realms eller?
Kommer aldri inn.. Enten så er den offline, eller så vil den ikke loade karakter liste min. Har ingen karakterer på Test Realm 1, men bare 2 >_<

Jeg får ikke lage characters engang... når jeg setter navn på characteren så venter eg litt så kommer det at serveren er busy og prøv igjen senere :( :mad:

Vel.. Jeg kom in... Fikk kjøpt litt poison og slikt med roguen...
Men fy faen den laggen..Fikk rett og slett ikke gjort annet enn og sitti på ræva hele tia. Vi kunne ikke duelere engang.
Jeje, håper de får fiksa det. >_<

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg kan ikke fatte at det kan være så uoverkommelig vanskelig for Blizzard å lage et par stabile test-servere. Hvis de vil at folk skal teste patchen deres, så må de i hvertfall gi nok ressurser til det slik at folk ikke bare sitter og venter seg i hjel hele dagen.

Skjer med info om pala? :p
Dinga akkuratt 37 for de som måtte lure:p

Laget en lvl 1 gnome warrior på test server 1, og fant veien over fjellet som Ironforge er i =D , ganske artig. Forbi den skjulte flyplassen, og så opp til toppen.

Etter det tok jeg "guided tours" med flere folk opp til toppen =P

Opprinnelig skrevet av Hakara@30.06.2005, 19.47
Laget en lvl 1 gnome warrior på test server 1, og fant veien over fjellet som Ironforge er i =D , ganske artig. Forbi den skjulte flyplassen, og så opp til toppen.

Etter det tok jeg "guided tours" med flere folk opp til toppen =P
237633​
HAHA PICTURES MAN PICTURES :D
Jeg vil se hehehe

Det er også en hule der, med 3 npc's, jeg og den siste tour gruppa mi tok de.

Lvl 8 troll på wolf mount, lvl 10 og 9 troll. Skal får se om jeg får lagt ut noen screens.

Jeg kan også, om noen vil, vise folk det på burning legion, men skriv her først om dere vil opp til toppen, pleier ikke spille så mye med gnomen.

Ja, men da må du lage gnome, ser ut til at det bare funker med gnome , hvertfall den veien jeg går.

EDIT: Der klarte jeg å komme opp med dwarfen, trenger bare en litt annen måte å gå opp på.

Tror det kan gå. Plukket nettopp opp engineering med locken min, kommer til å bli dyrt, men jeg skal eie.

Pure pwnage er ute med episode 7, så sinnsykt morsom.

Noen som kan spille på EU test server 2? hos meg kommer det bare World server is down når eg velger character :( :( :(

"zomg". Phailer jeg igjen eller?
Har dere lest dette? CLICKY
Opprinnelig skrevet av Caydiem+-->QUOTE(Caydiem)
Druids and Hunters are, I believe, next on the list.[/b]
<!--QuoteBegin-Caydiem

Druids are getting their talent trees reviewed -- primarily Feral Combat, but both Restoration and Balance will also be seriously investigated. Hunters, on the other hand, are getting practically every aspect of their class reviewed: talents, dead zone, ranged damage, pets, etc.
HUNTERS FTW!! Woo, /cheer, /dance, /love
:kos: