Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@02.07.2005, 15.14
Lurtz:
Jeg også går Retri av solo messige grunner.. Går du alene fullspecca retri knekker du det meste av PvE motsand.. Jeg er 37 og kommer meg langt inn i SM alene... Greit nok jeg sliter heftig hver gang jeg klarer å få på meg 3 stk :p Men sånn er livet..

Kan du gi meg en builden du tester som vi to andre wannabe pallane har skrevet? Er veeeeeldig nysgjerrig skjønner du...
238315​
Jeg kan nok være enig med deg at Retribution er en bedre grinding spec, siden protection er en tålmodighets og kontroll build. Det er det samme som at enhancement/restoration er overlegent for grinding når det gjelder shaman, men tar elemental/restoration any day framfor det i PvP.

Her er protection builden jeg brukte:

Protection Mastery
Redoubt Rank 5
Improved Blessing of Protection Rank 2
Toughness Rank 3
Shield Specialization Rank 5
Improved Blessing of Freedom Rank 5
Improved Seal of Justice Rank 5
Reckoning Rank 5
Holy Shield Rank 1
Repentance Rank 1

Protection Total: 32

Retribution Mastery
Benediction Rank 5
Improved Seal of the Crusader Rank 5
Seal of Command Rank 1

Retribution Total: 11

Holy Mastery
Spiritual Focus Rank 5
Improved Holy Light Rank 3

Holy Total: 8

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Her har dere en PvP film med en level 60 protection paladin, som har PvP rank 12 av 14.

Klikk her :)

Opprinnelig skrevet av Hakara@02.07.2005, 14.02
Er i BRD nå, og er det noen som vet om  det dropper noe Rogue Shizzle der?
238276​
barman shanker?

Stygge DoT-daggeren ... den er søt da. :(

Opprinnelig skrevet av Lurtz+02.07.2005, 16.06-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@02.07.2005, 15.14
Lurtz:
Jeg også går Retri av solo messige grunner.. Går du alene fullspecca retri knekker du det meste av PvE motsand.. Jeg er 37 og kommer meg langt inn i SM alene... Greit nok jeg sliter heftig hver gang jeg klarer å få på meg 3 stk :p Men sånn er livet..

Kan du gi meg en builden du tester som vi to andre wannabe pallane har skrevet? Er veeeeeldig nysgjerrig skjønner du...
238315​
Jeg kan nok være enig med deg at Retribution er en bedre grinding spec, siden protection er en tålmodighets og kontroll build. Det er det samme som at enhancement/restoration er overlegent for grinding når det gjelder shaman, men tar elemental/restoration any day framfor det i PvP.

Her er protection builden jeg brukte:

Protection Mastery
Redoubt Rank 5
Improved Blessing of Protection Rank 2
Toughness Rank 3
Shield Specialization Rank 5
Improved Blessing of Freedom Rank 5
Improved Seal of Justice Rank 5
Reckoning Rank 5
Holy Shield Rank 1
Repentance Rank 1

Protection Total: 32

Retribution Mastery
Benediction Rank 5
Improved Seal of the Crusader Rank 5
Seal of Command Rank 1

Retribution Total: 11

Holy Mastery
Spiritual Focus Rank 5
Improved Holy Light Rank 3

Holy Total: 8

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Her har dere en PvP film med en level 60 protection paladin, som har PvP rank 12 av 14.

Klikk her :)
238331​
[/b]
Tuuuusen takk :D Nå ble jeg glad i pala igjen :D Motivert er vel rettere ordet...

men det sverdet han bruker fy faen og mange ganger det har blitt skiftet farge på... Likte lilla fargen bedre...
Hvem mace brukte han ? :S
Den var stil på palla:p Ga meg litt av de Death Knight tankene jeg hadde for lenge siden også..

Dere var for trege med å gi meg oppdrag. men jeg kan slenge opp et bilde til.

Batrideren i UC ble ikke alt for glad da jeg klorte han i ryggen.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@02.07.2005, 15.35
Om å drepe Arcane/fire mages: Vær kjapp på healing. (Shame on you vis du ikke har gått restoration) ting som funker veldig bra er:

Feral charge (Dette er et must for druids) - Bash - Healing touch - regrowth (om du rekker)

Eneste man kan si er; overlev. Fire mages drainer manaen sin på 2 sekunder, men skaden de gjør er utrolig, overlever du den, så har du vunnet.
238289​
Tenkte på å respecce. Når jeg duellerte mot han hadde jeg alltid i bakhodet "det hadde vært greit med en instant feral charge", eller "hmm, jeg kan skifte ut for å unngå frost nova, men det tar så mye mana", dvs at jeg ikke har det talentet som gjør at jeg får rage når jeg skifter, og ikke swiftshifting (bestemte meg for talents i den tiden swiftshifting var ubrukelig, og gadd ikke betale lass med penger for å respecce to points). Tenker på å skaffe meg det, men jeg venter til 1.7 når druids forhåpentligvis får gratis respecc, siden alle talentene skal få en overhaling.

Bash-heal er en taktikk jeg bruker veldig mye, men jeg tør nesten ikke bruke den lenger. Jeg er altfor redd for "miss" "parry" og andre slik ting. Har skjedd meg for mye i det siste.

Et spørsmål, blir evocation interrupted eller bare varer den kortere hvis jeg angriper magen mens han bruker det? Følte det var som tranquility, og sikkert alle andre channeling spells.

noe jeg har vært borti veldig mye i det siste er at nesten hver gang jeg skal heale meg selv under kamp så blir healinga avbrutt og jeg får en 7 sekunds cooldown på ALLE skillsene mine. kan si at dette er sinnsykt irriterende, og har hvertfall kostet meg 5g i reperasjoner.
Dette skjer bare når jeg selv blir slått på.

noen flere som har vært borti noe lignende?

Opprinnelig skrevet av Frenzy@02.07.2005, 21.53
noe jeg har vært borti veldig mye i det siste er at nesten hver gang jeg skal heale meg selv under kamp så blir healinga avbrutt og jeg får en 7 sekunds cooldown på ALLE skillsene mine. kan si at dette er sinnsykt irriterende, og har hvertfall kostet meg 5g i reperasjoner.
Dette skjer bare når jeg selv blir slått på.

noen flere som har vært borti noe lignende?
238416​
PvE eller PvP?

Mange klasser som kan gjøre det i PvP, og enkelte mobs i PvE også.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Warriors kan gjøre slikt med Shield Bash.

Akkurat nå sliter folka på Sylvanas med å ta Azuregos... 40 lvl 60 folk, men de har ikke kommet lenger ned enn 90% eller noe :(

Hail, Kozeloz, level 1 Shaman på Sylvanas. Eller samler vi oss noe sted?

Spiller SG sammen noe sted?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
........................................................................................................... Folka driver fortsatt og gnurker med Azurgos, har for det meste moro med å pulle elte kjemper som de dreper. Gjør det bare mellom wipsa da :p

Evocation er akkurat som en annen channel spell, den blir "kuttet" ned om man blir angrepet.

Gnome guilden er enda langt unna. Jeg har mye å gjøre.

Gnome rogue 55 -> 60
NE priest 48 -> 60
UD Lock 30 -> 60

SÅ kan jeg starte på en ny... Somebody slap me.