Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Akuma+02.07.2005, 21.01-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@02.07.2005, 21.53
noe jeg har vært borti veldig mye i det siste er at nesten hver gang jeg skal heale meg selv under kamp så blir healinga avbrutt og jeg får en 7 sekunds cooldown på ALLE skillsene mine. kan si at dette er sinnsykt irriterende, og har hvertfall kostet meg 5g i reperasjoner.
Dette skjer bare når jeg selv blir slått på.

noen flere som har vært borti noe lignende?
238416​
PvE eller PvP?

Mange klasser som kan gjøre det i PvP, og enkelte mobs i PvE også.
238420​
[/b]
PvE for det meste. har ikke PvP'a nok til å finne ut om det samme gjelder der :p
men jeg tok en prat emd en GM, og han sa at det var en bug med Holy Light.

så til alle dere rare mennesker som har valgt horde. Paladins er det nærmeste dere kan komme en "free-frag" for øyeblikket (hvis vi setter det i CS sammenheng)

Ja, men jeg spør om dere faktisk SPILLER på Dragonmaw, eller om dere bare er der en gang i uka for å si hei. =/
Skulle egentlig lage meg en mage på Darksorrow for å spille med en kompis, kom til level 5 da vi fant ut at vi ikke var på samme server. Jeg hadde visst mekka på Dragonmaw i stedet ...

Hva i helvete feiler amerikanere?

Ok. Jeg blir skremt av amerikanere. Virkelig ... VIRKELIG. De eksploderer, og vil gå til krig mot hele Europa fordi vi fikk nyheten om PvP RP realms først. VIRKELIG HVA FAEN FEILER DE FOLKA?

Ok, spørsmål. Hvor har det blitt av alle folka på Dragonmaw? :confused:

Dinga 53 med hunteren foresten =D

Edit igjen: Og er helt enig med deg Kozeloz, kan ikke fordra de folka. Jævla sjøldiggere. De gjør meg faen meg kvalm.

:ler:

Amerikanere... er det mulig? Her går det virkelig an å dra alle under en kam (egentlig ikke, men u get my point)

But WTF? If your going to do it for europe, can't they just do the same for the US? USA >>> Europe
:tommelned:

De kan ikke så mye om krigene heller, virker det som. :D

Disse er de jeg SKAL være aktive på, fra nå av:

Sylvana - Alliance - Druid
Sunstrider - Alliance - Dwarf priest
<instert server> - Horde - Rogue

Undead rogue på Dragonmaw Eivind? :p

Anyways, da har jeg funnet ut at hele level 53-54 på hunteren min er rested, så i morgen blir det heavy grinding. Nettop lært meg dragonscale leatherworking nå også. Begynt og oppgradere First aid litt igjen, lærte nettop Heavy Silken bandage :p

I morgen (i dag) skal det være et løp med lvl 1-5 gnomes fra Ironforge til Thrall i orgrimmar. Den som kommer nærmest vinner. Dette er da en guild event fra min nokså rare guild. =D
Hail The Innmates! ^_^

I morgen får jeg kanskje kjøpt Warden staff av Ihme, jeg betaler nesten hva som helst for den.

Nok en kjedelig natt i Azeroth. denne gang gikk turen til Crossroads.
utenom 2 lvl 11 rogues som prøvde å drepe meg var det ganske folketomt.

Noen våkne folk som kan gi meg noen gode råd for å få tiden til å gå? ^_^

Opprinnelig skrevet av eivind2k@03.07.2005, 04.51
Disse er de jeg SKAL være aktive på, fra nå av:

Sylvana - Alliance - Druid
Sunstrider - Alliance - Dwarf priest
<instert server> - Horde - Rogue
238600​
Har ikke du en Mage på Sylvanas?

Hadde det litt morro i går natt, det startet med at jeg og 2 andre skulle Mount race fra Orgrimmar til Stormwind, første som ble drept av vaketene vant.. Jeg vant, løp inn å dengte til Marcus. =D

Så gikk turen til Deeprun tram, hvor vi hadde det litt gøy, og unslapp 2 level 60 rogues med å hoppe på tramen i det øyeblikket den startet. ^^.

Vi venter på at 3. mann skal komme:

Rett etter vi kom oss unna de roguene:

Vi psyker oss opp før vi skal inn i Ironforge:

Hva kan mann si? Wtfpwned!

Meg > Magni

Etter det stakk vi ut og irriterte noen Alliancer som duellerte uten for Ironforge!