Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg speller også hunter... har dere noe forslag til en ok UI som har alt fra før så jeg slipper å mase med det? orker ikke å driive å fikse og drikse sjøl...

Guilden prøvde å drepe Azuregos igje og kom så langt som til 30% da det kom 10 lvl 60 hordies og angrep maintanken etc.
En del av folka ble rimelig forbanna og folka sa mat alle måtte pelle seg til Crossroads for så å raide Orgrimmar. Stopper selvfølgelig å grinde, og bruker i alle fall 20 minutter på å komme meg dit (var i winterspring). Det som skjer når jeg kommer dit er at alle løper inn i Crossroads, tusen vakter spawner, det kommer en del lvl 60 folk og wipe. når jeg da får ressa og spør hvem som leder raidet osv. får jeg høre at det ikke lenger er noe raid og ingen vet helt hvorfor, makan til piss :( kunne vært lvl 56 nå...

Opprinnelig skrevet av eivind2k+04.07.2005, 05.52-->
Ja, no maTTer what.

=D

Jeje pirke pirke, I dont care, fordi jeg har Warden staff Hurra!
238893​
[/b]
Ja greit, jeg var trøtt! =D

Opprinnelig skrevet av Karl@04.07.2005, 05.56
<!--QuoteBegin-Seadog
@04.07.2005, 01.59

Wee, her er altså Discord Unit Frames. Hvor du kan omtrent lage din egen UI ved og sette sammen frames, og dingser og bomser.
Etter mange timers prøving så fikk jeg endelig til noe som så nogenlunde greit ut :)

Hakara har Insomaniax tror jeg... Hvor fikk du den Hakara?

Også et spørsmål til Karl! Hvor kan jeg få tak i den "Aspect sirkelen" Der de fleste aspects er satt sammen som en sirkel sak.
238870​

Hellige.. eh.. Du har 700 mer mana enn meg, men 600 mindre HP.. har du en allakhazam profil eller noe? Vil se armoren din. :p

Altså.. den bikuba jeg har alle aspects inni, heter så mye som.. *søke på intarnett*
Aha.. det er en funksjon i Flexbar, Click for TEH download tror jeg.. >.<..

Men som sagt, jeg er usikker, tror muligens jeg har noe kalt Ometh, etteller annet, sammling av de mest populære og nyttige addons.. Men jeg vett ikke.. >.<
238894​
Ja, jeg spiller på PvE server da, så jeg går mest på Agi/intellect. Men det blir vel litt anderledes når jeg får Beaststalker sett, da får jeg litt av vært :)

kan noe peke meg mot en god mod? cosmos holder ikke mål lenger.

Jeg tror vi tar det på sylvanas, for mange folk på burning legion, for få som er villige til å hjelpe.

Crazy Ivan: Jeg heter Bingus, og om Lurtz får ræva i gir..så skal han hete dingus. Jonas har talt.

Og! Hvilken lvl er du? For om  du ganker min gnom, må jeg ganke deg med min 50 priest =O

EDIT: Og seadog, jeg fikk insomniax fra curse-gaming.com
238871​
Er lvl 60 *host* *host* ok da 32, men bare prøv deg :p

Om du hadde vært 60 hadde jeg stilt opp med druiden ;)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Folka på Sylvanas klarte endelig å drepe Azuregos, og jeg er endelig blitt lvl 56... Kan noen fortelle meg hvorfor ingen gidder å være med til BRD? helvetes irriterende, er det noen andre instances jeg kan ta på min lvl? ferdig med ST på lvl 52...

BRD er, ja en møkka instance, ingen liker den, fleste drar der ikke i det hele tatt, bare for å gjøre "[60] Attachment to the Core".

Noen instances jeg kan gjøre. er lvl 24.

Det er Attunement to the core =P

vil bare si til alle dragonmaw spillere, /ignore headbasher, han ripper folk for penger...

Hvordan klarer han det?

:ler:

Opprinnelig skrevet av Toz@04.07.2005, 23.35
Jeg må bare spør... Hvorfor?!
239129​
Se droprate og hvor mye merchant kjøper den for?

SG har også nå en gnome guild på Sylvanas, som er mer for morro, ikke stresse med levling.

Jeg drar på en ukes ferie til england, så får ikke adda folk som vil joine, men LOMAX kan gjøre dette .

Guilden heter <Gnomeregan Task Force> og ja, vi har tabard. Lik den som er på dragonmaw, bare søtere på gnomer.