Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Bug?

mulig jeg tar helt feil, men det kan enten være:

1. For lav weapon skill.
2. Dårlige stats (str, agi osv)
3. Talents (Om jeg ikke husker feil. så er dette velig viktig for å få høy dmg-output hos warriors)

Det har jo noe med at weaponskill er avhengig av lvl, og 140 av 185 er da ganske så middelmådig for en lvl 37 warrior.
for å få full utnyttelse av våpenet ditt kreves det nesten av du har den nødvendige weaponskillen på maks! hvertfall innen 20 skill lvl fra selve maks skillen, i dette tilfellet vil det si 165 av 185.
hvis du trener opp weaponskill vil du fort se at du gjør mer skade, og fiender gjør ikke like mye parry som de gjør nå.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Frenzy@16.07.2005, 03.06
Det har jo noe med at weaponskill er avhengig av lvl, og 140 av 185 er da ganske så middelmådig for en lvl 37 warrior.
for å få full utnyttelse av våpenet ditt kreves det nesten av du har den nødvendige weaponskillen på maks! hvertfall innen 20 skill lvl fra selve maks skillen, i dette tilfellet vil det si 165 av 185.
hvis du trener opp weaponskill vil du fort se at du gjør mer skade, og fiender gjør ikke like mye parry som de gjør nå.
242527​
Og det fant jeg akkurat ut at det var riktig! The n00bishness is strong in me. :flau:

Var ikke klar over at du nesten trengte weapon skillen på maks.

Noen som vet om det finnes spor av Illidan og Malfurion et eller annet sted i WoW?
Malfurion forsvant jo i The Emerald Dream.. Illidan.. Hmm.. :ehm...:

Er en bok ... druid-bok som heter "Emerald Dream, reality or a carefully planned hoax by my Brother - By Illidan Stormrage" eller noe i den duren som er skikkelig nice. Er bare til en teit quest da, men lesingen er kanskje interessant.

Illidan er for tiden i Outland, restene av Draenor. Bak The Dark Portal, som du sikkert vet ...

Nei, viste ikke.. Hvor er Outland og Draenor og alt det her? :confused:

Illidan Stormrage er jo ganske interesant, fyren er jo blind, og demon hunter og alv samtidig! =D
Broren Malfurion var jo Arch druiden før Fandral Staghelm =D

Faen historien og slikt i WoW er så tøff ^_^

Men nå skal jeg sove..

Du har vel gjennomført Frozen Throne?

Illidan Stormrage er jo ganske interesant, fyren er jo blind, og demon hunter og alv samtidig!
Alle Demon Huntere er blinde. Og Alver. :ler:

Bah, i går kveld ble jeg plutselig hoven rundt venstre øye, så nå må jeg til legevakta i følge muttern =(, lite spilling i dag altså.

Og har det kommet noen dato på PVP/RP serverene? Jeg vil spille dwarf priest!

Prest igjen ... hmm. Vi må powarhlevle igjen, Kabuto. Og pwne hele serveren ... de to første dagene. :ler:

Kommer til og spille horde er lei av alliance, vonde minner fra kidsa samt:
legolasD to legolasZ

Og det virker gøy og være ond i RP, jeg vet både horde og alliance er praktisk sett nøytrale men det er lettere og være ond og brutal med horde ^^