Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Er egentlig horde den slemme?

Jeg har hørt at i følge historien, er ikke alliansen så mye bedre en horde

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@16.07.2005, 05.43
Er en bok ... druid-bok som heter "Emerald Dream, reality or a carefully planned hoax by my Brother - By Illidan Stormrage" eller noe i den duren som er skikkelig nice. Er bare til en teit quest da, men lesingen er kanskje interessant.

Illidan er for tiden i Outland, restene av Draenor. Bak The Dark Portal, som du sikkert vet ...
242553​
Det er ikke noe å lese i en boken, desverre. Gir bare den teite questen, med en litt under halvgod trinket (for meg)

Hvis dere vil kan jeg rote fram Illidan modellen slik at dere kan se ca hvordan han ser ut og animasjonene hans. Han har ikke noe teksturer da, men jeg har teksturene også liggende. Han ser evig kul ut forresten.

Vi vil. Vi vil. DIn l33t haxor. Søt. :D

Opprinnelig skrevet av Akuma+16.07.2005, 21.11-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@16.07.2005, 05.43
Er en bok ... druid-bok som heter "Emerald Dream, reality or a carefully planned hoax by my Brother - By Illidan Stormrage" eller noe i den duren som er skikkelig nice. Er bare til en teit quest da, men lesingen er kanskje interessant.

Illidan er for tiden i Outland, restene av Draenor. Bak The Dark Portal, som du sikkert vet ...
242553​
Det er ikke noe å lese i en boken, desverre. Gir bare den teite questen, med en litt under halvgod trinket (for meg)

Hvis dere vil kan jeg rote fram Illidan modellen slik at dere kan se ca hvordan han ser ut og animasjonene hans. Han har ikke noe teksturer da, men jeg har teksturene også liggende. Han ser evig kul ut forresten.
242681​
[/b]
Har jeg sagt at jeg elsker deg ?

Til Crizpy
jeg mener ikke at horde er onde, og at alliance er gode.
Bare at det er lettere og være ond som horde pga. åssen de ser ut og historien til rasene(bortsett fra taurens da)

I rp lizzm :tommelopp:

hmm, noen som vet når pvp/rp servern åpner? huff lenge sia jeg har posta her nå:p, tenkte og starte med wow igjen ^^

De har ikke satt noen dato enda men jeg misstenker til onstagen for det var sån de gjorde det sist gang.
Launcha nye patchen så neste maintence åpna de nye serverne

Håper det IKKE blir denne onsdagen. Jeg må få roguen til 59-60. Jeg må få priesten fra 52->60...Jeg har ting å gjøre! De kan ikke gjøre dette mot meg =(

Alliance og Horde er bare to lag sammensatt av raser, og dems allianser. Enkelt og greit med et felles har mot hverandres motsander :)

Faen som dere skal starte på servere da. Møkka folk :p

Det ble noe tull med videoen jeg hadde tenkt å lage av illidan, for programmet bestemte seg for ikke å funke plutselig. Dere får nøye dere med bilder av de forskjellige animasjonene :p

Her går han vanlig framover

Dette er animasjon nr. 1 når han lader opp spells, og her er nr. 2

Illidans dødsanimasjon

Her og her er skinnet de skal sette på han etterhvert. Bruk fantasien til å tenke hvordan det kommer til å se ut. Hvis han ikke hadde brukt to teksturer kunne jeg lagt skinnet på han selv, men har ikke peiling på hvordan det gjøres med to :(

Men jeg vil jo ikke sloss mot ham ... søtingen. :(

:(
Ey..The Dark Portal kommer til og bli åpnet en eller annen gang vel?
Ingen fortalte meg at den ikke var åpen, jeg dro dit. Døde noen ganger av level 61 elites og slikt. Så finner jeg ut at den ikke er åpen, Det var 1,5g sløst :(

Bukker og takker akuma ^^

...Hvem vet kanskje de adder outland neste patch, har hørt at det er mulig for de og adde outland i en patch siden stedet er ferdig trenger bare npc`S

Tror nok det blir i expansion, karer. Cashinger. Vet du. GJør ingenting for meg. Jeg kan vente på expansion. Er ikke lei ennå.

Outlands blir nok i en patch. Blizzard hadde ikke lagt det inn i MPQ-filene hvis de skulle bli en addon. Det og emerald dream, som også ligger i filene, kommer mest sannsynlig til å bli patchet inn. Når det ligger der, så trenger ikke patchen å bli så stor selv om de adder mye.
Det er hauger og lass av ting som ligger inne allerede. Alle mobsene til Ahn'Quiraj er inne, så ryktene sier at det blir det neste stedet de åpner etter Zul'Gurub. Det svære veggen som stenger for at vi ikke kan komme inn som kom i 1.5 patchen tyder også på at de holder på å adde monstrene der nå.
Jeg vedder på at mange av outlands sine mobs er inne i spillet allerede også.

Hmm. Logikk. :p