Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Joa. Men jeg tenkte du skulle gi opp, i og med at jeg løp ganske langt til ally-ress. Men neida. Pøh :p

Yay.
Etter 2 timer på den brua, fikk vi endelig tatt de 2 bunkerene, og da var det ikke vanskelig å ta Generalen.
Alliance got teh pwn! :D

Synd Jarlaxle ikke kunne bli lengre å bli eid han også. =D

alch er greit nok synes nå jeg.

Selv skal jeg rerolle Blacksmithing/Enginering litt uttover på lvl 60. Kan bli et slit å lvle, men du får mye ut av det.

(Mange nifty trinkets, fearless trinket er en av dem)

Opprinnelig skrevet av Karl@18.07.2005, 23.46
Yay.
Etter 2 timer på den brua, fikk vi endelig tatt de 2 bunkerene, og da var det ikke vanskelig å ta Generalen.
Alliance got teh pwn! :D

Synd Jarlaxle ikke kunne bli lengre å bli eid han også. =D
243141​
Jeg var nøye med å ta screenie hver gang jeg drepte deg med to angrep, lille venn. =D
Ble kjedelig etterhvert. Etter to timer, og førsteplass på ally-rankingen stakk jeg bare. 10k honor på en liten runde AV. Kos. =O
Pickup-raids i WSG er iallfall helt ubrukelig.

Wææ. Jeg har bare 46g, og er halvves mellom 38 og 39.

GI MEG PENGER FORTERE, OG GI MEG NY LVL. SAKTERE!

Wattafack? Dinget nettopp level 28 nå, og dro fornøyd til Ironforge i håp om å skaffe meg noen nye spells. jeg kommer dit, og kjøper meg alle mulige spells, til jeg kommer til Aimed Shot. Denne spellen er rank 2, og det kreves rank 1 for at jeg kan kjøpe. Men rank én er aldri blitt tilbudt meg, og finnes heller ikke på listen slik at jeg kunne kjøpe den.

Igjen, wattafack?

Opprinnelig skrevet av Alice@19.07.2005, 15.07
Wattafack? Dinget nettopp level 28 nå, og dro fornøyd til Ironforge i håp om å skaffe meg noen nye spells. jeg kommer dit, og kjøper meg alle mulige spells, til jeg kommer til Aimed Shot. Denne spellen er rank 2, og det kreves rank 1 for at jeg kan kjøpe. Men rank én er aldri blitt tilbudt meg, og finnes heller ikke på listen slik at jeg kunne kjøpe den.

Igjen, wattafack?
243287​
Er du Priest? :S

Opprinnelig skrevet av Alice@19.07.2005, 15.07

Igjen, wattafack?
243287​
Ta en kjapp titt under Talents. Der vil du raskt se at Aimed Shot Rank 1 er en talent skill som ligger under Marksmanship!

:trollmann:

EDIT: Hakara er for rask >_<

Err, når du kjøper spells sorterer du helst etter available, så du kunn ser de du kan lære, er mest oversiktlig da.

Opprinnelig skrevet av Hakara@19.07.2005, 15.18
Hunters har aimed shot, ikke priests =I Så antar han er hunter, og aimed shot 1 er talent, så du må kanskje skaffe det først.
243292​
Lol leste bare første setningen jeg :p Dreit meg ut første gang jeg prøvde Priest skjønner du:p

Jaja, er jo ikke tjukk i hodet. Sett over hele listen til trenerene, men jeg finner ikke aimed shot rank 1, bare rank 2. Rank er jeg god nok level for, men jeg må fortsatt ha rank 1 for å kunne lære det, men rank 1 er jo faen meg ikke der!

Opprinnelig skrevet av Alice@19.07.2005, 15.27
Jaja, er jo ikke tjukk i hodet. Sett over hele listen til trenerene, men jeg finner ikke aimed shot rank 1, bare rank 2. Rank er jeg god nok level for, men jeg må fortsatt ha rank 1 for å kunne lære det, men rank 1 er jo faen meg ikke der!
243303​
Er du helt sikker på det? Trykk "N" på tastaturet ditt, så får du fram en liten meny (Håper du har sett denne før, siden du er på lvl 28 :svette: ) Under Marksmanship finner du Aimed Shot rank 1

Seriøst du har ikke gått klipp av talents??????

Det hadde jo vært direkte komisk ^_^

Men seriøst, vi han ikke har på det tutorial greiene som kommer opp når det er nye ting som skjer, så er det ikke så lett og se den talent greia som dukker opp ved character sheet og quests og alt det der.

En god del ganger jeg har glemt og ta talents på lvl 10 og 11 og slikt. Men det er fordi jeg ikke tenkte på det :p