Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg og eivind fant epic når vi questa. Paladin mace sak. At serverene er nede en - to uker gjør meg ikke noe, kanskje akkurat det mitt sosiale liv trenger.

Jeg har sjekka forumene, men finner ingenting som nevner at serverene skal gå ned en stund, eller noe om exploits eller slikt

har jeg seriøst klart å gå glipp av noe her?

:(

Trykk på smilet.

Opprinnelig skrevet av Frenzy@19.07.2005, 21.05
Jeg har sjekka forumene, men finner ingenting som nevner at serverene skal gå ned en stund, eller noe om exploits eller slikt

har jeg seriøst klart å gå glipp av noe her?
243438​
Aeus slettet akkurat alle poster om Hack o.l på det Europeiske forumet, har du sjekket det Amerikanske?

Umulig å komme inn på for en halvtime siden ...

"The weekly maintenance has been extended while we investigate the validity of the claims regarding a possible exploit in the game. We remind our players that discussing possible exploits on the official forums is a violation of the Code of Conduct, and such threads will be deleted without prior notice."

Om de tar rollback på én uke f.eks, vil det si at du vil ha samme level, samme items, samme mengde penger som for en uke siden. De skrur tiden tilbake i spillet, for å si det enkelt og greit. Man mister det man har gjort under perioden som blir tatt bort.

Kjøre de tilbake et par uker...
faen så mye "re-rolling" og "roll-back" roll-meg-i-ræva, bruk vanlige ord!!

Serverene er nede for å fikse feilen? kommer bare til connected.
Jeg sa hvertfall det på #wow.no
Hadde alle bare vært like heldige som denne karen.
<d3r_st0l> Crizpy: nå er i alle fall silvermoon oppe igjen jævla fetthåra udusje fett kvisende stygge jævla niggernerd

Opprinnelig skrevet av Chaz@19.07.2005, 22.24
Om de tar rollback på én uke f.eks, vil det si at du vil ha samme level, samme items, samme mengde penger som for en uke siden. De skrur tiden tilbake i spillet, for å si det enkelt og greit. Man mister det man har gjort under perioden som blir tatt bort.
243475​
Ah, håper de ikke gjør det. :/

Okei, kommer inn på Vashj serveren, men blir disconnecta etter noen minutter... Burning blade er bare å glemme hvertfall...

:S

Nå som dette er gjort, og mestsansynelig blir det fiksa på nå...noen som vet hvordan dette ble gjort? var det vanskelig?
Bare nyskjerrig.

lvl. 39, og har 53g i inventory. Går auksjonen igjennom, har jeg mellom 54 og 57g. =D

Dette går strykende. Kanskje jeg skal soloe Deadmines et par-tre-fire ganger for å farme litt penger og vendortrash.

Det er lite penger i det min gode ulv.
Jeg soloa det stedet på lvl 40, men fy faen så møkk med penger og tinga selges for hvor mye.. Kansje rundt 20-30s eller no per grønne greie.
Kan i allefall huske at det er ikke en dritt og tjene på :p