Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Seadog@19.07.2005, 22.53
Det er lite penger i det min gode ulv.
Jeg soloa det stedet på lvl 40, men fy faen så møkk med penger og tinga selges for hvor mye.. Kansje rundt 20-30s eller no per grønne greie.
Kan i allefall huske at det er ikke en dritt og tjene på :p
243505​
Hvor vil du anbefale å farme penger?

Helst et område hvor jeg ikke får exp. Jeg vil tjene opp så mye penger som mulig før jeg dinger 40.

In other news, har spilt to runder BG idag, og allerede fått 28HK. Si hei til min kommende venn, Private-rangeringen.

Er det noen som har en oversikt over hvor mange HK som skal til for hver rank?
Du trenger 25HK innenfor en uke for å bli Private, etter det er alle ranks bundet til hvor mye CP du har.

Opprinnelig skrevet av sortulv@20.07.2005, 03.03
Jeg vil tjene opp så mye penger som mulig før jeg dinger 40.
Ikke for å fornerme deg, men det må være det minst intelligente jeg har hørt på lenge. :ehm...:

Humanoids er alltids gode å grinde på, de dropper penger og cloth som du kan selge. :)

Anngående BG, klarte å skaffe meg 130 HKs før servermain. Det betyr vel rundt 15k honor, ihvertfall på sylvanas, forhåpentligvis blir jeg minst rank 4, om ikke rank 5.

Opprinnelig skrevet av Aeus (Blizzard)
The next patch is looking to have some good things for Hunters in it, and we're in the process of preparing a preview of the new Survival tree for you.
A lot has changed, and while we know you'd love to hear what and when right this very instant, I'd rather wait and get as much information as I can for you about the various changes to the tree. Just to give you a hint, however... once this change goes in, people won't be complaining about Lacerate anymore.
"Omg omg omg omg omg" *vifte med hånda*

=D =D =D

For oss ikke-hunters, forklar?

Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.07.2005, 04.26
For oss ikke-hunters, forklar?
243604​
31 poengs skill i talent treet Survival er en skill som heter Lacerate og gjør 77 damage over 21 sekunder, som level 60 gjør den 134 damage over 21 sekunder. Pwn? Nei.

Det er bare få deler av det talent treet som er brukelig for en hunter. Plus, jeg får gratis resetting av Talents.

Edit: God natt.

Hah, fy faen for en ubrukelig skill :D

Bra den blir fikset på. Er for trøtt til å skrive noe vettug her nå, men jeg vil ikke legge meg =(

Er det noen som har en oversikt over hvor mange HK som skal til for hver rank?
Du trenger 25HK innenfor en uke for å bli Private, etter det er alle ranks bundet til hvor mye CP du har.
243597​
Kan du vel umulig mene? Jeg hadde 71 HK og fikk null rank forrige uke..

Denna uka har jeg 253 håper det blir noe rank av det:p

oX kompissen min fikk ca. 8.5 denna uka, han er Rank1 Hva vil han hoppe opp til? :S

EDIT: 11.5 k hadde han :p

I natt kom guilden vår til Ragnaros :)
Wipe på 90% da, men jeg er fornøyd at vi kom så langt i det hele tatt.

Senere tok vi Onyxia igjen, og gjett hva! hun droppet 2 Nemesis Skullcap igjen, og igjen hadde vi bare en lock som trengte <_<
(locks er bortskjemte)

Chance of a epic QUEST item, epic gear dropper det alltids uansett.
Det er to epicquester som kan droppe. Priest og Hunter sin. Når vi tok han droppet Priest sin epic quest.

Jeg har forresten fått over 10k armor i bear form nå ^_^

Jeg har litt lyst til å være med i Norwegian Legion ... :flau: ... nei ... jo ... nei ... jo ... Pah. Vi wipa på Magmadar igjen. Tåpelig. Raidlederen vår må komme seg tilbake igjen snart, og folk må skjerpe seg.

Hvor leser jeg upcoming patch notes? :S

Har et problem på sylvanas, jeg får ikke brukt guildchat og jeg får ikke sent /tells | /whispers. Noen som er på sylvanas som kan sjekke om de får det til, og skrive her?

Det rare er at det funket fint med shamanen min på dragonmaw.
Funker fint med alle charsa mine fant jeg ut nå, utenom priesten...

Opprinnelig skrevet av Karl+20.07.2005, 03.14-->
Jeg vil tjene opp så mye penger som mulig før jeg dinger 40.
Ikke for å fornerme deg, men det må være det minst intelligente jeg har hørt på lenge. :ehm...:

Humanoids er alltids gode å grinde på, de dropper penger og cloth som du kan selge. :)[/b]
Du mener det er uintelligent å skaffe mest mulig penger til mount, uten å måtte låne noe? Jaok. :)

<!--QuoteBegin-NukleuZ

Kan du vel umulig mene? Jeg hadde 71 HK og fikk null rank forrige uke..
Det er hvertfall sånn på vår server.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kanskje du har tukla med channels på Sylvanas charen? høyre-klikk på chat eller hva det nå heter og sjek channels... jeg stenger av og til guild-chat når jeg er i UBRS og gutta spamm :)

How teh lolz0rz? Må jeg og sjekke ... =O

Soooooo close til at jeg eide den standingen så vilt:p

Tregt det går med ranks da :p

Trodde du var vandt med at ting gikk tregt? Du som er paladin og alt =)
Gikk opp med rank med priesten og roguen, uten noe særlig pvping. Så det var kjekt.

Opprinnelig skrevet av Hakara@20.07.2005, 17.28
Trodde du var vandt med at ting gikk tregt? Du som er paladin og alt =)
243709​
Fjell vokser jo fortere enn jeg lvl'er det sier jo sitt...
Begynner å bli temmelig vant til det... Lyst til å rolle noe morro :p
Selv om jeg VET jeg ender opp med pala på PvP RP :p