Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Eh. Jeg er forvirra. Jeg er atten år. Men jeg ser yngre ut, og du trodde jeg var 30? :ler:

Jeg er akkurat ferdig med det mest vellykkede MC-run noen gang. Vi clearet fra Luci til Garr, uten wipes, og på Luci, Gehennas og Garr døde ingen folk. Jeg døde ikke en eneste gang.

Av Luci fikk jeg Cenarion Boots.
Da vi rundet av kvelden med å ta Garr fikk vi en hyggelig overraskelse. Bindings of the Windseeker droppet. Guildens første legendary :) Han som vant den er garantert den andre delen, og hele guilden skal hjelpe han å skaffe det som trengs for å klare questen den er en del av.

Heh, jeg har seriøse problemer med og levle huntern. Drit kjedelig og queste alene. Grinding.. Orker bare til tider, Instance? Joa... BRD er kjedelig, og jeg er "akkurat" for lav for Scholo/Strat osv.
Dette er kjipt..

Jeg ser Lurtz leser nå.
Du har ikke lyst til og ta "Robe of Arugal" runs med meg på Dragonmaw nå da? Så jeg har noe og gjøre ^_^

Duke, neh, mange av mine venner er jordbærplukkere.

I dag så følte jeg meg overpowered. Jeg er 59 rogue, og ser en 60 lock, tenker jaja, jeg kan prøve meg. Selv om jeg bruker en lvl 42 dagger.

Ambush : 1.1k dmg
Vanish
Ambus: 1k dmg
Eviscerate: 1.5k dmg

Han døde på noe rundt 5 sec..

Hvordan får du en 1k ambush med en level 42 dagger? Hvordan får du en 1,5k damage evis med bare 2 combo-points?

Hax. =/

Uhm. Hva dagger har du? :S

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Seadog@22.07.2005, 01.40
Heh, jeg har seriøse problemer med og levle huntern. Drit kjedelig og queste alene. Grinding.. Orker bare til tider,  Instance? Joa... BRD er kjedelig, og jeg er "akkurat" for lav for Scholo/Strat osv.
Dette er kjipt..

Jeg ser Lurtz leser nå.
Du har ikke lyst til og ta "Robe of Arugal" runs med meg på Dragonmaw nå da? Så jeg har noe og gjøre ^_^
244243​
Var nettopp på et Robe of Arugal run, men det var jeg som skulle ha den :p Fikk den ikke da, men fikk Belt of Arugal og Feline mantle, så jeg er fornøyd. Får skaffe meg roben senere.

Opprinnelig skrevet av Lurtz+22.07.2005, 03.07-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@22.07.2005, 01.40
Heh, jeg har seriøse problemer med og levle huntern. Drit kjedelig og queste alene. Grinding.. Orker bare til tider,  Instance? Joa... BRD er kjedelig, og jeg er "akkurat" for lav for Scholo/Strat osv.
Dette er kjipt..

Jeg ser Lurtz leser nå.
244243​
Var nettopp på et Robe of Arugal run, men det var jeg som skulle ha den :p Fikk den ikke da, men fikk Belt of Arugal og Feline mantle, så jeg er fornøyd. Får skaffe meg roben senere.
244272​
[/b]
=D
Hvem karakter har du som trenger Robe of Arugal da? og hvor?
Men ta et robe of arugal run med meg snart da. ^_^

Foresten, var på en ganske lang reise, og utforsket det området nord for eastern plaguelands. Fant faktisk et tomt sted med en brygge. Et høyt tårn og en liten ruine sak.
Kan poste screen i morgen, er trøtt nå.. :zzz:

Priesten hans på Zenedar trengte den.

Grinder som pokker med roguen nå, dinger 60 om et par minutter.

EDIT: Der var roguen 60 ja, befriende =D , og jaggu fant jeg ikke ENDA et kort på siste mob'en... da har jeg funnet 3 kort så langt.