Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Hakara@22.07.2005, 05.43
EDIT: Der var roguen 60 ja, befriende =D , og jaggu fant jeg ikke ENDA et kort på siste mob'en... da har jeg funnet 3 kort så langt.
244286​
Gratulerer :D

Den ding følelsen fra 59 til 60 er ganske behagelig

Til bildet til akuma, det er faktisk ikke så vannskelig. I kina kan man legge igjen brukernavn+passord i nettcafer, så grinder de dem til 60 på en til to uker, kommer ann på klasse.

Selv har jeg sett en druid gå fra lvl 1-57 på to uker med ærlig spill (altså, 1 person som spiller), men det hadde vært gøy med så mange characters :)

Mulig det var fordi jeg grinda i 3 uker at den faktiske følsen av å bli lvl 60 ikke var så stor, men hos meg bettyde den faktisk ingenting, da mc-guilden jeg hadde blitt lovet plass hos ble borte, en shaman stjal shoulderpadsene mine (og denne ninjaen var jo totalt uten grunn også, shaman med magisterstats? han turte heller ikke å bruke den, og det skal sies at jeg slo han i duel før vi gikk inn i scholo, shammy vs. arcane/fire mage).

Denne charactern ble også slettet for noen uker siden.

Han der med åtte level 60 chars er det laget emne om eller no. Han er visst bare pro.

Opprinnelig skrevet av The Creature@21.07.2005, 18.35
You dawg:) hihi

Min mor er sånn hysterisk til tider hun også... Så lenge hu har sovet i et par timer(hun legger seg i halv 10 tida) Og f.eks står opp for hente seg noe å vann eller no og klokka da har blitt kanskje 01:00 og jeg sitter oppe å ser på TV, da mener hu at jeg er gærn som er oppe så seint og at jeg må legge meg og kommer med masse tull om at jeg ikke er riktig i hodet som er oppe så seint osv... Hysteriske mammaer er det værste som finnes...

Selvom jeg er 19 år...
244068​
Jeg er også 19, jeg ble kastet ut igår fordi jeg glemte å plukke henne opp hos en venninne.. Morro? 19 år og bor i bilen min...

Og ha så mange karakterer og forskjellige klasser på lvl 60, så kan du godt si at du har prøvd spillet grunndig.
Men det hadde vært jævlig gøy da. Ganske bra utvalg når du skal spille :p

Kart over en liten utforskning :confused:

Fant et lite sted med et tårn, ruiner og en brygge.

Ettervert kom jeg meg lenger inn på landet, over de fjellene. Og dette er hva jeg fant. Et komplett tomt område!

Its funny because its true :D

Penny Arcade er så ftw.

Du har funnet Quel'Thalas, eller NOrthern Plaguelands som det skal hete, Sjøhund.

Northrend er en egen øy, så det er ikke det du har funnet. Riktig at du har funnet det som skal bli Quel'Thalas. Mest sannsynlig kommer det til å bli i en expansion, ikke minst fordi NPCen som står der inngangen skal komme heter Adon, som ligner mistenkelig mye på Addon. Det at halve stedet er vann tyder også på at det blir lenge til det kommer, siden de ikke har gjort ferdig landet enda. Akkurat som med Gilneas. Der er halvparten bare vann og det de har lagd er slik som Quel'Thalas, kun flatt land, så det kommer nok mest sannsynlig også til å bli i en expansion.

Hvor mye skal til for å bli high warlord, egentlig?
Kan alle bli det, eller er det #1 på serveren lixm? Har aldri skjønt dette..

Uansett, sjekk hva du kan kjøpe når du blir det.
http://www.thottbot.com/?s=high+warlord

Opprinnelig skrevet av Akuma@22.07.2005, 17.02
Northrend er en egen øy, så det er ikke det du har funnet. Riktig at du har funnet det som skal bli Quel'Thalas. Mest sannsynlig kommer det til å bli i en expansion, ikke minst fordi NPCen som står der inngangen skal komme heter Adon, som ligner mistenkelig mye på Addon. Det at halve stedet er vann tyder også på at det blir lenge til det kommer, siden de ikke har gjort ferdig landet enda. Akkurat som med Gilneas. Der er halvparten bare vann og det de har lagd er slik som Quel'Thalas, kun flatt land, så det kommer nok mest sannsynlig også til å bli i en expansion.
244373​
Aah, så Northerend er en egen øy. Kan det være den helt øverst på kartet?
Som du bare ser halve av? (Eastern Kingdom kartet)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@22.07.2005, 18.06
Hvor mye skal til for å bli high warlord, egentlig?
Kan alle bli det, eller er det #1 på serveren lixm? Har aldri skjønt dette..

Uansett, sjekk hva du kan kjøpe når du blir det.
http://www.thottbot.com/?s=high+warlord
244386​
Det var verre før, for da måtte du opprettholde ranken for å kunne fortsette og bruke itemene. Nå må du bare ha nådd graden en gang, da kan du bruke den gradens utstyr for alltid. Det å bli High warlord krever helt forjævelig mye arbeid over lengre tid, så du må nok legge en pen mengde arbeid inn i det ja. Vi har ingen High warlords på serveren vår enda, tror vi har 1 warlord og et par generaler.

Trur kun 1% av serverens spillere kan bli det, og...

Jeg er snart level 15 i Guild Wars!!!

...

Nei, men seriøst. har tenkt til å prøve dette spillet her etterhvert. Er det steder hvor man kan kjøpte Guest Pass? Jeg kjenner endel folk som har selve spillet, men de har brukt Guest Passet selv.