Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Digger troll! Bakgrunen min er et troll og hadde det ikke vært for at horde er dsumme skulle jeg vært troll! Troll ser supertøffe ut i mail og plate! Orcs er stygge! gjelder også cloth-brukende male humans!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@31.07.2005, 00.43
Digger troll! Bakgrunen min er et troll og hadde det ikke vært for at horde er dsumme skulle jeg vært troll! Troll ser supertøffe ut i mail og plate! Orcs er stygge! gjelder også cloth-brukende male humans!
246746​
De ser ut som anorektiske beist med beinmargssykdommer og et stort tannproblem :p

Female trolls går ann, males er bare krokete og jævlig.

Grønn Zebra

Det at de er krokete er jo halve sjarmen! Digger når de strekker seg når du ser på dem på "c". De som har spilt troll skjønner hva jeg mener^^ Ikke minst er støttennene og Håret grise-tøft! Men jeg kan innrømme at de er schtøgge som rogues, heldigvis en del sjeldnere enn pokkers UD rogues:/

Jippi, vi taper Nightslayer enda en gang. Muh. Vi får forhåpentligvis satt DKP-bruk i gang snart. Rrrr. :(

Eneste grunnen jeg ser til å starte hunter er at beast stalker dropper over alt.

"Kanskje Drakkisath dropper chesten .... OISANN BEASTSTALKER DEN HAR JEG IKKE SETT FØR GAAAAAH DØDØDØDØDØØDØD"

/sove

Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.07.2005, 06.12
Eneste grunnen jeg ser til å starte hunter er at beast stalker dropper over alt.

"Kanskje Drakkisath dropper chesten .... OISANN BEASTSTALKER DEN HAR JEG IKKE SETT FØR GAAAAAH DØDØDØDØDØØDØD"

/sove
246809​
Quoted for the truth. =(

Jeje, fikk hvertfall priesten opp til 57 i går, bare 3 lvls to go.

Grønn Zebra

Nå er jeg faktisk litt over Halveis til 60 (59,5^^) Og jeg lurer på om jeg skal orke å grinde litt... Rart hvorfor jeg ikke har lyst til å bli 60. Skjønner det ikke helt sjøl :(

Det jeg ville gjort er å bare søke etter grupper til instancer du vil gjøre, mens du grinder, da har du heller ikke den dø-tiden.

Roguen i lvl 32 i går. Satser på 33 i dag. ^_^

Og jeg ble ENDELIG ferdig med Gnomeregan. =D

Fått Rougen min på Ravencrest opp til lvl 45 nå , kjørt opp en warrior på Sylvanas og greier. Blir vwel en Ny rouge på Rp-pvp serveren. hva skal folket spille på den a? Alliance ellr Horde?