Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.07.2005, 23.14
Jeg er helt enig. Jeg synes ikke noen skal kunne påvirke en tagget mob, det underminerer hele poenget i å overkomme utfordringen.
Jeg synes de fortjener en suspansjon, kanskje. Muligens drastisk med Ban, det er jo ikke sikkert de visste om det. Synes godt Blizzard kunne profilert de nye reglene litt mer enn en post på (nå) side 4 på forumet.
246446​
Ja, det er rimelig fantastisk gjort av de hvis de ikke har pinnet sånne regler. De burde i alle fall ikke banne folk på grunnlag av en regel som drukner i andre emner.
Selvom om de visste om det så fortjener de en saftig advarsel eller en suspensasjon før eventuel ban, å bli bannet fra spillet er rimelig dramatisk.
 
Vel, greia med at jeg reagerte på det var fordi jeg regnet med at når han snakket om griefing var det at de få folka som var der angrep kazzak for å heale han, siden det er en velkjent måte å griefe han på, Spillere blir ikke bannet, men får en advarsel...

BTW, man kan faktsik rapportere corpsecampere som camper det i laaang tid for å ødelegge spillopplevelsen din, selvom det er pvp... Siden det da faktisk finnes hevngjerrige folk som bevisst går inn for å ødelegge akkurat for deg...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av The Creature@29.07.2005, 23.19
Vel, greia med at jeg reagerte på det var fordi jeg regnet med at når han snakket om griefing var det at de få folka som var der angrep kazzak for å heale han, siden det er en velkjent måte å griefe han på, Spillere blir ikke bannet, men får en advarsel...
246452​
Ok, men da er vi jo egentlig enig da :kos:
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+30.07.2005, 00.16-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@29.07.2005, 23.14
Jeg er helt enig. Jeg synes ikke noen skal kunne påvirke en tagget mob, det underminerer hele poenget i å overkomme utfordringen.
Jeg synes de fortjener en suspansjon, kanskje. Muligens drastisk med Ban, det er jo ikke sikkert de visste om det. Synes godt Blizzard kunne profilert de nye reglene litt mer enn en post på (nå) side 4 på forumet.
246446​
Ja, det er rimelig fantastisk gjort av de hvis de ikke har pinnet sånne regler. De burde i alle fall ikke banne folk på grunnlag av en regel som drukner i andre emner.
Selvom om de visste om det så fortjener de en saftig advarsel eller en suspensasjon før eventuel ban, å bli bannet fra spillet er rimelig dramatisk.
246447​
[/b]
De har pinnet dem, og jeg linket til dem tidligere, men det virker som den ble oversett. Her er de igjen.

Og ja, jeg forklarte dårlig. Jeg har ingenting imot at vi måtte slåss med et 40-manns raid med horde, og det er heller ikke griefing fra noen av sidene. Men før horde-raidet kom, var det 6 (nakne) hordes som wipet oss ved å dø av kazzak. Deretter kom resten av raidet og vi slåss mot dem. Null problem med det. Etter at "the alliance" eller whatever kom, og det andre horde raidet ga opp begynte 3 stk å ødelegge ved å wipe dem selv.
Når det fortsetter slik i 4-5 timer, vil jeg si det kan kalles griefing. Spesielt når en av dem skryter av det på IRC at han wiper oss, og at han vet han bryter regler, men ikke bryr seg. Da vet vi at han er fullstending klar over hva han driver med, og folk som bevisst bryter reglene fortjener å tvinges bort fra wow i noen dager.
 


Ja, endelig er dette gjort. Og jeg kan ta meg en uke's ferie uten og tenke på en level 59 hunter.

Nå tenker jeg heller på en level 60! =D

Grinda fra 59-60 uten rest, og det er et forbanna blodslit. Men det ble gjort.

Hakara, ikke levle bingus med en level 29!! Du får ikke lov :(

Hade bra, og kos dere ^_^
 
Rogue:OMG LOL IM GONAN KEEL DITZ HUNTR HERe HAY GAYS! *WTFPWN*
Hunter: *yawn* ZUG ZUG!
*Wyvern's Sting*
Rogue: WTF WYVERN LOL WHAT!? LOL KK???
*sleeps*

*KITE KITE KITE KITE KITE KITE KITE KITE*

Arr. Tis a huntr.
 
Hm.. Jeg vil ha Aimed Shot, scatter Shot og Wyern Sting. :(
Men det går ikke, siden da må jeg ha 52 talent points. :/

Og angående Wyern Sting, jeg kan se dette veldig nyttig, siden det kanskje er en rank 2/3, så det varer som 20/25 sekunder som level 60, kan være nyttig i instances, siden den virker på alle type mobs.

Edit:

Ikke få meg til å le til døde da Kozeloz :ler:
 
Funker hos meg.. :) Vist ikke bare gå på wow-europe.com, ligger som news.

Kode:
Hunter Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Marksmanship Talents -  20 points

# Efficiency - rank 5/5
# Lethal Shots - rank 5/5
# Aimed Shot - rank 1/1
# Improved Arcane Shot - rank 2/5
# Barrage - rank 2/2
# Mortal Shots - rank 5/5

Survival Talents -  31 points

# Monster Slaying - rank 2/3
# Humanoid Slaying - rank 3/3
# Improved Wing Clip - rank 5/5
# Trap Efficiency - rank 2/2
# Survivalist - rank 5/5
# Deterrence - rank 1/1
# Surefooted - rank 2/3
# Improved Feign Death - rank 1/2
# Killer Instinct - rank 3/3
# Readiness - rank 1/1
# Lightning Reflexes - rank 5/5
# Wyvern Sting - rank 1/1
Noe sånt.
 
Vist du spiller hunter ser du at det er en del forandringer i de andre treene også, Trueshot Aura er nå bedre, Sprit Bond er nå en Tier 6 skill, og ikke Tier 7, den nye Tier 7 skillen i Beastmaster gjør petten din ufear/sleep/polyable, så den kombinert med spiritbond er genialt.

Ahhh.. :kos:

Edit:

Alice: Du kan lett få deg både Spirit Bond OG Scatter Shot, siden begge 2 er Tier 5, men skal ha ha Wyern Sting må du droppe begge de, siden det er Tier 7 skill.

Edit2: Liten skriveleif.
 
Hva jeg velger spørs litt om jeg kommer til å få tak i Broken Tooth eller ikke, noe jeg høyst sannsynligvis gjør. Hvis man har Broken Tooth og Spirit Bond, ka man jo heales ganske heftig. Litt synd at Frenzy er blitt forandret. Før kunne man jo heales opptil rundt 1600 over 30 sekunder, med Broken Tooth, Frenzy og Spirit Bond.

Tjaja, vi får se. Spirit Bond og Aimed Shot er i hvert fall en nødvendighet.