Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av delta zai@01.08.2005, 21.10
Etter patch 1.7 hva er best for hunter ? 30/21/00 eller 00/20/31 ?
247228​
Tror jeg kommer litt ann på egne preferanser. Jeg hadde nok gått for 20 marksmanship og 31 survival. Kombinasjonen med høye crits, vanvittig crit bonus, wyvern sting og aimed shot tror jeg kan fungere rimelig heftig i PvP.

Eyonix: (posted on US forums)
--------------
Upon the release of the next content patch, the Conflagrate spell available to Warlocks at the end of the Destruction talent tree will become instant cast. Also, the damage and mana cost will be raised on all ranks of the spell. These changes should bring Conflagrate up to par with the other final-tier talent options

:D

Etter 2 timer med farming i Burning steps, fant jeg 3 arcane crystals. Enten er ikke det så ille som folk skal ha det til, eller så har jeg griseflaks.
Fant faen meg 2 etter hverandre en gang.
Jaja, mangler 16 arcane krystaller nå, så snakker vi reaper :D

Orgrimmar er DRITT!

Og delta, jeg laget min selv, og min "samtale" med devs var iallfall morsom. :rulleøyne:

Tviler på at jeg spiller horde. Men denne gangen må jeg føye meg etter hva kompisene mine sier, er lei av å ikke få spilt med dem.

Pøh. Ikke lat som at du ikke er guden de kommer til å føye seg etter uansett da, søten. :flau:

Meh. Jeg hater farmere. Spesielt de som ikke klarer å snakke godt engelsk. Det er nesten så irriterende at jeg leaver party. Men da må jeg jo farme alene.

Opprinnelig skrevet av Lurtz+01.08.2005, 21.22-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@01.08.2005, 21.10
247228​
Tror jeg kommer litt ann på egne preferanser. Jeg hadde nok gått for 20 marksmanship og 31 survival. Kombinasjonen med høye crits, vanvittig crit bonus, wyvern sting og aimed shot tror jeg kan fungere rimelig heftig i PvP.
247233​
[/b]
Vel, det er kanskje riktig det, men hvis man finner Broken Tooth, og går 31/20/00, og skaffer seg Aimed Shot, Lethal Shots og Mortal Shots, kan man fortsatt få utrolig god damage, selv om kombinasjonen med Wyvern Sting og Aimed Shot er utrolig bra. Men Wyvern Shot forutsetter jo også at det er du som starter angrepet. Hvis du blir angrepet går liksom trumfkortet til helvete. Men hvis man har Aimed Shot, Lethal Shot og Mortal Shot på Marksmanship, og deretter skaffer seg Frenzy, Spirit Bond og Bestial Wrath, vil Broken Tooth ta av helt, i og med at det er få spells som kan stoppe han. Samtidig blir du healet bortimot 1500. Ikke dårlig i PvP det heller ...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Alice+02.08.2005, 12.59-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@01.08.2005, 21.22
<!--QuoteBegin-delta zai
@01.08.2005, 21.10
247228​

247233​
Vel, det er kanskje riktig det, men hvis man finner Broken Tooth, og går 31/20/00, og skaffer seg Aimed Shot, Lethal Shots og Mortal Shots, kan man fortsatt få utrolig god damage, selv om kombinasjonen med Wyvern Sting og Aimed Shot er utrolig bra. Men Wyvern Shot forutsetter jo også at det er du som starter angrepet. Hvis du blir angrepet går liksom trumfkortet til helvete. Men hvis man har Aimed Shot, Lethal Shot og Mortal Shot på Marksmanship, og deretter skaffer seg Frenzy, Spirit Bond og Bestial Wrath, vil Broken Tooth ta av helt, i og med at det er få spells som kan stoppe han. Samtidig blir du healet bortimot 1500. Ikke dårlig i PvP det heller ...
247351​
[/b]
Nei, som sagt handler det om preferanser. Men det er fler ting på survivaltreet som er meget bra. Killer instinct (+3% critical), Lightning reflexes (+15% agility), Sure footed (+3% chance to hit og 15% snare resist), survivalist (+10% total health) og trap mastery (10% reduksjon på at fiendene resister traps). Blir du angrepet så kan du prøve deg med freeze trap og aimed shot.

Det jeg vil påstå er at denne builden er best i mass PvP pga høye crit sjanser og masse stat bonuser. Beast builden er muligens bedre i 1 v 1.

Opprinnelig skrevet av Karl@02.08.2005, 03.36
Hakara synest Horde er "Bajs" å level. :(
Drit i han. =D Strength and Honor!
Bwahaahaha...

Jeg må gå ut mer. <_<
247303​
Bajs å levle? Javel?
De fleste questene foregår i contested areas, og det er jo akuratt det samma greiene. Mulig jeg er litt ignorant her, men jeg mener det er samma faen.
Og ogrimmar er en jævla ålreit by bare du blir litt kjent der. Undercity derimot...men der skjer det aldri noe alikevel.

Jeg syns det er dritt å levle horde, barrens irriterer meg mest, så evig lang, så utrolig lite forskjellig der, og man levler der LENGE. Jeg vil heller ha litt variasjon av steder å levle.

Og det er ikke at Orgrimmar er forvirrende, den er jævlig stygg, orker ikke oppholde meg der mer enn nødvendig for skills og en tur innom AH med locken. Ting er så utrolig dårlig plassert , og de foranna trollsa er overalt. TB hadde vært MYE bedre som "hovedstad".

Opprinnelig skrevet av Hakara@02.08.2005, 16.17
Jeg syns det er dritt å levle horde, barrens irriterer meg mest, så evig lang, så utrolig lite forskjellig der, og man levler der LENGE. Jeg vil heller ha litt variasjon av steder å levle.

Og det er ikke at Orgrimmar er forvirrende, den er jævlig stygg, orker ikke oppholde meg der mer enn nødvendig for skills og en tur innom AH med locken. Ting er så utrolig dårlig plassert , og de foranna trollsa er overalt. TB hadde vært MYE bedre som "hovedstad".
247393​
TB som "hovedstad" hadde ikke vært bra, man kan ikke Mounte fra "øy" til "øy", siden man må gjennom et hus, som gjør at man blir demounted. Jeg skjønner ikke hva som er så gæli med Orgrimmar.

Og vist du vil ha litt variasjon hjelper det ikke å bare spille Alliance.

Jeg har spilt horde også, og når jeg drar fra kjedelig levle sted i barrens, til kjedeligere i sun rock retreat, og etterhvert runder av med "shimmering flats" , som er kanskje det værste stedet jeg noengang har vært, så gjør ikke det meg veldig lysten på å levle en ny horde char.

JEG hadde fortsatt heller ville hatt TB som hovedstad, den ser mye bedre ut og er ikke like irriterende som OG. Eller hva Lurtz ? =)