Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Gz, azz.

Har begynt troll Priest på Darksorrow. lvl 15 nå. ^^

Mann logger seg inn på WoW sine sider og trykker den knappen i bunnen.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
hoho, i dag droppa Flurry Axe for meg i Zul Farrak. Min første epic. :)
Men det ble mye styr... fordi en lvl 60 som var med skreiv need så alle andre, inkludert meg, skippa rollen, men da kom det fram at han skulle bare selge den i AH. Så da klaget jeg så jævlig at jeg fikk den gratis ^_^

Men det jeg lurte på var om jeg burde koinstentrere meg om å bruke denne ammen med ett bra shield, eller double wielde den sammen med ett annet våpen. Jeg er warrior.

I går tok vi Baron Geddon for første gang, herlig kveld. I dag tok vi både Shazzrah og Sulfuron på andre forsøk. Herlig. NS bracers droppa, men desverre tapte jeg jo rollen. Gode nyheten er vel at vi begynner å by med dkp i steden for roll neste raid, som blir på Lørdag. Herlig. Jeg synes virkelig vi vokser som et raid. Wtfpwnz j0. Nå har jeg mest DKP av roguene også. :ler:

Opprinnelig skrevet av Ronin@05.08.2005, 00.39
hoho, i dag droppa Flurry Axe for meg i Zul Farrak. Min første epic.  :)
Men det ble mye styr... fordi en lvl 60 som var med skreiv need så alle andre, inkludert meg, skippa rollen, men da kom det fram at han skulle bare selge den i AH. Så da klaget jeg så jævlig at jeg fikk den gratis  ^_^

Men det jeg lurte på var om jeg burde koinstentrere meg om å bruke denne ammen med ett bra shield, eller double wielde den sammen med ett annet våpen. Jeg er warrior.
248189​
Bruk skjold, duel wield suger balle...hvertfall på lavere levler.
Du misser så horibelt mye, og de få gangene du treffer, tar du bare 50% skade med våpenet i off hand. Bruk skjold!

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Crizpy+05.08.2005, 01.56-->
<!--QuoteBegin-Ronin
@05.08.2005, 00.39
Men det ble mye styr... fordi en lvl 60 som var med skreiv need så alle andre, inkludert meg, skippa rollen, men da kom det fram at han skulle bare selge den i AH. Så da klaget jeg så jævlig at jeg fikk den gratis  ^_^

248189​
Du misser så horibelt mye, og de få gangene du treffer, tar du bare 50% skade med våpenet i off hand. Bruk skjold!
248195​
[/b]
Ok, notert. Da må jeg prøve å skaffe meg ett bra skjold på AH eller noe. Noen anbefalinger ? ^_^

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Ronin+05.08.2005, 01.03-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@05.08.2005, 01.56
<!--QuoteBegin-Ronin
@05.08.2005, 00.39

248189​

248195​
Ok, notert. Da må jeg prøve å skaffe meg ett bra skjold på AH eller noe. Noen anbefalinger ? ^_^
248198​
[/b]
Level er du?

Ah, grindet og questet rundt 25k exp den siste timen. Endelig blitt level 37, skal gå å skaffe Broken Tooth i morgen.

Var det noen som var innlogget på Vashj, og som var i Refuge Point i Arathi Highlands rundt halv tolv om natten i går? Massivt horde angrep, og til slutt var det vel 25 alliance folk, med 2-3 level 60 chars, mot ca 35 hordes, med 2-3 level 60 folk. Tror vi holdt på rundt en time med å rundjule hverandre. Horde hadde noe overtak i starten, siden vi ikke hadde noen level 60 på den tiden, men etterhvert kom forsterkninger og til slutt fikk vi drevet dem helt ut av Refuge Point. 120 HK, og 662 eller noe Honor Points klarte jeg og skrape sammen. En jævla artig time. ^_^

toz...stort bilde :<

Begynner å ta form nå, selv om jeg fant ut at jeg suger vilt i pvp som priest...kanskje jeg burde respecce til holy allerede nå.