Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Guilden min pwner din Thomas! =D

De siste to dagene etter resset har vi nå drept:

1 - Lucifron
2 - Magmadar
3 - Gehennas
4 - Garr
5 - Baron geddon
6 - Shazzra ( eller hvordan det staves)
7 - Baron Geddon
8 - Golemagg the Incinerator
9 - Sulfron Hardbringer
Vi rakk også å drepe Marjodomo før Lucifron, dette var da før reset.
Dkp for meg trallaa :D

Jeg har foressten bestem at jeg skal spille enten, enda en nightelf, rogue denne gangen (på grunn av looks, og stats) eller Human mage, jeg er fortsatt veldig usikker, jeg skal ihvertfall ha en av de)

Hvor lenge har guilden din holdt på, kontra min? Vi er en rimelig fersk raid-gruppe, ikke engang et guild. Pøh på deg.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
I "MEthod" tar folka MC hver eneste jævla dag... Også de dagene de gjør Onyxia/Kazzak/Azuregos. I alle fall i det siste.

Var med på Golemagg i går, og han droppa ikke en dritt >_<

Hakara har vært teit og quitta Gnomeregan taskforce som leader uten å gi noen andre ansvaret. Greit nok men jeg savner den søte tabarden min :(

Jeg var ofte på tidlig på morgenen ... :ler:

EU har endelig fått Realm Forums, forresten. =)

Opprinnelig skrevet av Ronin+05.08.2005, 03.31-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@05.08.2005, 02.05
Level er du?
248199​
Lvl 44
248226​
[/b]
Ta SM, og bruk scarlet commander greia som dropper av han duden i Cathedral.

Redigert: Når du kommer opp mot level 55, ta Sunken Temple en del ganger...dropper et bra skjold der. jeg bruker det nå.

Da har jeg bestemt meg anngåend character til de nye serverne, jeg spiller Mage, jeg tipper Human, male eller female, male ser litt rart ut på hestemounten, så det blir nok female.

Jeg skal ha mining / Blacksmithing, jeg og kozeloz skal starte guild der, de fleste kan nok bli med, så lenge dere holder et nokså høyt progresivt tempo, guilden skal hete Harbingers, ikke no om og men, og den skal ikke være Spillegal only. Vi ser at de som skal være med har all frihet til å velge klasse og proffesions selv. Vi satser på å bli de første til å gjøre det meste, det betyr såklart at dette må bli deres "main"

Noen som vet åssen du kan bli sånn honored så du kan kjøpe billig epic mount? Jeg donerte nettopp 500 runecloth, og den honorgreia bevega seg så vidt...er det noe annet jeg kan gjøre?

Men søten da, du liker gnomes, så dine meninger kan vel ikke akkurat ... Hva skal man si, telle? Dessuten er det bare (ja, bare) et guildnavn. Dessuten er Harbingers tøft, og det betyr også noe tøft ( klikk)

Dette blir på en av de nye serverne som kommer ved neste patch, vi spiller pvp server, som vanlig.

... o_Ò