Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

JA! Endelig, etter altfor mange strat runs, så fikk jeg Wildheart Kilt og gjorde settet komplett :D

Vi prøvde på Ragnaros i går, og fikk han ned til 30% uten pots. Satser på å ta han på Mandag.

Hmm, testet å laste opp en allakhazam-profil for å se om det funket... Her, og kan dere se den eller kun meg som er logget inn?

funker fett.

Hvor lang tid tar det å komme seg til ragnaros?

Det kommer an på hvor godt raidet er, og hvor mye av MC som er clearet fra før.
Vi er relativt ferske i MC i forhold til mange andre guilder. Bruker ca 7 timer fra vi begynner til Majordomo er nede. Rekorden på serveren vår er 3 timer og 55 minutter, tror jeg, så vi har enda masse å lære.

Opprinnelig skrevet av Karl@21.08.2005, 03.13
Utrolig! Jeg logga akkurat inn på Haumarush uten kø!
253704​
haha for det er vanskelig på natten :p.

Nei, det er ikke det azz.

Herlig snart Gaming :) nr 324 i køen ^^ For Teh Horde :p

Uten wipes brukte guilden jeg var med i på sylvanas rundt 5 timer på alle bossene, untatt ragnaros.

Rekorden er vel rundt 2 og en halv time.

Orker nok ikke å spille i dag, skal bare slappe av litt, og prøve å legge meg litt tidlig.

blir nok nok en "Grinde , Grinde , Grind - Grind Dag på meg." kanskje få opp Enchantingen litt og smale litt penger :p

Hvor er det man finner mange fete WoW-filmer? Har glemt det. :/

Er det noen som har gjort dette questet? Jeg har drept omtrent minst 60 stk. av de kara som skal droppe de ifølge thottbot.. Eller jeg har drept rundt der man skal drepe en eller annen kar med ordet snout i navnet... Merkelig altså noen som vet noe? :S

Affable:
http://www.warcraftmovies.com

Dritfett, nå vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem fra kino =D

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@21.08.2005, 16.13
Er det noen som har gjort dette questet? Jeg har drept omtrent minst 60 stk. av de kara som skal droppe de ifølge thottbot.. Eller jeg har drept rundt der man skal drepe en eller annen kar med ordet snout i navnet... Merkelig altså noen som vet noe? :S
253806​
Du må drepe de quilboarene som er rett nord for Camp Taurajo