Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

/gdisband for å disbande guilden.

Kjeder meg. Skole er gay.

natta.

Opprinnelig skrevet av Variabel+25.08.2005, 23.12-->
<!--QuoteBegin-Toz
@25.08.2005, 22.58
Hvorfor starta du ikke på en server vi andre spiller på?
255279​
Er det en og samme server dere alle spiller på?

Spiller på "Ravencrest" fordi jeg kjenner et par-tre andre som spiller der.
255288​
[/b]
En del av oss spiller på Haumarush, men vis du er gira på og spille endel. Så råder jeg deg til og spille på en server uten 1 times kø på :p

Men eller's så er det en grei server :)

Opprinnelig skrevet av Akuma+25.08.2005, 22.39-->
<!--QuoteBegin-Duke
@25.08.2005, 22.31
Pus, hva heter den moden som gjør at du får sånne svære tall på cooldownen? kan du gi meg link til den så er du  en ... ehh .. pus. :))
255229​
Den heter cooldowncount/cooldowncounter. Er stress å få til med custombars. Virker som den kun funker med standardbarene. Funker ihvertfall ikke ordentlig med flexbar, selv om jeg ikke har prøvd så mye for å få det til å funke enda.
Link
255261​
[/b]
Kan noen guide meg igjennom åssen i helvete jeg skal få dette til å funke? hvor skal jeg legge inn alt stasjet, hva skal jeg zippe? hvor skal hva? osv. Er frustert nå.

EagleJin

Bear Necessity
Omg omg omg omg.. Lvl 40 jo :D:D:D

Neste stopp: Mount :D (bare 60g igjen......)

Holder meg på Ravencrest jeg. Er en digg PVP server. Er level 10 nå. Sygeste laggen ever i Ironforge ass.

Også ble jeg drept av en Horde i stad, men det var bare kos. :D

Opprinnelig skrevet av Variabel@26.08.2005, 18.08
Holder meg på Ravencrest jeg. Er en digg PVP server. Er level 10 nå. Sygeste laggen ever i Ironforge ass.

Også ble jeg drept av en Horde i stad, men det var bare kos. :D
255449​
Har du fått deg pet nå da? :))

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg prøver å få laget et guest pass account på WoW-europe nå, men skiten er treig som et helvete.

Opprinnelig skrevet av Karl@26.08.2005, 18.16
Gjett om jeg har. :D
Men, det første stakk av (må kjøpte mat til å mate det) og det andre døde. Prøvde å fange et nytt, men det står "You have too many pets" eller noe.

Cycerin

Urgh. Hvis det er noen her som vet om et sted jeg kan få tak i WoW-patchen på 170 MB, eller tror de kan gi meg den raskere enn 30k/s, vær så snill å hjelp meg. =(

Opprinnelig skrevet av Variabel+26.08.2005, 19.40-->
<!--QuoteBegin-Karl
@26.08.2005, 18.16
Gjett om jeg har. :D
Men, det første stakk av (må kjøpte mat til å mate det) og det andre døde. Prøvde å fange et nytt, men det står "You have too many pets" eller noe.
255477​
[/b]
Vist den dør så bruker du en spell som heter "Revive Pet", ligger i spellboken din, vist du har fått questen der du får den.

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@26.08.2005, 19.54
Jeg selger 20 linen for 25s. Drit digg når man har lite penger i begynnelsen!
255486​
Er det jeg tenker på også.
Siden jeg bare har 19 Linen Cloth tror jeg at jeg prøver å selge de for 20s. :D

Cycerin

Det er noen som sier at jeg skal skaffe meg Tailoring for å supplementere Enchanting. Hvorfor det? Hva er det jeg får for å ha Tailoring ved siden av?