@25.08.2005, 22.31 Pus, hva heter den moden som gjør at du får sånne svære tall på cooldownen? kan du gi meg link til den så er du en ... ehh .. pus. )
Den heter cooldowncount/cooldowncounter. Er stress å få til med custombars. Virker som den kun funker med standardbarene. Funker ihvertfall ikke ordentlig med flexbar, selv om jeg ikke har prøvd så mye for å få det til å funke enda. Link
Kan noen guide meg igjennom åssen i helvete jeg skal få dette til å funke? hvor skal jeg legge inn alt stasjet, hva skal jeg zippe? hvor skal hva? osv. Er frustert nå.
Opprinnelig skrevet av Variabel@26.08.2005, 18.08 Holder meg på Ravencrest jeg. Er en digg PVP server. Er level 10 nå. Sygeste laggen ever i Ironforge ass.
Også ble jeg drept av en Horde i stad, men det var bare kos.
Gjett om jeg har.
Men, det første stakk av (må kjøpte mat til å mate det) og det andre døde. Prøvde å fange et nytt, men det står "You have too many pets" eller noe.
Urgh. Hvis det er noen her som vet om et sted jeg kan få tak i WoW-patchen på 170 MB, eller tror de kan gi meg den raskere enn 30k/s, vær så snill å hjelp meg. =(
Gjett om jeg har.
Men, det første stakk av (må kjøpte mat til å mate det) og det andre døde. Prøvde å fange et nytt, men det står "You have too many pets" eller noe.