Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ok, jeg søkte litt rundt på nettet og kom over en sinnsykt morsom post, den er på et annet forum og den inneholder "voksent" innhold, jeg MÅ nesten poste den men jeg vil gjerne vite fra en admin om jeg får lov.

Jeg spiller lite. Har nesten ikke spilt hele uka. Bare på torsdag, når vi skulle i MC. I dag har jeg spilt litt rogue på sylvanas, fordi det var kø på Haumarush.
Skal i MC på Søndag, så da spiller jeg Hunter i mår'n. :))

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hehe, Så den posten derfor noen dager siden, jævlig morsom^^

I dag klarte vi å ta nesten alle eggene på Razorgore som er ballevanskelig. " egg igjen før vi ga opp, tror det ble 8 wipes eller noe til sammen samt 2 til pga litt leeroying (ikke meg) :/

Etterpå dro vi til TB og drepte Caime Bloodhoof som var veldig tøft. Dro til UC etterpå men der sto horde og venta så det gikk dessverre til helvete men sånn ble det :) Vært skøy!

Grønn Zebra

Tenkte jeg skulle poste noe angående drøy corpsecamping på Sylvanas forumet, men selv om jeg skriver riktig brukernavn og passord kommer jeg ike inn... Blizzard er balle!

Har jo faen meg lagra brukernavn og passord der fra før, hva faen er galt? Svarte helvete jeg får lyst til å grine! Er så jævlig frustrerende med alt drittet!

Fordi folk farmer dem. De lar en person tagge faction leaderen, så dreper resten av raid partyet ham. Så booster de ham til rank 14, og begynner på en ny.

Opprinnelig skrevet av Toz@28.08.2005, 12.27
Bare 600?  :blunk:

Jeg joina AV en gang, rett før Alliance vant, sprang opp til horde bossen, drepte han, og gikk utav AV med 10000 Honor mer :)
255840​
Nei, det gjorde du ikke :)

Redigert: speaking of whitch, jeg er exalted i AV nå. endelig kjøpt slegga, ringen, skjoldet, og sparer til daggeren.
øppkåmming pikks

Ikke mounten?

Edit: trodde den kosta 90 g, men den koster jo 600 eller no den. :p

Nei, har allerede pwnage kodo epic.
Har ikke råd å betale 640g for en mount som er mindre kul, og er like rask.

Redigert: korrekt. Black warkodo (pvp mounten) du kan kjøpe på...rank 11? koster 90g. Den skal jeg ha hvis jeg overhodet kommer til den ranken.

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av eivind2k@28.08.2005, 14.46
Fordi folk farmer dem. De lar en person tagge faction leaderen, så dreper resten av raid partyet ham. Så booster de ham til rank 14, og begynner på en ny.
255857​
Så en person får all honour eller noe? Skjønte ikke helt. Er vel ikke instant spawn på dem heler er det?

Ja, en person for honoren som egentlig skal bli delt ut på hele raid partyet.

spawntimen vet jeg ikke, tipper et par timer, de er jo quest npcer.

... Kan jeg ta på deg? (som om det ikke er daglig vane =D)

Jeg har bestemt meg for å få minst en bloodfang del før jeg gir opp roguen :p