Ok, jeg søkte litt rundt på nettet og kom over en sinnsykt morsom post, den er på et annet forum og den inneholder "voksent" innhold, jeg MÅ nesten poste den men jeg vil gjerne vite fra en admin om jeg får lov.
Jeg spiller lite. Har nesten ikke spilt hele uka. Bare på torsdag, når vi skulle i MC. I dag har jeg spilt litt rogue på sylvanas, fordi det var kø på Haumarush.
Skal i MC på Søndag, så da spiller jeg Hunter i mår'n. )
Hehe, Så den posten derfor noen dager siden, jævlig morsom
I dag klarte vi å ta nesten alle eggene på Razorgore som er ballevanskelig. " egg igjen før vi ga opp, tror det ble 8 wipes eller noe til sammen samt 2 til pga litt leeroying (ikke meg) :/
Etterpå dro vi til TB og drepte Caime Bloodhoof som var veldig tøft. Dro til UC etterpå men der sto horde og venta så det gikk dessverre til helvete men sånn ble det Vært skøy!
Tenkte jeg skulle poste noe angående drøy corpsecamping på Sylvanas forumet, men selv om jeg skriver riktig brukernavn og passord kommer jeg ike inn... Blizzard er balle!
Har jo faen meg lagra brukernavn og passord der fra før, hva faen er galt? Svarte helvete jeg får lyst til å grine! Er så jævlig frustrerende med alt drittet!
Fordi folk farmer dem. De lar en person tagge faction leaderen, så dreper resten av raid partyet ham. Så booster de ham til rank 14, og begynner på en ny.
Opprinnelig skrevet av eivind2k@28.08.2005, 14.46 Fordi folk farmer dem. De lar en person tagge faction leaderen, så dreper resten av raid partyet ham. Så booster de ham til rank 14, og begynner på en ny.