Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Driver og logger in på test realmet nå, og skal skaffe meg group til Zul-Gurub.

Will report back with info on the new instance! Fresh from the hourses mouth. =)

Account Name: CRIZPY
Date of Violation: 27/08/2005
Type of Violation: AFK running in Alterac Valley
Character Name Involved: Cripzy
Consequences for Account: Account Warning

Greetings ,

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game.

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.

We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, these can be found at:
http://www.wow-europe.com/en/policy/

hihi, heldigvis er jeg ferdig.

:D

Det eneste jeg har sett at de har bannet folk for uten advasel er item duping. Sålenge du ikke exploiter en gang til, går det fint :p

(Du har foressten blitt reporta av en fyr, siden GMs aldri har tid til å sjekke slikt 24/7)

Item Duping? Exploit? :flau:

Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.08.2005, 14.40
:D

Det eneste jeg har sett at de har bannet folk for uten advasel er item duping. Sålenge du ikke exploiter en gang til, går det fint :p

(Du har foressten blitt reporta av en fyr, siden GMs aldri har tid til å sjekke slikt 24/7)
256078​
Jepp og jeg vet hvem det er.
Ville gjor akuratt det samma sjøl.
Tru det eller ei, men det her ble kun gjort en gang, for å sjekke om det funka. Satt på før jeg la meg, og sjekka da jeg stod opp på morran..brått var det 3k mer rep :D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Faen, subscription expired:/ Har ikke penger på kortet, hvis jeg er riktig uheldig har jeg betalt for Alucard's og ikke min...

Noen som selger Gamecard? får lønn 05.09... Ikke lenge til!

Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.08.2005, 15.03
... Kan jeg ta på deg? (som om det ikke er daglig vane =D)

Jeg har bestemt meg for å få minst en bloodfang del før jeg gir opp roguen :p
256072​
Lett. Dropper jo fra Onyxilollollol. Standard farm. :D

Vel, nå som ragnaros farmes er det på tide å nerfe bwl og la det vanlige folket slippe til der og.

Ragnaros er jo en pyse nå i forhold til når de første i usa tok han.

Je. Tviler på at de nerfer BWL ennå. Iallfall ikke før de hardcore-folka har banka Nefarion og sånn. Homo-policy. Bloodfang shoulders hadde jo vært lololol.

Faen faen faen, jeg så LOTR istad og det resulterte i at jeg mekka alliance char : NE Priest Human Paladin(angret) tok Human Warrior så NE rogue.

Ikke se sise del av LOTR, faen så nusselige de ørnene er! By the light! Fuck horde! Grypthon ørnene er sååååå søte. :))

En ting jeg vil si alliance har, uten å virke for "geek" (mulig det slaget er tapt allerede), personlig synes jeg det er morsomere å spille alliance, fordi du får en "tøffere" følse av å drepe en skummel UD, eller en svær orcefaen. Når jeg spilte horde, var det ikke like spenndende å voldta teletubbies og bobblegutter (les. paladins)

det er mer morro å drepe store okser enn utviklingshemmede folk med stemmer som 5 åringer ja... =)

greit, vi har tatt poenget nå...

:p

Herregud, så teit :p. Men det er bare min mening.

For meg, går alt på ranken til motstanderen. Gir faen i om det er Tauren eller Gnome, rank 1 er rank 1, og rank 14 er rank 14. Itz wh4tt r34ly mtt3rz.

Hvis dere vil være pinglete bullshit human new-wave hooker girls, er det deres problem assa.

Horde eier dere på alle punkter, jævla...unger!

Du skuffer meg DUKE! :grine:

egentlig kulere og komme som den slemme UD eller stygge orcen og slakte små søte homofile alliance... men forsatt liker jeg Alliance litt bedre!