Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Masse spoilers nedover her...

Det ER The Burning Legion som står bak Scarlet Crusade. Det sier Balnazzar selv, (han er en av Dreadlordene) Scarlet Crusade ble opprettet for å ta hevn på The Lich King. og ta tilbake tronen eller noe. The Scarlet Crusade ble The Burning Legions "høyre arm".

Det er mulig jeg tar feil, så bare rett meg.

Onyxia sier bare at hun vil spise meg ... :(

De nerfer retaliation for faen i helvete.
Jævla blizzardhorer azza jeg er zinna nå ass

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg skal ikke være noen faens PvP carebear tanke mage-gimp horemaskin. Jeg skal FAENMEG dual-wielde Axes. Og jeg nekter å gjøre som resten av flokken og skaffe meg Arcanite Reaper et-eller-annet.

En nylig rykte flom er at blizzard vill adde enten Kel`thuzad( den andre instance in strathholm , den necropolisne som svever over stratholm.
Eller Illedan i outland. I patch 1.8 det er sefølgelig bare rykter men jeg må si sterke theorier.

Hvor jeg har dette fra?
wow-eu og us foruma. WoW-guru,guilden min.

Opprinnelig skrevet av delta zai@31.08.2005, 18.18
Ryktene oss blizzard-fan-exstreme sier at enten blir kel`thuzad (eller åssen navnet staves han lichen anyway) som er i necropilesen som svever over stratholme.  Eller Illedan i outland , blizzard føler litt at de må gi litt smak av wc 3.
257000​
Hva er det du mener?

Bevistet på at NE (iallefall rogeus) er homser.

I say you man!!!!!!!!

Vet ikke om noen har posta den her føre, men den var jævla sjef.

Seriøst, jeg erklarer min kjærlighet for WOW, dette sier litt hvor sterk community wow egentlig har.

Neei, serveren gikk ned. Hadde 299 i fishing, og skal til å plukke opp enda en fisk, og så ryker serveren :(
Jeg er sikker på at jeg hadde levlet til 300 på den fisken...

Opprinnelig skrevet av Variabel+31.08.2005, 18.19-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@31.08.2005, 18.09
De nerfer retaliation for faen i helvete.
Jævla blizzardhorer azza jeg er zinna nå ass
256997​
Mao, den kommer i dag?
Eller...
257001​
[/b]
Fåkke håpe det.

Drev med 2 mans maraudon nå. Fikk heldigvis drept prinsessa...jeg fikk en grei ring jeg trengte, og shamanen fikk en bra neck.

Hadde akuratt charga korkodilla, så ble vi DC

Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@31.08.2005, 18.11
Jeg skal ikke være noen faens PvP carebear tanke mage-gimp horemaskin. Jeg skal FAENMEG dual-wielde Axes. Og jeg nekter å gjøre som resten av flokken og skaffe meg Arcanite Reaper et-eller-annet.
256998​
Du nekter å skaffe deg ett av de to beste våpnene for warriors? :confused:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som vet hvorfor serverene gikk ned? Synes Blizzard er jævlig lite flinke til å komme med informasjon om hvorfor serverene legges ned og hvor lenge de regner med det vil ta å fikse det. Har ikke spilt i hele dag (nesten...) og hadde blitt glad om jeg kunne få spille en liten stund før jeg må til sengs :( Guilden var i BWL.

Hva heter de nye serverene?