Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ser ut som at Lag-problemet fra i går, og forgårs, som de sa de hadde fikset to ganger er tilbake. Fjerde dagen nå. Skuffende.

Jeg merker ingening. :/

Var ikke alle realms som hadde problemene. Eller jeg bør vel si har problemene ...

Jeg merker ingenting.

>_<

Så flott. Gjenta igjen? Jeg gidder ikke mate det inn at dette betyr at den servern du spiller på, sannsynligvis ikke er påvirket av laggen, men jeg sier dette: OMA OMA OMA

Jeg vet.

Kozeloz: jeg skjønte det, da.

Du skrev to ganger, da. Må jo stoppe deg før du får udugeligheten virkelig på rull. :rulleøyne:

Jeg er en rullende udugelighet, er jeg ikke? :flau:

:p

Superlagg rett etter vi tok Luci. Woopie. Hele MC er spillbart som på et 56k-modem. Grr.

Oioioi. Store raids på gang i Stormwind (Ravencrest serverm). 3 ganger på rad har 40 Hordes i lvl 50-60 angrepet. Jeg har stått å sett på - så dødd.

Opprinnelig skrevet av Variabel@03.09.2005, 20.59
Oioioi. Store raids på gang i Stormwind (Ravencrest serverm). 3 ganger på rad har 40 Hordes i lvl 50-60 angrepet. Jeg har stått å sett på - så dødd.
258066​
Du kan ikke angripe deg, med mindre du har aktivert PvP ved å skrive /PvP eller å angripe en av de.

Uansett om du er på PvP server eller ikke, kan ingen angripe deg i SW. du må ha "taunta" (husker ikke det norske ordet :flau: ) de på deg på en eller annen måte :p

Selv på en PvP server er det Horde og Alliance terretorier. Vist du oppholder deg i 5 minutter i et Friendly (ikke Contested) terretorie uten noe form for PvP. Så deaktiverest PvP, og de kan ikke angripe deg.

Komme til Orgrimmar, Karl? :D