Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Patch notes virker ikke som de er fake. Håper de ikke er det, fordi mye av fixene var søte saker. Ny art. Jeg har mest sannsynlig bloodfang hood innen da. Blir så imba genialt. =D

EagleJin

Bear Necessity

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
I går tok forresten guilden min "Method" Ragnaros på Sylvanas. Var ikke selv med men det er jo artig :) Ganske sikker på at vi er de første på serveren...

Jeg trur det er fake som faen.

De refererer UBRS som "ubrs"
Blizzard ville skrevet hele navnet.

Warrior whirlwind CD redusert til 4 sekunder? Det er så jævlig overpower

Blizzard ville ikke nødvendigvis skrevet hele navnet.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Ser for bra ut til å være sant. :/ Og dessuten, Blizzard ville nok slengt inn noe ubrukelig for Priests, istedet for å ignorere dem helt.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Får man Rest på characterne sine mens accounten din er inaktiv?

Hva pokker skjer med Burning Legion for tiden, den siste uka har vært preget av massive lag spikes som ofte fører til disconnect. Har blizz noen uttalese om hva problemet er og hvorfor de IKKE klarer å fikse det på en uke?

Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@06.09.2005, 22.55
Får man Rest på characterne sine mens accounten din er inaktiv?
258882​
Virker litt rart om man skulle få det da, hvis f.eks. du ikke gidder å spille mer!

Men er ikke sikker på det! :usikker:
Det er jo en mulighet! :D

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@07.09.2005, 09.33
Igår kveld tok vi Ragnaros på Daggerspine.. vi var ikke første guilden men uansett en go prestasjon. :)
258982​
grtz :D

så nå skal dere til BWL? eller skal dere vente til den nye patchen kommer og heller raide Zul'Gurub? :p

Jaha, som lvl 55 så kjøpte jeg meg epic mount. Har en gjeld på 200 gull, men var så evig verdt det. Så slipper jeg å sløse spenna på noe annet piss.

Har noen av dere planer mht Zul'Gurub?
Hvem blir den første på SG til å fullføre det? ^_^

Jeg er allerede med i en 20-30 manns guild med formål å eie den skitne instancen =D

Siden ZG er en del lettere enn MC, blir det skoi. Uansett synes jeg det er veldig morsomt å gjøre ting uten å vite om det fra før, kontra MC encounters der man vet alt om mobben\bossen fra før.