Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

hmmm. fikk logga inn nå på Haumarush ihvertfall :D
 
Opprinnelig skrevet av Drauden@12.09.2005, 18.30
Synes at priesten min fortjener noe bedre enn den svenske serveren (Stormscale). Svensk pjatt over World Defence chat er ikke noe bra... :(
Har lyst på Daggerspine....

Er alle servere nede ennå eller?
260658​
Enig. 90% av alle på serveren er svenske. Noe dritt. I det siste har jeg hatt litt lyst til å bytte server.. Men jeg har jobba for mye med magen min til at jeg gidder å begynne på nytt. Om så i tilfelle det skulle skje at jeg bytter, blir det garantert HaUmarush.
 
Opprinnelig skrevet av Karl@12.09.2005, 18.57
Ingen som vet, for min del har jeg lyst VEKK fra BB, det må seriøst være den mest "føkka" serveren av de alle.
260646​
tviler... ingenting kan være verre en slik burning legion har vært.. har vært litt bedre de siste få dagene fordet.

Edit: Idag har burning legion vært nede ca hele dagen. Enda ikke oppe.
 
Crizpy: Tror du dette warrior-oppsettet kunne funka?

Arms Talents - 16 points
Improved Heroic Strike - rank 3/3
Deflection - rank 5/5
Improved Charge - rank 2/2
Tactical Mastery - rank 4/5
Improved Overpower - rank 2/2

Fury Talents - 15 points
Cruelty - rank 5/5
Improved Demoralizing Shout - rank 5/5
Piercing Howl - rank 1/1
Improved Battle Shout - rank 4/5

Protection Talents - 20 points
Anticipation - rank 5/5
Improved Bloodrage - rank 2/2
Toughness - rank 4/5
Last Stand - rank 1/1
Improved Revenge - rank 3/3
Improved Sunder Armor - rank 3/3
Improved Taunt - rank 2/2

Level Required: 60
Points Spent: 51
 
Ja, hadde funka bra det, men du går jo glipp av shield slam og concussion blow.

Spørs hva du er ute etter. improved revenge er nesten bare bra i pvp (mot melee klasser), eller hvis du skal drepe noen mobs.

Relativt ubrukelig i instancer. Men hvis jeg var deg, ville jeg enten gått for det ene, eller det andre.

Pvp=31.5.15 / 31.20
Pve= fury duel wield build
Instance=mye prot, litt i arms, 5 i fury

Men prøv, jeg ville ikke brukt et sånnt oppsett. men som sagt, det spørs helt hva du er ute etter
 
Trenger ikke være prot-specced for å tanke i MC heller ...
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@13.09.2005, 19.03
Trenger ikke være prot-specced for å tanke i MC heller ...
260988​
er det jeg har tenkt litt på.

Asså, for å være helt ærlig, bruker jeg aldri mortal strike, så jeg syns det er en litt unyttig skill. jeg er ikke en veldig erfaren protection warrior på noen måte. jeg har alltid gått ut fra 31/20/0 buildet, så det er litt nytt for meg å tenke på prot. speccing. hovedproblemet for meg er at jeg er litt avhengig av improved overpower :)
 
Trodde alle warrior-horer brukte MS. Det er iallfall det som critter oss stakkarer for lolllollolol mye.
 
Ja, du kan tanke ragnaros med MS spec.
Du trenger overhodet ikke å være prot spec for å tanke.

Men når 30-40 folk denger løs på en boss, kan det være greit med litt ekstra threat.

Regner med at jeg går tilbake til MS spec

Redigert: Ms er veldig bra.
Når du feks. sloss mot roguer, blir du angrepet, stunnet for en stund, og da de denger løs på deg med kjøkkenknivene sine, kan får du et ekstra attack med ms. samtidig som du slår et vanlig slag. mao, 2 attacks.
Når du kjører slegga di ned i halsen på en rogue 2 ganger, og critter på en av de, så avslutter med en fin overpower, og muligens en execute hvis det trengs, er det ikke mye igjen
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Dual wield er ikke totalt ubrukelig i PvP det heller, men det krever et helvetes bra utstyr, gjerne 2 epic våpen i klassen Quel`serrar/Brutality blade/Deathbringer samt mengder av crit gear. De våpnene blir ukristelige når du critter og flurry proccer. Genererer stygge mengder med rage gjør man også, så at execute går av med full rage er ikke usannsynelig. Teoretisk sett så er det kanskje litt dårligere, men det er definitivt mer uventet. Hadde bare blizzard fått fingeren ut av ræva og gjort om bloodthirst til noe brukbart så kunne man virkelig begynt å snakke. Har lest noen kule forslag til bloodthirst, der det ene var:

30 rage

Next strike deals weapon damage +50 and increases your attack power with 10%. Each successive strike further increases the attack power with 10%. Lasts 10 seconds.

Bloodthirst som den er nå er bare bæsj og er direkte latterlig.
 
Ja, den ble nerfa.
Før var det +100%crit og 150% dmg på neste slag....

Hvis jeg ikke husker forferdelig feil...

Men det spørs hvilken klasse du møter på.
WArrior vs warrior, er sikkert dual wield bra.
Eller warrior vs paladin.

Men feks. warrior vs mage, rogue, warlock, MÅ du ha MS
 
Ja, det lagga balle, så jeg prøvde å relogge...nå kommer jeg ikke inn.
 
Jeg skulle i MC 19:00
:rulleøyne:
 
Ja, hadde lizzm håpa på det dah!