Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Spiller på Dunemaul jeg også... lvl 60 pala. Er i en guild med 170 folk, bare norske. Du har kanskje hørt om oss. Norwegian Heroes =)
[/b]

Ja, jeg har sett den guilden, kjenner du pannax og Ezel?
 
Moro Scorpiux :)

Jeg hadde nok også vært hos Nefarian nå, om jeg ikke hadde driti meg ut =\
 
Tøffe saker.. Socketed items jo. Akkurat som Diablo da? (Det vil si at du kan ta en diamant og sette på et våpen for å forbedre det med en effekt. Hvert våpen har et visst antall plasser til diamanter.)

Tøft med Outland og. Husker det fra WC3: TFT.
 
<div class='quotemain'>
Spiller på Dunemaul jeg også... lvl 60 pala. Er i en guild med 170 folk, bare norske. Du har kanskje hørt om oss. Norwegian Heroes =)
[/b]

Ja, jeg har sett den guilden, kjenner du pannax og Ezel?
[/b][/quote]


Kjenner de veldig godt... tror kanskje jeg kjenner deg også... Du er en venn av de privat ikkesant?
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Spiller på Dunemaul jeg også... lvl 60 pala. Er i en guild med 170 folk, bare norske. Du har kanskje hørt om oss. Norwegian Heroes =)
[/b]

Ja, jeg har sett den guilden, kjenner du pannax og Ezel?
[/b][/quote]


Kjenner de veldig godt... tror kanskje jeg kjenner deg også... Du er en venn av de privat ikkesant?
[/b][/quote]


Jupp, nå vet jeg hvem du er, hvis du husker det halo2 lanet hvor jeg satt oppå tanksen din som fløy =D


Angående den linken, det kan bli morro, men level cap bekymrer meg, dette betyr nye store dungeons, hva skjer da med MC BWL osv. skal man liksom dra dit som lvl 70`?
Hva skjer med de vanlige high end instancene som strat, scholo osv. ?
Talent trees?

De må lage nye instances, talent trees, hundrevis med quests, nye områder samt items.
Dette blir jo nesten som i betaen, de kan ikke få gjort alt helt riktig på første forsøk, dette må jo ta nesten et helt år, kanskje mer, og når releasen kommer er det nesten nødt til å være bugga til hellvete og forbi, kan jo hende de kjører det på test realms seff, men dette blir en stor tung patch.
Jeg er positivt innstillt til alt annet enn level cap'en, denne komer til å skape problemer - nye spells, trees, og så må de jo balansere hele greia.

noen tanker?
 
Jeg regner med at det blir en egen beta som ikke blir kjørt som "en tung patch".

Og instances fortsetter so, vanlig, de blir jo bare lettere, det jeg og er spent på er items, mange epics er jo lvl 60.
 
Så en warrior får Mortal strike, enrage, bloodthirst OG deathwish...?

Det lukter nerf av hele greia.
 
<div class='quotemain'>
Moro Scorpiux :)

Jeg hadde nok også vært hos Nefarian nå, om jeg ikke hadde driti meg ut =\
[/b]

Hehe:)

Hvordan drite deg ut da?
[/b][/quote]

Leave en guild og spille på en annen character, som er hos Nefarian nå :flau:
 
Vel var i MC idag....og herregud for noe kjedelige saker! Vi kom til boss nr 2 var det vel...en stor meget sinna hund av et slag.

Nei synes hele plassen var helt tragisk og en følte at en bidro voldsomt blandt 40 mennesker...eh not.

Det eneste jeg fikk ut av det var endel DKP poeng i lista mi og noen gull i utgifter. Spennans.....nesten 4 timer tok det også.

Nei...det var noe kjipe greier altså.
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Moro Scorpiux :)

Jeg hadde nok også vært hos Nefarian nå, om jeg ikke hadde driti meg ut =\
[/b]

Hehe:)

Hvordan drite deg ut da?
[/b][/quote]

Leave en guild og spille på en annen character, som er hos Nefarian nå :flau:
[/b][/quote]

Er egentlig mer riktig og si at vi er hos Chromaggus, da vi var heldige og få den letteste versjonen den dagen guilden min tok han.. Vet ikke hvordan det gikk i dag da.. Kanskje han ble slaktet igjen :kul:
 
Er bare nye raser dem har sagt så langt ivertfall. Dem har ikke kommet med all infoen enda så vi får vente å se.

Skal bli morro å komme seg opp til lv70 og voldta noen instancer. Sitter for meg selv å ler av di som har brukt noe så sinsvakt med tid på MC, PvP armor osv....
 
Nå har man jo aldri sagt at man faktisk kan være lvl 70 uttenfor the dark portal da.
 
Den Pat filmen er jævlig sjuk. Se på alle crittsa, han tar jo så og si alle allies i AB alene. (sjukt buffa og blir heala seff). Det er et par High Warlord filmer som er verdt å sjekke ut - Pat som Crizpy linka til, Dominion (ally) og denne Unreal (horde). Syke saker. Jeg tipper når jeg kommer til å lvle opp så kommer jeg til å gå for sword spezialication. Muligens et ekstra angrep, som postmann Pat har. :eek:

Det som er tøft er å endelig å se en ally som tar ownage i wow. Henviser til Dominion filmen, tar nesten et fullt horde party. Sistemann har 30% igjen eller no. :p