Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg vil ha sword spez. sjøl.
Det eier så grenseløst
 
Gratulerer, nå er det bare de ti beste levlene igjen.
De shoulderne er drittøffe!

Litt snasen tabard eh? =D
 

EagleJin

Bear Necessity


:D
 
Gz Eaglejin :).

Til Pat-filmen: Fy faen så vilt. At det er mulig å kunne gjøre så jævlig mye damage. Viser bare hvor whoopass warriors faktisk kan være ^_^.
 
Ok, nå har jeg bestemt meg FOR FULT.

Jeg skal spille på roguen min på Haumarush. Og jeg skal få den i rank 12 eller høyere, og jeg skal såklart ha exalted med AV, som ikke skulle bli et stort problem.

Jeg vet ikke hvor lang tid dette vil ta, men jeg forventer å være 60 innen 3 uker, fra jeg har kjøpt gamecard (som blir til uka), mulig jeg må vente til sommerferien med å farme honor skikkelig, men jeg skal faen meg gjøre det. Spilte litt på test servern nå, og rogue er faen meg noe av det morsomste jeg har spilt noensinne, tror det er det som skal få gløden tilbake.
 
Hvis du skal satse på rank, så prøv hvertfall å bli rank 13 så du får fullt sett ^^
 
Joa, var egentlig det jeg mente, men tenkte å ikke bite over alt for stort stykke med en gang ^_^
 
Joa, var egentlig det jeg mente, men tenkte å ikke bite over alt for stort stykke med en gang ^_^
[/b]
weeeeeeee :D

Når du kommer til AV og ser noen chars med navnene Kairne, Stigasingh eller *Leelah* så vet du at du får deng :p

neida, men da vet du ihvertfall hvem dine hatofre er :p
 

EagleJin

Bear Necessity
Joa, var egentlig det jeg mente, men tenkte å ikke bite over alt for stort stykke med en gang ^_^
[/b]
"The problem is not that we aim too high, but that we aim too low and reach it" ;)
 
Eivind ... jeg visste det. Du er så hore. xD
Uansett skal jeg spille litt igjen på Haumarush. Snart. Når jeg har nett igjen. Som sikkert ikke er snart. Vil at det skal være snart da. Det er snart .. ? :(
 
Yay! Go Eivind ^_^. Har til og med laget en macro for å targete deg Eivind, så hvis du befinner deg et sted på samme tidspunkt som meg, så skal du nok få en Windfury opp i ræva :p.

Btw, hadde tenkt til å prøve å filme litt in-game. Er det noen som vet om noen bra programmer? Jeg husker at noen anbefalte meg Fraps, men jeg fikk bare lastet ned en drittversjon som gav meg 30 sekunder med opptagstid, noe som er for lite. Anyone?

Edit: Og også, hvordan kan jeg lage en profil på Thottbot? Sånn hvor jeg setter opp gearet mitt og sånn?
 
Nå har vi kommet til nefarian og skal ha første seriøse forsøk på han i dag. Satser på å vise et killbilde i kveld engang :p
Blir ihvertfall gøy å prøve på han.
 
Er det noen som vet om en bra addon for å skifte gear fort?
Jeg har et sett for pvp, et for pve og et med FR.

Wardrobe er uaktuelt, må faen meg installere 6 andre addons for å få det til å funke.
 
Fullversjon av fraps er nok det beste, personlig synes jeg blizzard burde lage noe som kunne ta opp i spillet deres, enten det ble et .dem format, som de har gjort i Half life, eller whatnot. De burde forvente at det kommer filmer til et online spill, og jeg skjønner ikke poenget med å gjøre det vannskelig for folk.

Og ja, som nevt flere ganger, jeg er ekstremt homo/hore/whatnot ^_^
 
Alice - Kan sende deg en cracka versjon av Fraps 2.0.0 - MSN plx? ;o

Citan (Leelah) Få ræva di i gir og skaff meg de 200g som tilhører meg!! >:[

EDIT: Var i MC for første gang i går - Og det gikk som smurt :D
Vi banka Baron Geddon - Shazzrah - Sulfrion - Golemagg
Ganske enkelt og sinnsykt artig ^_^
 
Artig når det er nytt, bedritent kjedelig når man har gjort det før.