Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hadde jeg hatt internett hjemme skulle jeg posta mange pixx av jeg som sleiker liket til Ragnaros. =((( Selv om jeg tapte Perdition's dah. Teite epixx som kosta dkp.
[/b]
Dakar.. :kos:

Men var det ikke du som skulle skaffe deg Vis'kags (?) da?
 
Pffft. Dagger rogue ftw. :flau:
Orker ikke omstille meg helt til å bare bruke CS. :S
 
Dudah- så flink til å være ubrukelig. Men, nei ... jeg savner å spille WoW. Og jeg VIL ha Vis'Kag. Virkelig ... jeg har lyst på det. Men det har aldri droppa for oss, og det er et par-tre rogues som får det før meg. Jeg anntar at jeg kanskje får Perdition's neste gang, om jeg er med.

Vis'Kag er ekkelt sjelden å få.

Men jeg er ikke i tvil om at sword-rogues med Vis'Kag sparker umenneskelig mye rumpe. Så hører jeg rykter om å two-shotte cloth da ... :D
 
Hvorfor har du ghostly strike?
 
...

HVORFOR HAR DU GHOSTLY STRIKE?
 
enig i at det ikke er det beste valget, men smak og behag, rumpa er delt og alt det der...

throwing weapon? :confused:
 
WoW funker ikke for meg lenger :tommelned: ... får bare WoW Error #132 hvert minutt hvis jeg drar utenfor IF.
Har tatt memory test hvor det stod at det ikke var noe problemer med RAM.. Har også lastet ned nyeste drivers og bios til hovedkortet da noen sa at det kunne være problemet (har MSI NForce 2 K7N2)... men forsatt får jeg det problemet :mad: ... Har tilogmed formatert pcn uten noe hjelp!!!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Så JÆVLIG digg for deg, da... Ikke noe er som alvorlige feil uten noen synlig årsak eller løsning.
 
WoW funker ikke for meg lenger :tommelned: ... får bare WoW Error #132 hvert minutt hvis jeg drar utenfor IF.
Har tatt memory test hvor det stod at det ikke var noe problemer med RAM.. Har også lastet ned nyeste drivers og bios til hovedkortet da noen sa at det kunne være problemet (har MSI NForce 2 K7N2)... men forsatt får jeg det problemet :mad: ... Har tilogmed formatert pcn uten noe hjelp!!!
[/b]
Kjipt. Men du sier det ikke funker nå lenger? Går da utifra at det har fungert tidliger, er det lenge siden? Og hva har du gjort siden den gang? Installert noe? Drivere,spille,programmer osv osv?

Ikke skifter ruter,switch eller noe slikt? Har du også sjekket hva Error #132 er for noe? Er veldig spesielt at det skjer 1 min ca etter du går utenfor IF...
 
på tide å dra til molten core snart, men jeg har et par spørsmål.

Hvor i Blackrock Depths/Blackrock Mountain er han fyren som gir questet Attunement to the core? og det holder hvis en i raidet har shadowforge key til å åpne en av de dørene?

Takk for svar
 
Etter du har trasket hele veien ned til bånn, og der man egentlig trasker inn til høyre for å fortsette til BRD, rett fram der står det en kar som gir deg questet.. Hvis du forstod hva jeg mente?