Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja, det er no rart no. En som hadde det på test servern.

Han sa at jeg måtte ha noen spessielle talents, men jeg er for trøtt til å huske hva.
 
Jeg kan godt dele med dere den lille hemmeligheten.
Cluet er å få 4/5 Improved Seal of Righeousness i talents så må du gå til en en eller annen mob og judge den med rank 6 seal of righteousness
og whips! du har din egen personlige Black War Kodo ^_^

funker hver gang

Hvis Blizzard unngår å fjerne den lille glitchen, så skal du ikke ser bortifra at jeg løper rundt med en kodo i fremtiden.. Ikke bruk for Paladin Epic mount da nei :p
 

EagleJin

Bear Necessity
Jeg har en druid og en rogue ally på pvp
Og en rogue og en paladin på pve.

Hvorfor jeg lagde 2 rogues? Teit venn som absolutt måtte kopiere en rogue med den siste sloten jeg hadde mens jeg var å dritern.

PvP roguen heter Eivind, PvE roguen heter Backstablol


Og ja, 60 på haumarush :trollmann:
 
Jeg har en druid og en rogue ally på pvp
Og en rogue og en paladin på pve.

Hvorfor jeg lagde 2 rogues? Teit venn som absolutt måtte kopiere en rogue med den siste sloten jeg hadde mens jeg var å dritern.

PvP roguen heter Eivind, PvE roguen heter Backstablol


Og ja, 60 på haumarush :trollmann:
[/b]
He-hey! Gz on ding lxz, lol

Håper vi møtes en gang ^_^.

Har mekket en Troll Hunter som jeg skal satse relativt mye på. Selvfølgelig blir det mye spilling på shamanen og, men stillz0r. Så spørs det jo hvor mye spilling det blir i det hele tatt med all skolen :( .
 
<div class='quotemain'>
Og ja, 60 på haumarush :trollmann:
[/b]
jeg forventer å se dg i BGs nå, så du kan hilse pent på oss i Grudge :djevel:
[/b][/quote]

Jeg forventer og se penger ettervert -.-

"EDIT: Flytta også UD warlocken fra dragonmaw til executus. Heter Hakara nå "

Det vil jeg også, men jeg får ikke gjort det. Det står at den er stengt :|
EDIT - Glem det, mellom 03:00 og 15:00 u.u
 
Jeg har en druid og en rogue ally på pvp
Og en rogue og en paladin på pve.

Hvorfor jeg lagde 2 rogues? Teit venn som absolutt måtte kopiere en rogue med den siste sloten jeg hadde mens jeg var å dritern.

PvP roguen heter Eivind, PvE roguen heter Backstablol


Og ja, 60 på haumarush :trollmann:
[/b]
w00t?

Går det ann å lage 4 folk? :S
 
Og jeg fikk 272g. Takk. <3
 
Spillet er kult det, men du bør vite hva du begir deg utpå.
For å virkelig oppnå noe så kreves det flere dagers spilletid, og selve spillet begynner egentlig ikke før man når level 50+

men hvor pokker kommer du fra da? :blunk:
 
ok. takkr for den. Eg har ikje vert så lenge i på norgen. eg komme fra. komme frad Russland. så eg tenkten meg på å prøva den spillen. Eg kann god skriva på Engelsk vis dokk vil de. Much better in English :D
 
Det er et bra spill, men i motsettning til det Frenzy sa. Det krever ikke mange timers spilling hver dag. Jeg skjenner mange som spiller bare litt, og fortsatt får mye ut av spillet. Selvfølgelig, de kommer seg ikke like fort frem i spillet, men da blir man kanskje ikke så fort lei? Og spillet begynner på level 1, men slutter nesten aldri, kan være avhengighetsdannende, så være varsom. :)

Edit: Brukte ordet "spillet" utrolig mange ganger, men pytt pytt.