Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Barsk han da :trollmann:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hvis du er shadow priest, og taper mot en warrior, er du rett og slett ræva.

Jeg driver utrolig mye med pvp, og har dueller med mange i pvp gruppa mi, og det er veldig skjeldent jeg tar en shadow priest.

En fury spec warrior er vel det som har best kjangs, hvertfall etter det jeg har hørt. Har aldri prøvd det sjøl, men priestene i gruppa mi sier så.

Mage tar warrior, ja. sheep, icebolt, warrior tar intercept, mage teleporterer seg, sheep/instant sheep, icebolt.

Det er hvertfall det som skjer meg. Tar jeg ikke intercept, kaster magen bare en frostbolt på meg, og helvete er løst. kommer altid en blink etter intercept. incerept er 30 sec CD, for en warrior uten pvp settet. HVA NÅ?

Magen kan bare kite deg så lenge du gidder.

Saken med enrage, var at når du først kom nær magen\warlocken etc etc, skulle du ha kjangs til å gi et par harde slag FØR du blir kitet\seduced\feared (hvis berserker rage er på cd)

Warrior med pvp gruppe i AB, er imba. men det igjen, er ikke noe en person gjør alene.

Edit: mye mulig jeg har fått en eller fler navn på spells feil her, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :D
[/b]
Jeg er ikke shadow priest nei, de som er shadow priest og driver med PvP har jammen misforstått et eller annet. Skal jeg heale, noe klassen min gjør best, eller skal jeg late som jeg er warlock? Shadow er grinding build og for tullinger som tror de er skilled i PvP fordi de står utenfor IF eller Orgrimmar og vinner 1 vs 1 dueller. Som holy går jeg rett i bakken hvis en warrior angriper meg, si meg gjerne hvordan jeg skal unngå det. Sier du fear, så sier jeg at du lyver. Hvis en warrior med alle cooldownene nede lar seg feare bør han seriøst re-rolle. Jeg har 4k hp, men det hjelper lite når MS critter for 2k+ og halverer healingen min i 10 sek.

Eivind: 1 resist i den chainen der og du er død, frostbolt rank 1 er vel spell level 6 eller noe, sjansen for at den blir resisted er rimelig enorm. For det andre snakker du duel, var det ikke du som fordømte duel så vanvittig som en testarena for PvP? Hva med motsatt: Det begynner med at warrioren charger deg. Da må du blinke, men da har han intercept til gode.
 
Nope, men hvis du tar en pvp spec warrior mot en pvp spec priest, vinner priesten.

Tar du en pve spec warrior mot en holy priest....jeg vetta faen.
Har prøvd instance spec. warrior i 2 dager..det er det kjedligste og verste driten jeg har prøvd.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Nope, men hvis du tar en pvp spec warrior mot en pvp spec priest, vinner priesten.

Tar du en pve spec warrior mot en holy priest....jeg vetta faen.
Har prøvd instance spec. warrior i 2 dager..det er det kjedligste og verste driten jeg har prøvd.
[/b]
Disc/holy er absolutt en brukbar PvP spec for priest. Priest er først og fremst en healer, hva godt gjør jeg ved å fly rundt i shadowform i AB? Ja, jeg gjør litt skade, en warlock outdamager meg lett. Healing er det beste du kan gjøre i AB, problemet er at man har null defense, kommer det en warrior/rogue kan du glemme å overleve. Fear er et vrak av en spell. PW: Shield er ok på det beste, det blir rimelig utdatert når man kommer i epic stadiet.

Man kan forøvrig ikke sammenligne en instance specced warrior med en instance specced priest. Instance specced warrior er bygd rundt aggro og tanking, vi vet alle at taunting ikke funker så bra i PvP. Disc/holy funker bra i PvP, forskjellen på en PvP priest og en instance priest er egentlig bare gearet.
 
Fortsatt er det mange priester som er shadowspec.
Og de er vanskelige å ta.
I AB, er holy spec selfølgelig en fordel (hvis du er i raid)

Men hvis vi snakker 1on1, så er vel shadow mye bedre.
Spørs vel hva folk er ute etter...
Sånn som jeg ser det, har shadow priests valgt feil klasse. Hvertfall når de har shadowspec på level 60.

redigert: hvor lang er cooldown på fear?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ser jeg en level 60 shadowpriest ser jeg 3 muligheter:

1) Han grinder
2) Han er noob
3) Han er freeloader i AB/WSG (Hvis han har høy rank)

Forresten, skulle ønske de skiftet grafikk på benediction, det er jo faen meg innebygd hunters mark. Er som å gå med et jævla fyrtårn på ryggen.
 
Hvis noen skulle ha problemer med å laste ned Test Realm Patchen, så har jeg lastet den opp på FileFront.
Noen ganger er bare Blizzard Downloader rett igjennom teit... <_<

Ze Clickey!

EDIT: Ser ut til at FileFront ikke er helt samarbeidsvillig >_<
 
Lurtz, det er ikke nødvendigvis duel. Det er min taktikk mot warrios 1vs1, om det er uttenfor orgrimmar, i AB eller i AV. Mages viktigste oppgave i mass pvp er crowd controll av healers uansett, etter det kan man nuke.

Om jeg møter en warrior mens jeg er i ab er det ikke min jobb å holde han unna meg, min jobb er å drepe ham, rogues, warriors etc. De klarer å holde sånt unna.

På testservern traff en warrior meg for 1500 med Mortal strike, sword spec og to hits for rundt 800, så execute = død.

Warriors kan fortsatt rydde bord. Det er det ikke no tvil om.
 
Begynner vi med epics på Test Serveren nå ... ?
 
Lagd en Nelf Warrior på test servern: Leelah.

Eivind lets gank togetah :)

får se hva jeg tar som min andre char, muligens en hunter
 
Tier 1 Epics.

120 Energy ftw! Mage er utrolig lett nå.

Cheapshot - Gauge - Vanish - ambush - sprint - Evi = død =D

Edit: er inne nå, noen andre?

Spiller enten på Rogen Eivind, eller driuden Shemale.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg føler meg nyttig i mass PvP med shadowpriesten min, jeg... healer når det trengs, stopper runners med mindflay og skremmer vekk healers med mindblast som tar en tredjedel av HPen deres...
 
Tier 1 Epics.

120 Energy ftw! Mage er utrolig lett nå.

Cheapshot - Gauge - Vanish - ambush - sprint - Evi = død =D

Edit: er inne nå, noen andre?

Spiller enten på Rogen Eivind, eller driuden Shemale.
[/b]
Eivind...


^ ^
| |
| |
("peke på tidl topic")

skal prøve å komme inn etter skolen :)

btw 2nd char datt ned på en Gnome Warlock: Citan
 
Synes Blizzard godt kunne latt oss europeere også kopiere våre egne karakterer til test serveren snart ... tullball at vi har noe sjanse til å teste nye dungeons.

Uansett er det hyggelig med Test Server. Bare leke litt rundt med venner og sånn. men bæskj at de våpen vi får er homo ... file.
Ville jo sikle på nye pixx på Gutgoren min. :(
 
Akkurat nå så vil jeg bare si at jeg hater Blizzard.
De har totalt ødelagt Paladins for både meg og og store deler av Paladin Communityet.
Jeg sitter faktisk her og vurderer å slutte å spille :grine:
 
Men kjære deg, du har jo fortsatt bobblen din da. Muligheten til å heale, finishing move som kan critte 1500. Kan gjøre seg immun mot fysiske angrep, bobblen er der fortsatt, samt den lave dpsen. Hva er den store forskjellen?

Noen som er på test serverne nå?
 
Haha, gratulerer.

Du har ikke link til profilen din da? Høres ut som du er loada med bra gear ^_^
 
Topp