Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Sylvanas og Haumarush. Hurra.
 
Har ikke 1h swords fixed speed til 2.20 på instant attack abilities? Daggers har vel 1.7 eller 1.8
[/b]
Er det ikke 2.4?
Spiller uansett ingen rolle.

Uansett for warrior, så er trege våpen fortsatt bedre ^^
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Klokka er faen meg sju og Sylvanas er ikke oppe enda, hva er det som er problemet? Finner meg i en time eller to men nå har jeg venta i helvetes 5-6 timer:/

MC om 15min>_<

Edit:

Jeg dør. At jeg ikke kan spille når jeg har satt av tid og jeg har jævlig lyst til å skaffe meg fler epixx, omfg teh suxxinez... Er det bare meg eller merker jeg en tendens?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Herlig. I går var jeg sjuk, i dag er jeg litt bedre og skulle prøve å spille litt på warlocken - men, heh, det er jo ONSDAG. :)
 
Guilden min skal ta onyxia i dag ... Jeg måtte ha rollet mot èn rogue for bloodfang hood, og mot 3 for Vis'Kag


(vi roller ikke vannligvis, ny dkp)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Han kvina på meg da en idiot av en ape beskyldte meg for å ninjae hypnotic blade da jeg hadde tatt hele jævla SM armory uten at han hadde nøkkelen og SM library for å skaffe nøkkelen og daggeren. Fyren (Kinodo) skjønte at jeg var en ålreit kar og virka helt ok på meg.

Den kødden heter forresten Anderzz, hva slags idiot kaller seg noe sånt? (60 rogue)

edit: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&ThreadID=13983
 
Hm.. Lyst å spille WoW.

*Logge på*
Breaking News, eh?
Sjekke om Balnazzar er oppe.. Neh, ikke noe hunter på meg. Da kan jeg spille litt på Roguen min istedet! Men nei faen, Sylvanas var nede gitt. Shaman da, nei du dæven, var Haumarush nede og gitt? Da må jeg vel bare spille litt på Druiden da, hurra! Chromaggus har 500 i kø! (Chromaggus er et Recommended realm for faen) :ler:


:tommelopp:

Edit:

We have encountered technical difficulties with bringing the following realms back up:

Balnazzar
Bloodfeather
Darksorrow
Defias Brotherhood
Frostwhisper
Genjuros
Haumarush
Hellscream
Kor’gall
Laughing Skull
Lightning’s Blade
Magtheridon
Neptulon
Nordrassil
Ragnaros
Sylvanas
The Maelstrom
The Venture Co.
Twisting Nether
Vashj

We are working hard to solve the issue, but the severity of the problem has resulted in these realms having to stay down for further maintenance. We expect them to be up around 14:00 (Paris Time, UTC/GMT+1).[/b]
 
Det her er sinnsykt dårlig ... Bare ... Dårlig, hvordan klarer de dette? For de som ikke forstår hva jeg mener; tenk dere dette:

Hver onsdag rydder Blizzard rommet sitt, denne onsdagen skulle de også rydde rommet, istedenfor bestemte de seg for å ommøblere HELE JÆVLA dritten, og nå finner de ingenting igjen ...
 
Den kødden heter forresten Anderzz, hva slags idiot kaller seg noe sånt? (60 rogue)

edit: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&ThreadID=13983
[/b]

HAHAHAH, jeg har mobba anderzz så utrolig mye. Kaller han CS kiddie fordi han bruker ZZ i nicket sitt, og han flipper helt.

Men mer alvorlig, han er den mest ubrukelige spilleren på hele serveren (Anderzz) , Kinodo har jeg bare hørt dårlige rykter om, ninja , dårlig oppførsel etc etc.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Så faens digg at The Maelstrom ALLTID får svi når noe sånt skjer. Samme med alle andre realms jeg har en character på bortsett fra Emerald Dream, men den er det alltid kø på når folk logger på altsa sine mens de venter på at pvp-serverne skal komme opp.
 
Karl. kjeder deg da Balnazzar var oppe igjen? :D

rofl

 
Ro litt ned på bruken av innlegg bestående av bare en setning eller en regelrett ubruklig kommentarer.
Innlegg som ikke er WoW relaterte blir slettet uten varsel og overdimensjonerte bilder blir redigert til thumbnails av meg.
La oss holde det hele litt konstruktivt og saklig heretter.

(Dette er ikke ment som en skjennepreken, men vi bør prøve å holde en viss standard selv i dette spam-fylte emnet...=
 
Karl. kjeder deg da Balnazzar var oppe igjen? :D

rofl


[/b]
Ja, kjedet meg noe veldig. Kom meg ikke inn på Sylvanas for å levle rogue, så jeg tok meg en liten tur til Ironforge. Med dumme folk fra Thirst drepte meg hele tiden. :(
 
Skal til Molten Core nå på lørdag. Min første gang, dette er også guildens første gang.
Så jeg lurer på om det er noen som har noen tips?

Ja jeg har nå kommet til 60, ca en uke siden. Da droppet også Hand canon.

I går droppet Hurricane

Begge gangen var jeg helt alene :)
 
Skal til Molten Core nå på lørdag. Min første gang, dette er også guildens første gang.
Så jeg lurer på om det er noen som har noen tips?
[/b]
Første gang? Følg veldig godt med, hør på hva lederene sier. Det kommer til å ta mye læring av taktikker og lignende, vist ingen i guilden din har vært der før kommer det til å ta enda mer trening.

Husker mitt første MC run, gikk til helvete fordi ingen hørte etter. Så klart, wipe litt gjør man jo uansett, men ingen gadd å høre etter. :/

Men lykke til skal du ha, og må du få mange epix. :))