Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Heh, joda. Prestene i guilden vår sitter å griner. Og jeg har mitt andre Ancient Petrified Leaf. "You don't meet the requirements for this quest".

:(

Hvorfor 2?

Fordi alle hunters i guilden har fått det. Så vi gjorde en random 40, men ingen ville ha det. Så jeg bare tok det.

Det kan ikke disenchantes eller vendores. :/

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Cherubim recieves loot: [Boots of prophecy]

Vestments of prophecy (8/8) :D

Da er det bare å begynne på transcendence, får man 8 av 8 der også kan man lage noen rimelig heftige komboer av prophecy og transcendence for forskjellige situasjoner.

Farmer DM for tiden jeg også, for boken min, penger og noe FR gear (Felhilde og shoulderne), jeg har begge, men ikke boken. Hadde med random warrior i går som rolla på den, spurte hvorfor; "Money ofc!" det blir andre gangen jeg taper den jævla boka.

Og ja, jeg har sett Forors compendium like mange ganger som jeg har sett rogueboken. 2 gikk til MTs og 1 gikk til en annen guilds warrior.

Og, hvor mye fysisk dmg absorber PW: Shield? Fikk en 1300 Ambush på en priest med shield i går.

Farm heller med guildies da, Eivind. Homofolk som det kan vel egentlig bare dø ... mhm ja. Dø.

Hadde vært veldig kos å få Perditions for 1 dkp i dag. :D
Tok forresten Vael i går. Det var kos.

EagleJin

Bear Necessity
En liten historie om en hendelse i går kveld:

En krigers mareritt:

Det var en gang et raid som skulle til UBRS for å prøve lykken. Med i gruppen var en kriger, som gjerne ville ha Valor-tinga, f.eks. skuldre og brystplaten. Da gruppen endelig kom til Gyth og Rend droppet skuldrene!! Siden denne krigeren var den eneste krigeren i gruppen som ikke hadde denne ble han svært glad og trykket "need" etter at alle andre hadde lukket roll-vinduet.. Tallet 16 dukker opp av rullingen. Da skjedde det... En jævel av en paladin trykket need... 45!! Paladinen hadde bare Lightforge skuldre fra før, og ville gjerne ha begge settene. Vi ble enige om å kaste han ut hvis noe slikt skjedde igjen...

Etter mye om og men fortsatte gruppen. Alt gikk såre enkelt. The Beast oppførte seg som en liten valp og Drakkisath selv beviste for oss at han egentlig er en nyutklekket drageunge. Og så dropper Drakki valor brystplaten!!! :eek: En annen kriger jublet, for dette var hans hovedmål med dragebankingen. Alle sa gratulerer på forhånd i det rullingen begynte. I det krigeren skulle ta på sin nye plate ble han forundret over å ikke finne tingen i bagen sin. Da hørte han noen si til paladinen fra tidligere: "Was that really nessecary?" og "What's the matter with you?". Sterkere kommentarer ble slengt ut i luften og begge krigerene forsvant fra raidet. Ingen av dem ville være med mer når hele gruppen atter en gang skulle gå gjennom UBRS, og det med den forhatte paladinen med seg :grine:

Cherubim recieves loot: [Boots of prophecy]

Vestments of prophecy (8/8) :D

[/b]

Teite tier 1 boots! /kokkos på Lurtz.

Irriterende å vente en uke. Jeg har over dobbelt så mye DKP som hunter nummber 2, gikk in i Molten Core for første gang i Juni (Vært on and off pga guld alliances osv osv) Teite random system.

AQ reputation grind? Jatakk.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Og, hvor mye fysisk dmg absorber PW: Shield? Fikk en 1300 Ambush på en priest med shield i går.
[/b]
942 damage

Jeg trodde egentlig ikke jeg skulle få de støvlene (det var første gang ever de droppet og jeg var nr.5 på DKP listen til priestene), men de andre passet dem til meg siden jeg bare manglet de for å få fult set.
Det er rart, det er noen items som så å si aldri dropper selvom de i følge thottbot/allakhazam skal ha rimelig gode sjanser for å gjøre det.

En liten historie om en hendelse i går kveld:

En krigers mareritt:

Det var en gang et raid som skulle til UBRS for å prøve lykken. Med i gruppen var en kriger, som gjerne ville ha Valor-tinga, f.eks. skuldre og brystplaten. Da gruppen endelig kom til Gyth og Rend droppet skuldrene!! Siden denne krigeren var den eneste krigeren i gruppen som ikke hadde denne ble han svært glad og trykket "need" etter at alle andre hadde lukket roll-vinduet.. Tallet 16 dukker opp av rullingen. Da skjedde det... En jævel av en paladin trykket need... 45!! Paladinen hadde bare Lightforge skuldre fra før, og ville gjerne ha begge settene. Vi ble enige om å kaste han ut hvis noe slikt skjedde igjen...

Etter mye om og men fortsatte gruppen. Alt gikk såre enkelt. The Beast oppførte seg som en liten valp og Drakkisath selv beviste for oss at han egentlig er en nyutklekket drageunge. Og så dropper Drakki valor brystplaten!!! :eek: En annen kriger jublet, for dette var hans hovedmål med dragebankingen. Alle sa gratulerer på forhånd i det rullingen begynte. I det krigeren skulle ta på sin nye plate ble han forundret over å ikke finne tingen i bagen sin. Da hørte han noen si til paladinen fra tidligere: "Was that really nessecary?" og "What's the matter with you?". Sterkere kommentarer ble slengt ut i luften og begge krigerene forsvant fra raidet. Ingen av dem ville være med mer når hele gruppen atter en gang skulle gå gjennom UBRS, og det med den forhatte paladinen med seg :grine:
[/b]
Og der har vi grunnen til at du velger horde når du skal være warrior.
Synd, siden skyldrene og brystplaten er det eneste valor greiene som er brukbart.

Trøst deg med at valor er forferdelig ræva. Tinga du finner i dire maul er mye bedre. Hvertfall for tanking.
Skal du ha dmg utstyr. tar du pvp rewards greiene.

<div class='quotemain'>
[/b]
942 damage

Jeg trodde egentlig ikke jeg skulle få de støvlene (det var første gang ever de droppet og jeg var nr.5 på DKP listen til priestene), men de andre passet dem til meg siden jeg bare manglet de for å få fult set.
Det er rart, det er noen items som så å si aldri dropper selvom de i følge thottbot/allakhazam skal ha rimelig gode sjanser for å gjøre det.
[/b][/quote]

Blizzard sier jo at det er helt tilefelig hva som dropper mest av items generelt. F. eks så skal det være like stor sjangse for Proph som nightslayer fra Golemag.

Men noe som går igjen hos alle jeg har snakket med om mc, er hunter og warlock loot. Kanskje ikke i like stor hunter, men ihvertfall warlock, hittil (med den nye guilden) har vi bare hatt 2 resets i MC, og vi har fått tilsammen 5 felheart.
Og kunn 1 Nightslayer BoE, som jeg ikke trengte =\

Men uansett, du mener da at jeg "egentlig" fikk en ambush på 2200? Var i duel, og skjoldet kom opp rett før ambushen, så det var på 100%
Har sett 2500 ambush med gutgore, men det var da attackpower addet på dmgen til ambush/ss/bs

Og til den ninjalooting episoden, så kan du trøste deg med at blue "class" set er mer eller mindre ubrukelige. Nevn en klasse, så skal jeg finne en bedre chest/shoulders/whatnot

Det som det er mest av (i hvert fall de løpene som guilden min har hatt) er warlock set items og faens druid set items. Guilden tok Onyxia i går og faens 2 Stormrage Cover droppet. Hva er sjansen for at to like jævla tier 2 items dropper? Selvfølgelg var det bare én druid og. <_< . Drittdrage.

EagleJin

Bear Necessity
Og der har vi grunnen til at du velger horde når du skal være warrior.
Synd, siden skyldrene og brystplaten er det eneste valor greiene som er brukbart.

Trøst deg med at valor er forferdelig ræva. Tinga du finner i dire maul er mye bedre. Hvertfall for tanking.
Skal du ha dmg utstyr. tar du pvp rewards greiene.
[/b]
Vel.. Jeg sitter med chromatic breastplate og nyter det.. Men skuldra ville jeg gjerne hatt, siden jeg totalt blåser i PvP. Tar for lang tid før noen interessante items blir tilgjengelige.

Det som det er mest av (i hvert fall de løpene som guilden min har hatt) er warlock set items og faens druid set items. Guilden tok Onyxia i går og faens 2 Stormrage Cover droppet. Hva er sjansen for at to like jævla tier 2 items dropper? Selvfølgelg var det bare én druid og. <_< . Drittdrage.
[/b]
Skjer faktisk støtt og stadig.

Hadde 2 hunter hjelmer her om dagen..hos onyxia.

Og 2 priest ett-eller-annet hos vael.

[/b]
Akkurat det fikk vi også for litt siden.

Vi har fått en halo of transcendence.. alltid bloodfang hood som dropper for oss, og i MC er det warlock,druid og rogue items som dropper. Prophecy dropper kanskje en sjelden gang i blant om vi er heldige.

Kan man gjøre noe ålreit skade med Bloodthirst?
Vurderer at Warrioren min skal bli fury.. Noe alla 18/33/0