Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
For litt siden gjorde jeg min første 3-shot. Hadde berserking powerup i wsg, og en teit liten pala kommer gående. Så jeg kommer ut av hytta, fearer han, og sender av gårde en shadowbolt. Crit. Improved shadowbolt debuff. Neste bolt. Crit. Debuff igjen. Paladinen svetter og fomler etter bobleknappen, men oi, shadowburn crit!

Må ha vært en liten retrinoob med fokus på strength, for HP kan han umulig hatt mye av.

2-shot på en mage er respect. Var i AB, og jeg hadde berserker buffen. Fikk en ambush på rundt 12-1300, Cold Blood, Evis død. :D

Intercept druid i casterform, 2300 ms, rundt 1500 crit ok 1200 swordproc :D

Det var digg.

Haha ok :D
Jævlig bra det, da. Husker jeg sugde balle på lav level :/

Det er det som er så gøy med å starte alts, du kan så og si dele ut juling til alle, siden de fleste suger.

Og Affy da; Backstab > 1/2 point evi

EagleJin

Bear Necessity
Et spørsmål... Hvor er metzen?!?

**EDIT: bah.. teit reward :(

Den er ikke i lost rigger cove, nå må jeg løpe hele veien tilbake..

noen som vet om man kan beholde den mounten for evig?

EagleJin

Bear Necessity
Jeg fant dyret i stallen til piratene bak lost rigger cove.

Teoretisk sett kan du beholde den i all evighet, men det blir umulig i praksis, ettersom du ikke får en ny mount, men bare noen items som gjør om din nåværende mount til reinsdyret Rudolf.
Du kan også få disse tinga ved å /kiss en som står under misteltegn ;)

Spiller for tiden på den nyeste PVP servern, Chromaggus.

Er Human Warrior.

Servern starta vel for 3.5 uke siden ca.
Vi er i ZG nå, Drept Snake, Bat, Spider, Bloodlord.

Panther på 20% atm, går nok ned snart.

jeg har for øyeblikket mest DKP, så skulle Halberd of Smiting droppe i morgen er den min. Tok Bloodsoaked Pauldrons sist gang vi drepte han, fine .

Det jeg lurer på er om jeg burde vente til Hakkar, og heller ta Zinrokh fra han.

Åpenbart et bedre våpen, men jeg tror Hakkar er minst 1.5 - 2 uker unna. Tiger og Hexxer kommer vi til å wipe på en stund tror jeg, fleste har grønt\blått gear,
og er litt i tvil om raid DPSen er nok på de bossene.

Synes jeg dere burde plukke opp halberd nå med en gang?

vi har ikke nok folk i guildet til MC enna btw....

Vist alle hadde gått etter det aller beste hadde det aldri gått. Du må jobbe deg oppover i items, så gå for halberd (eller hva den heter), og hva er sjansene for at Zin dropper på første hakkar kill? Og er han 2-3 uker vekk så er sjansene store for at du har mest dkp da også.

Go go Smithing! :O

Edit: lalal, har en 15 druid der, powar level meg og jeg skal innervate dere. :p

Husker vår første Gutgore Ripper drop. Vi måtte vente lenge på den. Jeg vant den, fordi jeg trodde Ragnaros var en stund unna. Boom, vi klarer ham to uker senere. Boom, jeg er pluttselig fjerdemann i rekka for Perdition's Blade.

Jaja. Two Perds på 5-6 kills nå, eller noe. Komme komme ... neida. Mitt råd er å vente på det beste, den du vil ha. Og ikke bare det første og det beste, for det er så bittert når andre får det som er bedre fordi du ikke kunne vente.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Spiller for tiden på den nyeste PVP servern, Chromaggus.

Er Human Warrior.

Servern starta vel for 3.5 uke siden ca.
Vi er i ZG nå, Drept Snake, Bat, Spider, Bloodlord.

Panther på 20% atm, går nok ned snart.

jeg har for øyeblikket mest DKP, så skulle Halberd of Smiting droppe i morgen er den min. Tok Bloodsoaked Pauldrons sist gang vi drepte han, fine .

Det jeg lurer på er om jeg burde vente til Hakkar, og heller ta Zinrokh fra han.

Åpenbart et bedre våpen, men jeg tror Hakkar er minst 1.5 - 2 uker unna. Tiger og Hexxer kommer vi til å wipe på en stund tror jeg, fleste har grønt\blått gear,
og er litt i tvil om raid DPSen er nok på de bossene.

Synes jeg dere burde plukke opp halberd nå med en gang?

vi har ikke nok folk i guildet til MC enna btw....
[/b]
Trenger ikke å ta Hexxer for å ta Hakkar, må bare ta high priestene. Frosty the tiger kan være litt stress med dårlig gear kanskje, men har man en god tank som tanker han på riktig sted er han ikke så veldig pes. Man kan vist hoppe over knockbacken hans også, vanskelig å time men skal være mulig.

Det siste du bør bekymre deg over, er dps på bossene.

husker ikke navnet på den bossen nede i det tempelet, der det er masse ads, men det vi gjorde, var å bruke 2 tanker på ads'a

satt tankene der de spawner, med en green whelp armor. Hadde en shaman til å heale hver warrior.
Etter et par sekunder, sov alle panterene, og 16 personer kunne konsentrere seg på en jævla enkel boss.

Når du har tatt alle bossene du trenger for å ta hakkar, er hakkar utrolig enkel og forferdelig kjedelig.

Zg for andre gang med roguen min, vi tok Flaggermusa men rakk ikke slangen, begynte litt sent.
var morro siden jeg ble officer etter de to runsa for å ha vært positiv og strategisk =D
så nå har jeg det veldig gøy på roguen.

ZG er latterlig lett, og Hakkar er kanskje den letteste bossen av alle. Tok han nettop, droppa de teite paladin glovesene og caster necken. Kjedelig boss er det da, 15 minutter med venting om du ikke er healer eller MT.

Gå for det beste, ikke nøy deg med det nest beste, er så sykt irriterende å se det droppe etter at du har kjøpt deg no dritt du ikke trenger.

NS shoulder pads og/eller NS chest i morra, gief.

Kan også nevne at du ikke trenger å drepe Hexxer for å ta Hakkar. Hexxer er den desidert vanskeligste figthen i ZG, foran Tiger.

Bat -> Bloodlord -> Snake -> Spider -> Panther -> Tiger -> Hexxer.

Sånn vil jeg rangere bossene, der Bat er lettest og Hexxer vanskeligst. Hakker er ikke på lista engang pga at det er mer gimmick en slåssing i den bossfigthen.