Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Synes snake var lettere enn bat jeg da men:p
Alle synes vel forskjellig ^^

Gratulerer!

Roguen min er halvveis til 59 nå, men jeg gjør litt instance runs for bedre eq før jeg fyller exp baren:)
noen som har tips på en bra mainhand dagger som er lett å få skaffet seg?

Lobotomizer.

<div class='quotemain'>

woohoo!! :D
[/b]
Gratulerer med... nr 2 level 60?

Du har fortsatt en jævla jobb og gjøre på Leelah ;) :p
[/b][/quote]

Ja min andre lv.60 ;)
Blir litt rogue spilling framover ja nå som min warr er lv.60 :p

Synes snake var lettere enn bat jeg da men:p
Alle synes vel forskjellig ^^
[/b]
Snake har insane spike damage. Omtrent som Golemag med sine Crushing blows som kommer fort. Litt random, mens Bat er 100% forutsigbar. =)

Gratulerer!

Roguen min er halvveis til 59 nå, men jeg gjør litt instance runs for bedre eq før jeg fyller exp baren:)
noen som har tips på en bra mainhand dagger som er lett å få skaffet seg?
[/b]
Barman shanker?

Shanker er kanskje den verste møkka noensinne.

Chromaggus nyheter, nyeste servern

Panther nede, Tiger på 50% nå etter 2 wipes.

Vi kjørte 1 warrior i hver bås, med Green whelp armor. hver warrior demoshouter uten å slå på noen.

Putt en paladin til å heale hver av dem, særlig hvis tankene har Force of will trinketen fra BRD som går av hele tiden :)
Bossen var en eneste stor spøk, du ser 40 panthere som sover, mens resten av raidet hører på musikk på ventrilo og Venter på at arlokk spawner igjen.

Den overlegent letteste bossen i hele ZG.

Jeg har selv både Hakkari Armsplint, Kossack og Girdle nå, så hele Vindicator battlegear er på vent nå
Har ALLE ingredienser etter 3 ZG runs :D Plukket i tillegg opp Bloodstained Spaulders gratis fra bloodlord =)

Alle i raidet har omtrent bare grønt gear, siden servern starta for ca 1 måned siden. Synes det er ganske bra å snart cleare ZG da uten å engang ha begynt MC.

Nå trenger jeg bare Reputation, 2000\3000 til friendly atm.

Særlig Chest med 820 armor , 24 str 15 agi 23 sta 4 defence er bra, men også bracers er VELDIG bra. 12 str 11 agi 11 stam er samme total verdi som Bracers of might, bortsett fra at du bytter Stamina med agility. mao litt mer offensive bracers. passer meg bra ;) Beltet er 18 str 10 sta 1% crit, litt bedre enn AB med andre ord. fin placeholder til Onslaught girdle kommer på plass ;

Har nå bestemt meg for å PASSE Halberd of smiting, Hakkar går ned innen en uke. Da er zin`rokh min skulle den droppe :)

Molten Core i kveld. ønsk meg lykke til, trenger Quick strike ring og Flameguard gauntlets ;)

<div class='quotemain'>
Shanker er kanskje den verste møkka noensinne.
[/b]
Ikke når man er level 59 uten AV rep!

Finnes ikke så mye bedre mainhand daggers en denne utenom epic! (Hvis dem ikke har adda noen nye da!)
[/b][/quote]

... Og derfor respeccer man ikke fra combat før man har en.

Har prøvd meg på Crystal tipped stiletto i dagesvis, så jeg får vel nøye meg med shanker en av dagene =)

Da ble det Breastplate of might, Dark iron ring og onslaught girdle.
Ble ikke noe flameguard gauntlets, siden jeg har stronghold.

Synd ikke shoulders of might droppa. :(

Blir head of onyxia i morra, skal få neck'en med crit! oh ye.

Du skal ha might deler, til å .. Gjøre dmg? :S

Meh, jeg er jo tank og. Tanker vael og broodlord i BWL, so jeg trenger det jeg kan ha.

Fint at guilden lar meg være hvilken spec jeg vil.

Og da velger du en critt neck man kan bytte ut, istedenfor tanker trinket? :S

Jepp, for jeg liker pvp, og jeg er som regel dps i MC.

Som blizzard sier..

The Warrior can be a defensive, shielded tank, a damage-dealing powerhouse, or a mixture of the two. Their abilities obviously pertain to the art of close combat; their stances carry with them different moves for different situations and party setups. All in all, the Warrior is one of the prime candidates to capture and hold the attention of creatures while they die to sword and spell. We're not telling you how to play the game - one of the fascinating practices of this genre is the ingenuity exercised by the players every day!

Joa, du kan være begge deler. Men du kan ikke være begge deler på en gang.

Hva med å heller skaffe seg http://www.thottbot.com/?i=40003 og heller velge trinketen?

Det som var planen, men den dropper jo faen meg aldri...drittlei å vente.