Chromaggus nyheter, nyeste servern
Panther nede, Tiger på 50% nå etter 2 wipes.
Vi kjørte 1 warrior i hver bås, med Green whelp armor. hver warrior demoshouter uten å slå på noen.
Putt en paladin til å heale hver av dem, særlig hvis tankene har Force of will trinketen fra BRD som går av hele tiden

Bossen var en eneste stor spøk, du ser 40 panthere som sover, mens resten av raidet hører på musikk på ventrilo og Venter på at arlokk spawner igjen.
Den overlegent letteste bossen i hele ZG.
Jeg har selv både Hakkari Armsplint, Kossack og Girdle nå, så hele Vindicator battlegear er på vent nå
Har ALLE ingredienser etter 3 ZG runs

Plukket i tillegg opp Bloodstained Spaulders gratis fra bloodlord =)
Alle i raidet har omtrent bare grønt gear, siden servern starta for ca 1 måned siden. Synes det er ganske bra å snart cleare ZG da uten å engang ha begynt MC.
Nå trenger jeg bare Reputation, 2000\3000 til friendly atm.
Særlig Chest med 820 armor , 24 str 15 agi 23 sta 4 defence er bra, men også bracers er VELDIG bra. 12 str 11 agi 11 stam er samme total verdi som Bracers of might, bortsett fra at du bytter Stamina med agility. mao litt mer offensive bracers. passer meg bra

Beltet er 18 str 10 sta 1% crit, litt bedre enn AB med andre ord. fin placeholder til Onslaught girdle kommer på plass ;
Har nå bestemt meg for å PASSE Halberd of smiting, Hakkar går ned innen en uke. Da er zin`rokh min skulle den droppe
Molten Core i kveld. ønsk meg lykke til, trenger Quick strike ring og Flameguard gauntlets