Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Les litt på Haomarush forumet, sjekk litt med seadog (som ikke spiller lenger), sjekk citan, som nesten aldri spiller der lenger, og så ikke alice mye heller, hører han har laget en hunter et sted.

Var lite som fikk meg til å ville bli, særlig at forumet tyder på at mange forlater realmet, og pvp'n der var elendig. Magtheridon er den serveren med flest guilds som har tatt Nef. i EU utifra hva jeg har hørt, og som horde skal man visst ikke slite med kø til BG, fordi alliance er i et lite overtall.

Derfor rerolla jeg på magtheridon, men får ikke spilt så mye fordi jeg må spille på ibooken siden pc'n er ødelagt.

Ja vet, Haomarush er et dritt realm. Det er det realmet som har flest REROLL PVE PLIX whinere, men samtidig har de flere PvE guilds enn PvP..

Skal levle opp shaman på Haomarush, så flytte den når Blizzard åpner for det.

Heh,Haomarush har et par "brukbare" PvP guilds, og resten er PvE. Hele Realmen er egentlig fucka :X
Alice har laget en hunter på Haomarush som han prioriterer høyt. Dumt og lage den der synes jeg da :p

Hmmm merkelig jeg står bare stille på connecting noen sekunder så får jeg unable to connect :S :blunk:

Angrer faktisk littpå at jeg i det hele tatt startet Haomarush. Men fordelen med å lvle hunteren der, er at jeg har en del kontakter, som kan hjelpe meg med diverse ting. Jeg regner med å spille på hunteren til jeg får relativt heftig gear, for deretter å flytte han når tiden er inne. Antakeligvis går jeg inn i en PvE guild for å prøve å skaffe meg så mye giantstalker som mulig, og Rhok'delar. Dropper Shamanen delvis, ettersom Hunter er sånn ca. 100 ganger morsommere :p . Dessuten fungerer builden min på hunteren, jævlig bra både i PvE og PvP, og det samme med tier settene. På shamanen var det liksom enten eller, og tier settene var elendig for meg med enhancement-build. Så alt i alt synes jeg det både er morsommere og lettere å spille på hunteren.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvis dere har lyst til å rerolle en veldig bra realm, prøv The Maelstrom. Horde\Alliance-ratioen er veldig lik, og det er sjelden lagg. Ikke er den overbefolket heller, og utendørs PvP er det en god del av. :)

haha så latttis, tredje kvelden for guilden i MC. nå er vi på Domo.

Chromaggus starta i midten av november :)

Erebys recieves loot: Quick strike ring :)

snille golemagg :)

Toppet Dmg meter med 1 mill skade, selv med masse tanking.

Reaper ftw ;)

<div class='quotemain'>
Er du veldig rik Hersis? Kan godt få lov å lage en Heartseeker og sende til Gnoggy på Sylvanas. :flau:
[/b]

Små søte gnome rogues fortjener ikke gratis julepresanger :)

On-topic: har 5940 Gull i skrivende stund =)
[/b][/quote]
Aww... :(

Bare en liten en? Krol Blade, Devilsaur settet? :)

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Er du veldig rik Hersis? Kan godt få lov å lage en Heartseeker og sende til Gnoggy på Sylvanas. :flau:
[/b]

Små søte gnome rogues fortjener ikke gratis julepresanger :)

On-topic: har 5940 Gull i skrivende stund =)
[/b][/quote]
Aww... :(

Bare en liten en? Krol Blade, Devilsaur settet? :)
[/b][/quote]

lille stygge gnoggy må nok grinde som alle andre , hehe

no free lunch here ;)

Tok og samlet alt i en post, ble så rotete :I

Hersis: Du kunne ikke låne meg (kabuto) 100g ish? Så låner czerno meg resten til epix mount ? :D Er så lei av å henge etter overalt hvor jeg løper, i AB kommer jeg alltid diltende etter og får ikke reddet liv :(

<div class='quotemain'>
Gi gnomen min penger på sylvanas så han også kan få AR etterhvert, orker ikke farme AV for rep. :) thanks.
[/b]
hehe nick? kan lage gratis for deg jeg.

Hersis, NE warrior lvl 60 =) sylvanas
[/b][/quote]

Kabuto er priesten min, var i method med deg før jeg ble kicka etter 1-2 ukers inactivity. Bingus er warrioren min, snart lvl 51! Men så har PC'n vært ute av drift i et par dager nå, så ikke fått levla så mye.
Er i shadow conclave med warrioren din nå :eek:

<div class='quotemain'>
Gi gnomen min penger på sylvanas så han også kan få AR etterhvert, orker ikke farme AV for rep. :) thanks.
[/b]
hehe nick? kan lage gratis for deg jeg.

Hersis, NE warrior lvl 60 =) sylvanas
[/b][/quote]

Gratis som i :

- Om du skaffer mats er produksjonen gratis

eller:

- Jeg har materials, alt er gratis!

Onyxia Tooth Pendant <3