Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg tor du glemmer poenget som moderator, moderatorer skal først og fremst skjerme brukere for ting de ikke liker, altså du er her for brukerenes beste, da er det passe dumt å gå i mot dem fordi ditt syn på ting er anderledes... Du er ikke sjefen vår, du er her for å tilfredstille oss...

Småpratingen som skjer en gang i blant trekker da ikke ned for oss andre... Og hvis det faktisk er tilfelle for de fleste så er det ingen grunn til å slå ned på det...

The Creature: Ikke gjør den samme feilen som meg.
Nemmelig å få tak i valor gear.
Jeg farma livet av meg og fikk hele settet før jeg innså hvor forferdelig ubrukelig det var.
Og setbonusene er en spøk.

Skal du tanke, så er det en instance du skal gjøre, og det er Dire Maul.
Det er ingen instance med så mye bra gear som dire maul (hvis vi snakker 5-15 man)
Så er det noen godsaker i ZG også, men det er vel kanskje litt tidlig nå.

Warrior loot

Glem scholo, ubrs, lbrs etc.

Kommer innom for å gjøre raids med priesten, og skal klare å få bingus til 60. Men vil være mest på dwarf priesten for øyeblikket. :(

Du har jo den mage'n du jobber med da :)

Og popsu var pro healer, før han slutta.
[/b]
Uh. Hvorfor slutta han?

Så han i dag, forresten. To ganger, en som snømann i lufta ved banken i IF, og en gang venta på å komme inn i AB/AV/WSG eller hadde akkuratt kommet tilbake, han var iallefall i det rommet. ^^

verdens beste WoW addon :ler:

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2844

Og btw Frenzy: ro ned litt er du snill. Greit at du vil vise at du er moderator men plz ikke på den måten. Er litt smålei av dette tullet...

Crizpy: Hva slags mod bruker du sånn at du får sånn Overpower! flashmeldning på skjermen? Har lyst på sånn addon til min warrior :)

og GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN :D

<div class='quotemain'>
Kommer innom for å gjøre raids med priesten, og skal klare å få bingus til 60. Men vil være mest på dwarf priesten for øyeblikket. :(

Du har jo den mage'n du jobber med da :)

Og popsu var pro healer, før han slutta.
[/b]
Uh. Hvorfor slutta han?

Så han i dag, forresten. To ganger, en som snømann i lufta ved banken i IF, og en gang venta på å komme inn i AB/AV/WSG eller hadde akkuratt kommet tilbake, han var iallefall i det rommet. ^^
[/b][/quote]

Han sa på irc han hadde slutta, men kan hende han gjorde som Silverblade, og ga accounten sin til guilden.

EagleJin

Bear Necessity
Fikk plutselig for meg at jeg skulle starte en orc shaman... Så det gjorde jeg :p
Har akkurat kommet over lvl 10, men vil helst ikke komme galt ut med skill-treet.. Spørsmålet er:
Er det noe å anbefale for en lav lvl shaman? Veldig mange prester går som kjent shadow frem til lvl 50-60, men har shamaner noe lignende "kom i gang"-oppsett?

WoW > Days of our Glamour. Seriøst. Er så helvetes mye drama til alle tider at jeg får fnatt. DRAMADRAMADRAMA.
Jeg har nesten ødelagt to guilds med kranglinga mi. Jævla dramaqueen, er jeg.

Flere fiender på alliance enn jeg har på horde-siden. :ler:

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Og Vivi, det er så lett å si at wow handler om å kunn farme bedre gear, og det gjør det jo i bunn og grunn, men det betyr ikke at man kan gjøre det morsomere.
Jeg vet ikke hva du synes er gøy, men pvp er jo dobbelt så morsomt på lvl 60. Du kan jo også prøve å finne deg en guild som gjør MC, om du har litt tid til overs :p
[/b]
Neida, jeg startet en alt på Argent Dawn, angrer litt på at jeg ikke hadde main der, møter en del morsomme mennesker, som gjør spillet til noe litt emr enn å bare farme, bitche over rolls og snakke om hvor skilled man er.

Uannsett så skal guilden jeg er i ta MC om en uke, (afterlife på haoma). Selve guilden er så som så, ikke noe spesielt l33t, og inneholder en del drittunger. Skal uannsett få med meg MC/Onyxia/BWL før jeg kaster inn håndkledet.

Må si ZG hadde en del interessante bosser, MEN selve stedet er rimelig dølt. Og når det står på ML og han størte sippe-drittungen i guilden får alle dropsene så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg driver med dette. Neida jeg er ikke så veldig flink, men spillet handler jo tross alt om å ha det GØY. Noe de fleste jeg spiller med ofte ser ut til å gå glipp av.

Jaja, skal ikke bitche mere, blir gøy å downe Ragnaros.

Afterlife ja. Har noen venner som er\var med der. Tror en av dem er drittlei av spillet (igjen) og gav seg (igjen).

Håper det går bra for den guilden i MC da. Har lett med å bli så mye krangling og syting når det går dårlig i de instancene. Folk som ikke takler å bli kjefta på, og som ikke takler å gjøre det som må til.
Tror faktisk du kommer til å få teste tålmodigheten din grundig med å spille MC and the like med folk som virker som sytete drittunger, Vivi. Får håpe du holder ut i noen måneder da, skaffe deg noen epix og kan skryte av at du faktisk tok del i end-game (gir deg bedre hold når man lager 4-5 siders poster om hvor dritt WoW er etterpå).

Tror jeg begynner å møte veggen. Er så lei all krangelen og alt.

Jeg likte ideen om en helnorsk guild. Og jeg tror en helnorsk guild kan funke ganske bra, problemet er vel å få nok nordmenn. Men så ble Afterlife åpnet for alt slags pakk, og da begynte jeg å lete etter mer seriøse ting.

Kozeloz, du er nok ikke den eneste. På sylvanas holder jeg rekorden på 3, muligens 4, guilder.

ja Afterlife virker som noen n00bs. Har oxo lite skills i WSG/AB (Joa de vet hvordan man dreper men vi vinner 3-0 kjapt mot dem i wsg uansett)

btw vivi gz med 60, men du burde ha vært flinkere med å oppdatere oss her med hvilken lvl du var. hadde trodd at du hadde gitt opp haoma som ally som hakara

Dagen etter jeg joiner Carpe diem (Beste pve guilden på haoma ally) disbander de, hurra.
Jeg har så og si gitt opp haomarush, venter bare på nye servere.
Hadde jeg hatt gull skulle du ha fått det vivi ^_^

Og jeg venter på de hælvetes pengene du skylder meg Citan, det begynner og nå grensa her. Vedder på at du har maks 20g eller no u.u

WTF? Har Carpe disbandet? De var jo de eneste fra begge factions som var kommet til Nefarian jo :/ .

Uansett, får spilt utrolig lite for tiden, som ... vel, suger totalt. Og når er jo selvfølgelig de tre realmene som accounten min har karakterer på, nede. Men jeg fikk i hvert fall skaffet meg Whistle of the Turquise Raptor i går, ettersom jeg endelig fikk dinget 40 med hunteren, takk til Citan/Leelah for hjelp med rabatt ^_^.

Når jeg logger inn, komer det en "feilmelding" om at jeg ikke har mer gametime igjen, og jeg betaler med VISA. Og selvfølgelig er "manage account"-seden til blizz nede, eller jeg kommer iallefall ikke inn på den.

Noen Idèer?

:grine:

Jævlig genialt å ikke ha mer gametime igjen på PATCH-DAGEN NÅR CA. ALLE BLIZZARDs SERVERE I HELE VERDEN ER STRUKKET 2 DA MAX lollollollololol.

:/