Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

<div class='quotemain'>
crizpy, jeg hører rykter om at crusader proccen nå canceller untamed fury etter 1.9?

er dette tilfelle eller? eller kan begge fremdeles være oppe samtidig.

koz på pung
[/b]
Mener å ha sett jeg har begge oppe.

Men warrior er jo totalt rævkjørt nå. Sett den patetiske retaliation animasjonen? Herregud!

Uansett, dette er min siste helg med wow.
[/b][/quote]

can I have your stuff? :p

Neida, trist at du stikker..


Synes faktiskt nerfene er bra. Altfor mange som spiller warrior nå.


før var vi jo få og fredede dyr, nå skal lixom alle + naboen spille warrior.

så forhåpentligvis vil disse nerfene føre oss bort fra flavour of the month og tilbake til the underdog :)
 
Synes faktiskt nerfene er bra. Altfor mange som spiller warrior nå.

før var vi jo få og fredede dyr, nå skal lixom alle + naboen spille warrior.

så forhåpentligvis vil disse nerfene føre oss bort fra flavour of the month og tilbake til the underdog :)
[/b]
Litt morsomt hvordan utviklingen har vært egentlig.
Ved retail var det Paladins, Shamans, Rogues og Mages som var de mest populære, men så fant Palaene og Hunterene ut at de burde re-rolle. Paladins byttet til Warriors for å gjøre skade og Hunters ble andre castere eller andre classes, P.g.a den myten som gikk rundt for en stund siden at Hunters generelt sugde i instance og var derfor mer eller mindre uønsket.
Mages, Druids, Rogues og Shamans er vel de eneste classene som har holdt seg ganske stabilt i antall spillere siden retail, mens Priests, Warriors og Warlocks har økt en del.
Paladins og Hunters er vel de som har sunket mest, men nå ser det ut til at enda flere Paladins slutter etter 1.9 og siden Warriors ikke lenger eier like mye går spillerbestanden ned der i tillegg. Mages er også litt på nedtur for tiden.

Noen som har noen formeninger om dette?
 
Jeg lurer litt på hvilken server alle har tenkt å starte opp på? Quel'Thelas, eller den som begynner med noe på X? Om det er de to som blir starta da ...
 
Ærlig talt.
Warriors er jo latterlig enkle nå, det er ganske vilt. Som rogue med fang of the faceless så kan jeg si at jeg har til gode å tape mot en warrior etter patchen.

Full stunlock uten cooldowns er ganske simpelt vis du vet hva du driver med. Og at de ikke kommer seg ut av gouge er herlig =D
 
Jeg lurer litt på hvilken server alle har tenkt å starte opp på? Quel'Thelas, eller den som begynner med noe på X? Om det er de to som blir starta da ...
[/b]
Kommer det ikke en PvE og en PvP'a?

Da rekner jeg med fleste starte på PvP, lzm lolz, PVE CAREBARE KK ?!
 
Jeg lurer litt på hvilken server alle har tenkt å starte opp på? Quel'Thelas, eller den som begynner med noe på X? Om det er de to som blir starta da ...
[/b]
PvP servern: Ahn'Qiraj
PvE servern: Quel'Thelas

jg og hakara skal på AQ. tipper eivind skal oxo
 
Ærlig talt.
Warriors er jo latterlig enkle nå, det er ganske vilt. Som rogue med fang of the faceless så kan jeg si at jeg har til gode å tape mot en warrior etter patchen.

Full stunlock uten cooldowns er ganske simpelt vis du vet hva du driver med. Og at de ikke kommer seg ut av gouge er herlig =D
[/b]
Ingenting er forandra når det kommer til gouge og sap.
Men:
-enrage nerf til 25%
-swordspec. proccer bare på vanlige attacks
-Unbridled Wrath funker bare på vanlige attacks
-SS og whilwind\cleave er nerfa til helvete.
-swordspec. nerfa til 5% instedet for 6%
-deep wounds funker bare når du critter med "special attacks" som mortal strike, ww, blahblah.
-execute på ss funker ikke lengre.

Noen av nerfene er ok, men de kunne spart seg for mesteparten.
 
hva? Alle løper jo rundt og griner om at de ikke kan ta bort gouge lenger? :(
 
Fordi de er dumme.
 
Trodde faktisk det kom ut to PvP-servere, ikke en av hver.
Får uansett ikke spilt i dag.
Homovenn gir meg Homo AMERIKANSK patch på cd, etter jeg spurte om han kunne vennligst skaffe patchen til meg så jeg kunne fått spilt litt i dag. Men neida. Udugelighet ...
Er det mulig å installere US patch på EU klient? :S
 
Ja.
 
TAKK FOR UTDYPENDE INFORMASJON??
 
Modem-Lozen var og kjeftet på vennen sin og fikk riktig patch. Kanskje jeg er tidsnok til å skrape sammen litt dkp ved å være tilgjengelig for BWL. :p
 
<div class='quotemain'>
Ærlig talt.
Warriors er jo latterlig enkle nå, det er ganske vilt. Som rogue med fang of the faceless så kan jeg si at jeg har til gode å tape mot en warrior etter patchen.

Full stunlock uten cooldowns er ganske simpelt vis du vet hva du driver med. Og at de ikke kommer seg ut av gouge er herlig =D
[/b]
Ingenting er forandra når det kommer til gouge og sap.
Men:
-enrage nerf til 25%
-swordspec. proccer bare på vanlige attacks
-Unbridled Wrath funker bare på vanlige attacks
-SS og whilwind\cleave er nerfa til helvete.
-swordspec. nerfa til 5% instedet for 6%
-deep wounds funker bare når du critter med "special attacks" som mortal strike, ww, blahblah.
-execute på ss funker ikke lengre.

Noen av nerfene er ok, men de kunne spart seg for mesteparten.
[/b][/quote]

Sword spec har alltid vært 5%. Var description som har vært feil i et år nå, men blizzard har ikke giddet gjøre noe med det. Men Nå er sverdspec 1.23% etter min proccwatch, etter 3 timer i tyrs hand .

Øks er mye bedre nå.
 
Ja, procer bare på vanlige attack nå.
Ikke mortal strike, hs, etc.

Og impale funker ikke lengere.
sjekk det ut, overhode ingen bonus på crit.
Overpower er nå 50% crit.
ikke 50% +base crit.
 

EagleJin

Bear Necessity
Blizz: Gi warriors immunitet mot silence slik at vi i hvert fall kan gjøre èn jobb riktig; taunt.
 
Okey, fikset accounten i dag. Skal lage en troll rogue på den nye PvP serveren etter updaten... kommer til å kalle meg Montana, så bare ta kontakt ingame!

EDIT: Montana var tatt, så jeg endte opp med Carlito som nick. Er level 7 nå, skal spille mer i kveld.