Spillegals gjulenøtter 2019!

Kleevah

Livsfarlig amatør
#62
Hmm... jaggu dukka det ikke opp ei pakke på postkontoret mitt i dag:



Hmm... interessant mønster på baksida



Hva kan dette være montro?




Wow, helt super premie! God og massiv murstein med sjukt bra kvalitet på printen, så blir å kose seg med på senga framover. Og det sees ikke på bildet men de symbolene på forsida er sånne bilder som bytter motiv når du tilter boka, ganske kul detalj. Så tusen hjertlig takk igjen @ganon, utrolig bra at du gidder dette hvert år... <3
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Min er fortsatt stiligere enn den og den Terje fikk så!
Riktignok hadde Terje allerede den jeg fikk så kanskje han kan skrive om det han fikk i medalj istedet?
 

Terje

mostly harmless
#64
Fert. Skulle nesten tro det hadde kokt bort for meg å skrive litt om den. host, host

Joa, jeg fikk en pakke i fanget da vi var hos Lodin på lørdag. Og det var også en fin bok:

IMAG0150.jpg


Jepp, en bok med mye av sidekunsten og markisene til gamle arcademaskiner. Det her er andre utgave av boka, og jeg måtte le litt da Ganon fortalte at det var et helvete å finne noe jeg ikke hadde fra før. Han hadde studert bilder jeg har lagt ut tidligere der man kan se bokhyllene mine for å finne ut av det! Og det blir bedre, for jeg har nemlig førsteutgaven av denne boka! Nevnte det såvidt her og! Ikke at det gjør noen verdens ting, dette er ikke bare et nytt opplag men en utvidet utgave som man kan se at det står. Den første boka hadde kun markisene, og fikk kritikk for å trykke hver av dem tvers over to sider slik at ting forsvant i skjøten. Denne krymper de ned til bare en side, men har i tillegg også en del av sidekunsten fra disse automatene og også enkelte kontrollpanel, i tillegg til noe intervjuer og konspetkunst han har fått tak på. Gitt ut av Bitmap Books, som jeg kjøper det aller meste av for som flere her etterhvert har påpekt så er disse bøkene omtrent uten sidestykke kvalitetsmessig. Jeg har fått med meg at denne nye utgaven av Artcade ble gitt ut også, men det er altså en av de få jeg ikke har kjøpt. Jeg klarte ikke helt å forsvare prisen når jeg alt hadde førsteutgaven, det blir fort fem-seks hundre for disse bøkene når frakten er inkludert, men som premie passer det ypperlig!

IMAG0152.jpg


IMAG0151.jpg


Her med førsteutgaven til sammenligning:

IMAG0153.jpg


Fin premie, takk Ganon! :)