Spillegals nye WoW Guild

#21
Håhå. Meg og Hakara har klart å bli de to med høyest level på hele serveren. Sier litt om hvor vi er i livet ... vi reiser iallfall til Westfall snart, så da kan flere signere guild charteren så vi får guilden opp. :D
 
#23
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@14.04.2005, 03.26
Håhå. Meg og Hakara har klart å bli de to med høyest level på hele serveren. Sier litt om hvor vi er i livet ... vi reiser iallfall til Westfall snart, så da kan flere signere guild charteren så vi får guilden opp.  :D
206514​
Øhø?

Skulle ikke du gjøre ferdig hele Darkshore? (Jeg blir foressten i Darkshore til lvl 14, så drar jeg til westfall)
 
#26
Vi må bli de første på serveren til å ta Van Cleef :tommelopp:

btw... kan en moderator fjerne pollen, siden vi strengt tatt ikke trenger den lenger :)
 
#27
Forresten, hvilket pet anbefaler dere?
Vil ikke ha en liten kanin elelr kakerlakk som ikke kan tråkkes på en gang, og den må ha en eller annen form for attack.
Vurderer både zergling og Mini Dialbo, men har disse noe angrep?
og hvorfor har så mange pandaen? er den god?
 

Sancti

Terrorkatt
#28
Du kan ikke bruke pets til noe som helst, de er bare til pynt. Du kan bare ha dyr som kan brukes til noe hvis du er hunter eller warlock.
Pandaen følger med Collectors Edition, så det er derfor en del har dem, men de kan som sagt ikke gjøre noen ting, annet enn å følge etter deg.
 
#29
Ikke bare pandaen følger med, både zergling og mini-Diablo følger med CE pakka...
 
#30
Navn: Jocce
Rase: Human, male
Klasse: Warlock
Level: 6
Yrke: Tailoring og Enchanting
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#31
Er ikke pandaen sånn spesiell greie du kan kjøpe mat av når du ikke er i byer, f.eks i instancer... Leste i alle fall det et sted! /panda?

Hvilken server ble det?
 
#33
Fy faen, så jeg gleder meg. Kan ikke emnestarter lage en liste med hva alle samen kaller seg, så blir det mye lettere å vite?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#34
Hvorfor det? skal du ikke være med i samme guild da? da trykker du bare på o og så på guild nederst... Men det hadde vært greit å vite hvem som skal være king...
 

Sancti

Terrorkatt
#36
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@14.04.2005, 17.31
Er ikke pandaen sånn spesiell greie du kan kjøpe mat av når du ikke er i byer, f.eks i instancer... Leste i alle fall det et sted! /panda?
206683​
Jeg tror det var en aprilspøk...
 
#38
Opprinnelig skrevet av Sancti+14.04.2005, 16.50-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@14.04.2005, 17.31
Er ikke pandaen sånn spesiell greie du kan kjøpe mat av når du ikke er i byer, f.eks i instancer... Leste i alle fall det et sted! /panda?
206683​
Jeg tror det var en aprilspøk...
206690​
[/b]

/panda var en spøkefull respons på everquests /pizza-kommando.
 
#39
Opprinnelig skrevet av Sancti@14.04.2005, 15.52
Du kan ikke bruke pets til noe som helst, de er bare til pynt. Du kan bare ha dyr som kan brukes til noe hvis du er hunter eller warlock.
Pandaen følger med Collectors Edition, så det er derfor en del har dem, men de kan som sagt ikke gjøre noen ting, annet enn å følge etter deg.
206635​

Nei, nei, nei..

Especially rare, high-level pets can add some passive bonuses to you character and are the envy of all!
 

Sancti

Terrorkatt
#40
Aha ... men det gjelder i alle fall ikke de tre man kan velge mellom når man kjøper CE.