Dere.
Vi gjør dette litt annerledes i år!
Jeg har tatt noen diskusjoner med både JustinCase og Thinaran, og vi har kommet frem til at den enorme mengden kategorier som tidligere er helt ubrukelig, dritkjedelig og skaper ingen gode diskusjoner. Derfor ser vi heller litt på film-emnet og lager hver vår "TOP 5-10" over favorittspillene fra året som var. Har du fem du vil nevne? Syv? Ti? Null stress, men prøv å holde deg innenfor fem og ti.
I tillegg prøver vi oss på noen kategorier som får frem andre ting enn "beste innenfor sjanger x", "konsoll y", etc. Årets spill finner vi ut av basert på topplistene, så jeg tenkte vi kan nominere spill innenfor følgende:
Vi gjør dette litt annerledes i år!
Jeg har tatt noen diskusjoner med både JustinCase og Thinaran, og vi har kommet frem til at den enorme mengden kategorier som tidligere er helt ubrukelig, dritkjedelig og skaper ingen gode diskusjoner. Derfor ser vi heller litt på film-emnet og lager hver vår "TOP 5-10" over favorittspillene fra året som var. Har du fem du vil nevne? Syv? Ti? Null stress, men prøv å holde deg innenfor fem og ti.
Kode:
1. [b]<Tittel>[/b]
<beskrivelse>
2. [b]<Tittel>[/b]
<beskrivelse>
n. [b]<Tittel>[/b]
<beskrivelse>
- Årets Jawdropper aka Årets Jehovas Vitne aka det spillet i fjor som hadde en overlegen teknisk finesse eller en feature som gjorde at du bare måtte vise dette frem til alle selv om du er midt i et bryllup.
- Årets Ånline Åwesomeness aka Kronen for Kickass Koop aka det spillet du i størst grad digget å spille med eller mot andre
- Årets Kjeve-ut-av-ledd aka Humorprisen aka spillet du humret mest over, være det dialoger, slapstick eller en sandkasse som lot deg gjøre ubeskrivelig artige ting
- Årets Antiklimaks aka I Swear That's Never Happened Before aka spillet med størst diff mellom forventning og leveranse
- Årets turspill aka spillet du i størst grad digget å ha med deg på hytta, toget, bussen, flyet