SpillExpo! .. Skal du?

Skal du?


  • Totalt antall stemmer
    13
#1
God kveld, gutter og jenter!
Siden jeg egentlig ikke kom på noe annet spennende å skrive om i en slags introdusjons-post... så går jeg heller rett på sak og spør om det er noen av dere flotte menneskebarn som skal på SpillExpo.

Er *du* med?

Selv har jeg tenkt til å forflytte mitt legeme fra Bergen til Oslo i denne anledningen. Syns det er et artig påfunn, som jeg har drømt om siden jeg var en pitteliten pike som leste om, og så på bilder av, conventions fra det store utland. Føler jeg burde stille opp og ræle litt rundt, for å støtte oppunder forsøket, og håpe på at det blir awsmsauce.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Greia er at vi kjører ern WiiU-launchstream sammen med spill.no den helga. Kanskje du ser oss på en TV nær deg mens du er på expoen. :)
 
#5
Kult nok. Tuner vel muligens inn etter dagen(e) er ferdig på Expoen. Men jeg stikker heller dit og ser på ALL the stuff!
Men ønsker dere selvsagt lykke til med deres maratonevent ;D
 
#8
Vel, siden det ikke er noe program for hva som skjer enda, så er den store hovedplanen å ræle rundt og se hva som skjer.. Om jeg drar fler dager enn en, det vet jeg igrunn ikke enda. Men når jeg først er på østkanten av Norge kan jeg jo like gjerne tilbringe dagene mine på Expoen, om det viser seg å være meget gøy.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#9
Om gamescom er noe å gå etter så blir det veldig slitsomt (bråk, mas, svette folk, halleluja kids og boothbabes). Masse konkurranser å delta i, nye ting å teste (om du gidder å stå i kø) og pro-gamere å se på (de hadde live wow-raid, det var litt trist...). Så det skal nok være noe av interesse.

Nok å se er det nok, om du ikke dævver av hodepine.