Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
ØY jeg skal spille dette spillet her hele neste helg så ikke kom her og SPOIL

D

Deleted member 91

Gjest
Dærke spoilere! :ras:

Her kan vi se at Brett Hart er så awesome at han koster -1 funbux på Live Arcade.

Nei vent...

Det der skjedde da jeg prøvde å kjøpe Raskulls før det kom ut (gjennom World of Keflings). Jeg tror det også er det som skjer om du prøver å kjøpe de reviews-kopiene Lillemyk en gang i blant legger ut på live (Halo Reach f.eks) som de sender presse nøkler til. Mao. bare en sånn go-to-greie når noe ikke skal kunne kjøpes. Fortsatt festlig, da.

Fra de derre folka som mekka den helaftens Mega Man filmen:

Og ja, det er Steve Urkel som har stemmen til Sonic. Og nei, ikke se det intervjuet etter teaseren!

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]jri8LFci4xQ&feature=player_embedded[/yt]

Hvis morradi hater det, er det fett!

Digger at Dead Space så jævlig blatantly markedsfører til kids som fortsatt gir det aller minste faen i om de gjør noe foreldra deres ikke liker. Jeg tror jeg kom over det stadiet da jeg var, tja, 13-14 år, så hvem er målgruppen til Dead Space da?

Synes det er enormt pinlig at Dead Space har noen cred whatsoever og at det mottar bred dekning i spillpressen. Jævlig godt eksempel på at markedsføring bokstavelig talt er alt du trenger.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg tror det var rundt Age of Conan jeg ble orntli bevisst på det der - hvordan det er mest de yngre som setter pris på pupper og gørr, mens de eldre helst synes det blir fort unødvendig og tom. barnslig.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det første Soldier of Fortune var en knakende bra manneskyter når det kom ut da. Med eller uten flyvende lemmer.

Jeg er fortsatt fan av litt god gammaldags ultravold, men da må det være realistisk eller humoristisk overdrevet. Monstrene i Dad Space er bare klomper med kjøtt som spruter gørr og gjør ikke no for meg. Misstenker at Splatterhouse remaken ville gitt meg mer da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Det blir gammalt ganske fort. Splatterhouse, altså. Og gørra og puppene blir gamle med en gang.

Novastrum

Feminist-elitist
Og her er det som kom opp som related når jeg skulle se på no'n tubes av sunset riders (semi-nws)

Moroa begynner ca. halveis.