Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Skjønner dere det ikke? Dette er ikke reklamer, men Sonys forsøk på å bringe surrealismen tilbake i fokus. Man kan ikke se disse reklamene uten å trekke linjer til "Un Chien Andalou". Var det ikke Sony som kom i Guiness rekordbok etter å ha sluppet det største antall sprettballer løs?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, Sonys fokus var å bringe artistiske aspekter tilbake i lyset, det hadde absolutt ingenting med (dårlig) markedsføring å gjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
Ok Riou, din ubruklige møkk. Hvorfor skulle noen ville kjøpe en PS3 etter å ha sett ?
Drit i om det er kunstnerisk eller ikke, men hvorfor i svarte Satan skulle noen ville bruke sine hardt tjente penger på noe som har no med dette dillet å gjøre?

Tør jeg minne om at er en av tidenes beste spillreklamer. Det er ikke det at jeg har noe imot Sony og deres maskiner som sånn.
 
Ok Riou, din ubruklige møkk. Hvorfor skulle noen ville kjøpe en PS3 etter å ha sett ?
Drit i om det er kunstnerisk eller ikke, men hvorfor i svarte Satan skulle noen ville bruke sine hardt tjente penger på noe som har no med dette dillet å gjøre?
Hmm..nå fikk jeg lyst på en PS3.
 
Det er ikke for å selge. Det er for å skape nye kunstneriske uttrykk. Det bekrefter min mistanke om at Sony egentlig består av en rekke romvesener som har kommet til jorden for å dele sin visdom og unike kunstneriske forståelse. De er ikke vanlige mennesker - de er kunstnere, og deres maskiner er kunst.
 

Lodin

Der Waaaah
Du hadde seriøst funka bedre som Nintendo fanboy...
På den annen side slipper jeg å dele seieren med deg. :lodin:
 
For å være ærlig bryr jeg meg ikke stort om konsoller. Jeg ser etter spill som passer min smak, og det har tilfeldigvis vært flere slike til Playstation enn til Nintendo, XBox og GameCube. Nå har jeg stort sett det nyeste fra både Nintendo og Sony, så jeg burde være godt skodd til de nye innovasjonene som kommer til de to konsolltypene.

At jeg er uenig med deg skyldes bare at jeg hater fanboyisme, da jeg mener det å sverge til et bestemt merke bare tjener til å hindre deg i å oppleve alle de gledene som finnes på spillmarkedet. Vær åpen; det kan være at det finnes gode spill til Playstation også. Jeg på min side har gledet meg stort over både FF-serien og Suikoden til Playstation og Zelda-spill til de ulike Nintendokonsollene.
 
Hva pokker er det dere snakker om? Alle vet at de beste reklamene er . Vi snakker her om reklamer som fikk meg til å ville kjøpe en utdødd konsoll. Slå den sony. Slå den 360. Slå den Nintendo.

De prøvde å slå sega saturn, og det gikk .

Edit: Hva pokker hadde den PS3 reklamen lengre opp med PS3 å gjøre?
 
Den hadde ikke det. Det var poenget. Det er kunst.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Riou, og det er derfor de reklamene feiler så hardt. Se det i kontekst for en gangs skyld.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hva pokker er det dere snakker om? Alle vet at de beste reklamene er . Vi snakker her om reklamer som fikk meg til å ville kjøpe en utdødd konsoll. Slå den sony. Slå den 360. Slå den Nintendo.

De prøvde å slå sega saturn, og det gikk .

Edit: Hva pokker hadde den PS3 reklamen lengre opp med PS3 å gjøre?
Du kan ikke dra frem segata sanshiro og ikke vise den feteste av reklamene, hvor han banker opp et helt diskotek. Jeg orker ikke å lete etter dne selv, men.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, av konsollreklamer må jeg nok desverre innrømme at en av mine favoritter er der alle skyter hverandre med fingrene sine. Den er stilig. :D